Chapter 6

169 11 0
                                    

[A\N] Heey capitol nou! Sper sa va placa si vreau sa va stiu parerea despre poveste.

P.s. Multumesc mult de tot pentru voturi si peste 200 de vizualizari!!Va pup pe toti :*

*Din perspectiva lui Ashley*

"-AAAAAAAAAAAAA!!!!!"

"-Ashley e in regula sunt langa tine! ma linistete Harry si ma ia in brate.Ce ai patit?"

"-Am..Am avut un..Cosmar,incerc sa pronunt.Alien...Si matahalele lui...Incercau sa ma prinda...nu mai conteaza! spun intr-un final."

Simt cum o lacrima se scurse pe obrazul meu dar Harry a avut grija sa o stearga.

"-Pentru mine conteaza!Ashley nu voi mai lasa pe nimeni sa-ti faca rau!M-ai inteles? spune si imi ia fata in palme."

Dau aprobator din cap iar el incepe sa ma sarute.

"-Harry nu!Stai...Cat e ceasul?"

"-E 2 noaptea,imi confirma el."

"-Mi-e foameee!! ma plang eu."

"-Aoleeuu am si uitat cat de fitoasa erai! spune el."

"-Eu?Fitoasa?Cred ca nu te-ai uitat ultima oara in oglinda dragule! i-o intorc."

Harry se preface ranit si isi duce mana la gura dupa care ma tranteste inapoi in pat.Intr-o secunda isi izbeste buzele carnoase de gatul meu facandu-ma sa scot un geamat.

"-Harry vorbesc serios!Mi-e foame! continui sa ma plang."

"-Off bine bine ma duc sa iti fac de mancare..."

Harry se retrage dar nu inainte de a ma mai saruta inca o data.

*Din perspectiva Barbarei*

La dracu cu canapeaua asta!Nu pot sa dorm sub nicio forma!De ce tocmai eu a trebuit sa dorm in living si fix pe canapea?!Ma intorc pe fiecare parte si pur si simplu nu pot dormi.Dar am totusi o presimtire ca nu din cauza canapelei nu pot eu sa dorm.Inca ma gandesc la ce s-a intamplat azi.Imi pare rau de ce a patit Ashley.Dar acum totul se va inrautati.

Dintr-o data aud un zgomot in bucatarie.Exact acolo ma indrept si eu.Sincer chiar imi era cam foame desi mancasem pizza.

Intru in bucatarie si il vad pe Zayn pe jumatate gol(doar in boxeri) si cu un tub de frisca in mana.

"-Tu ce cauti aici? ma intreaba el."

"-Imi era foame.Tu ce ai patit?Ai confundat frisca cu fixativul? rad eu."

"-Haha ce gluma buna! se preface el ca rade.Ar trebui sa te simti norocoasa ca te-am lasat sa dormi macar pe canapea.Altfel dormeai in cotetul cainelui."

"-Voi nu aveti caine!Teapa! spun."

Trec indiferenta pe langa Zayn si deschid usa frigiderului.Ma uit si observ ca nu mai aveam mancare.Zayn zambea victorios in coltul gurii.

"-Obisnuieste-te!Niall haleste orice!"

Imi dau ochii peste cap si il vad pe Harry ca intra in bucatarie si ii face cu ochiul lui Zayn.Oare ce au in minte astia doi?

Harry deschide unul dintre dulapuri si scoate o punga mare de cipsuri.Trebuie sa invat sa caut mai bine!Proasta esti Barbara!

Harry pleaca in camera lui iar eu ma reped la dulap si scot o punga de cipsuri cu Hamburger.Nici nu apuc sa ies bine din bucatarie ca si alunec in prag de usa.Intr-o fractiune de secunda ma trezesc in bratele musculoase ale lui Zayn.La dracu!Acum ma simt ca intr-un film Disney romantic la care ma uitam cand aveam 3 ani!Bleach!

Here with you //H.S.//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum