UZUN ARABA YOLCULUĞU

14 0 0
                                    

"Rica edersem biraz daha yavaş olabilir misiniz? O koliyi boşu boşuna 2 saat bantlamadım ben. Bir kırılırsa gider cânım vazolarım."
Evet annemin meşhur vazoları. Okuldan bir geldim gelmez olaydım. Hemen "Ellie koş bantlayalım şu kolileri hadi kızım." Diye bağıran anneme yardım etmedikten önce  neredeyse kendi kuyumu kazmıştım. Babam da ayrı bir dert zaten. Bütün vazoları,çerçeveleri,bibloları kendi eliyle dükkandan eve taşıdı. Hayır nakliye kamyonları varken,senin araban varken ne diye git gel git gel yapıyorsun ki? Neymiş bi kırılırsa yaşayamazmış. En son 3 yaşımdayken söylerdi bu cümleleri.
Evet bende odamdaki son kalan eşyaları kontrol ediyorum. Önemsiz olan eşyaları burada bırakacağım. Çalışma masamın dolabını açıp kontrol etmeye başladım. Dolabın en arkasına elimi uzattım ve gerekli,gereksiz kağıtları gördüm.
"Bunlar haftasonu okul kursunda verilen test kağıtları. At gitsin."
Bunlar dershanede ders boşken çözmemiz gereken test kağıtları. At gitsin."
"Bunlar öğretmenlerin isimlerini akrostiş şiir olarak yazdığımız kağıtlar. Evet at gitsin."
"Bunlar Shawn Mendes'i yazıcıdan çıkarttığım resimleri. At gitsin."
1 DAKİKA ATMA!
Onlar için okulda paramı harcamadım. Neredeyse 23 tane resim çıkarttım. Hem hepsi birbirinden güzel resimler. Onları mümkün değil atamam. "Bi atarsam yaşayamam."
Yarım saat sonra
Hızlı hızlı evden dışarı çıktım ve elimdeki 3 adet kutuyu arabanın bagajına koydum. Ceketimi belime bağladım, küçük kulaklığımı cebime,büyüğünü de boynuma taktım. Arkama dönüp evime son kez birdaha baktım. EYVAH! Anneannem ve dedemle vedalaşmayı unuttum. Hemen binaya geri girdim ve en üst kata hızlı adımlarla çıktım. Zile bastım ve beklemeye başladım. Kapı açıldığında karşımda dedemi,elinde ıslak peceteyi, yanında da anneannemi gördüm. Yutkundum. Gözlerim yaşardı ama belli etmemeye çalıştım,gülümsedim. Hemen ikisinide sarıldım,yanaklarından öptüm. İyi olacağımı,iyi olmalarını söyledim. Daha sonra teyzemler ile de vedalaştım. Ve geri aşağıya indim. Daha sonra da sokağın kokusunu bir kez daha içime çekip arabaya bindim. Telefonumun indirdiğim şarkılar kısmına girip, "Shawn Mendes = Mercy" dinlemeye başladım. Sanırım bugünün en güzel yanı,uzun araba yolculuğu olacak olması..

GERİ SARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin