Mint minden szerdán, most is megjött a posta. Az ikrek együtt lopakodtak le, hogy átnézhessék a leveleket. Tudták, este minden személyes küldemény repül a tűzbe, mintha meg se érkezett volna. Miközben a levelek között kutakodtak, még mindig-immáron tizenegy éve- abban reménykedtek, hogy a szüleik írtak nekik. Bár ez nem teljesült, mégsem üres kézzel tértek vissza szobájuk rejtekébe, ugyanis találtak valami nem hétköznapit: egy levelet melyen nem csupán a nagy piros pecsét hívta fel magára a figyelmet. A két szőkeség, miután megbizonyosodott róla, hogy a levél nekik szól, izgatottan törték fel a viaszt.
Kedves Reingfild ikrek!
Örömmel értesítjük Önöket, hogy felvételt nyertek a Roxfort Varázsló-és Boszorkányképző Szakiskolába. A tanév szeptember elsején kezdődik. Augusztus harmincegyedikéig küldjenek baglyot a visszajelzésükkel. Alább olvashatják, a szükséges tankönyvek és felszerelési tárgyak listáját, amelyet az első tanítási napon magukkal kell hozniuk. -Beszerezni ezeket az Abszol Úton lehet-
-2 db egyszerű (fekete) munkatalár
-1 db süveg (fekete)
-1 db téli köpeny (fekete arany csattal)
-Az összes ruhadarabra írják fel a nevüket-
Kötelező könyvek:
-Varázslástan alapfokon
-A mágia története
-Modern varázsláselmélet
-Az átváltoztatásról kezdőknek
-Ismerkedés a varázsitalokkal
-Sötét erők; önvédelmi kalauz
Egyebek:
-1 db varázspálca
-1 db üst
-1 tucat fiola
-1 teleszkóp (kézi)
-1 mérleg (réz vagy ón)
Köszönettel: Minerva McGalagony
_______________________________________________________
(Roxfort Varázsló-és Boszorkányképző Szakiskola igazgatóhelyettese)
Pár pillanattal később, mikor a lányoknak sikerült feleszmélniük a döbbenetből, szinte azonnal meghallották a közeledő lépteket. Új szerzeményüket a korábban felfedezett, laza deszka alá rejtették. Épp időben bújtak be a paplanok alá. A szigorú arcú, komoly tekintetű nő kritikus szemmel mérte végig őket, majd visszafordult a folyosóra. Az ikrek cinkos pillantással egyeztek meg:ők bizony elmennek abba az iskolába. Hirtelen valami koppant az ablakon. Tekintetüket rögtön odakapták, ám csak egy baglyot láttak. A madár pedig már várta választ.
Két alak lopkodott ki épp az árvaházból, kezükben nagy táskákkal. A rejtélyes levél érkezése óta pontosan egy hét telt el. Nem sokkal később inkább leültek a járdaszegélyre, hátha kapnak valamilyen segítséget.Hirtelen egy piros emeletes busz fékezett le előttük.
-Ez itt a Kóbor Grimbusz, a későn utazó és az elhagyott varázslók járata.Itt van két jegy-nyújtotta át a fiú a lapokat.
-Hova készülnek a hölgyek?-fordult hátra a sofőr.
-Az Abszol Útra-felelték megszeppenve.
-Áhhh csak nem Roxfortosok lesztek?
-De....-bólintottak.
-És mugli szüleitek vannak? Vagy aranyvérűek vagytok?
-Nem tudjuk kik a szüleink. De hagytak egy levelet......
-.....miszerint aranyvérűek vagyunk...
-......és kik azok a muglik? -fejezték be együtt a mondatot.
-A muglik a varázstalan emberek.
-Ohhhh!
-Megjöttünk!-fékezett le a busz.
-Köszönjük!-ugrottak le a buszról, miközben a csomagokat cibálták magukra.
Miután átváltották az árvaház adományaiból elhozott pénzt, elindultak hogy beszerezzék a fontos dolgokat. Bementek egy szabászatba, ahonnan két nagy szatyorral léptek ki. Voltak még a könyves boltban és egy mindenesnél. Később fedezték fel Ollivander Pálcaboltját.
-Jó napot, kerüljenek beljebb!-szólt a fiatal fiú.
-Szervusz!-üdvözölték karöltve.
-Na, lássunk is neki. Melyik kezében tartja a pálcát?-fordult a hullámos hajú lányhoz.
-Bal.
-Remek, remek!-szaladt hátra.-És ön?
-Jobb.
-Szóval ikrek, ugye? Akkor talán ezek!-bukkant fel egy polcsor mögül, kezében két lila dobozzal.-Suhintsanak vele!-két váza is szét robbant.
-Akkor most valami más!-a lányok megsuhintották az új pálcákat, ám ezúttal egy szekrény dőlt fel.
-Ez lesz a jó! 14 hüvelyk, kökény, sárkányszívizom húrmaggal. Nos?-a mozdulatokat gyönyörű vörös és kék szikrák követték.-Pompás!-miután kifizették, már csak állatok kellettek.
-Jó napot kisasszonyok!Mivel szolgálhatok?- mutatott körbe a ketreceken.
-Jó napot!- köszöntek egyszerre.
-Van valamilyen elképzelés?
-Még nincs- rázták a fejük.
-Rendben, akkor nézzenek csak körbe nyugodtan. Egy terrárium előtt sétálva Madelyne különös hangot hallott, melyre meglepő módon válaszolni is tudott.
-Nahát, nem is mondta, hogy maga tud pásztraszóul.- jelentette ki az eladónő.
-Hogy hogyan?- kérdezték egyszerre.
-Pásztraszóul- ismételte el- azaz a kígyók nyelvén.
-Akkor ezért értem amit mond! Nos én őt kérem.
-Biztos benne? Ezt a kobrát mindig visszahozták, mert túl agresszív- aggodalmaskodott az öreg nő.
-Nekem ő kell.
-Rendben- adta oda neki az állatot -és külön a ketrecet-, aki szinte rögtön harapott is volna, ha gazdája rá nem szól. Az utasításra a kígyó feltekeredett a lány derekára.
-Na ezzel megvagyunk! És maga mit kér?
-Szétnézhetnék a madaraknál?
-Persze, jöjjön csak.- Miután a lány alaposan körül nézett, szeme megakadt az egyetlen hóbaglyon.
-Én őt szeretném- mutatott az állat irányába.
-A ketrecet is kéri?
-Igen, de a baglyot külön szeretném.- mondta határozottan, majd a vállára tette a madarat. A lányok fizettek, megköszönték, majd tovább álltak. A két szőkeség visszabandukolt kiindulási pontjukig. Épphogy elérték a buszt.
-A King's Cross pályaudvarra!-kurjantották. mikor felszálltak.
YOU ARE READING
Az ikertornyok főnixei (HP FF.)
FanfictionMadelyne és Hope ikrek. 11 éve árvaházban élnek, mivel szüleik egy levéllel ott hagyták őket a küszöbön. Azonban mikor megjön a Roxforti értesítő, hirtelen minden a feje tetejére áll.