Pășesc sfios in încăperea plină de suflete agitate si il caut atent pe al tau. Nu stiu sigur daca o sa il gasesc, daca este posibil sa il gasesc pentru ca nu ti am cunoscut niciodata cu adevarat sufletul. Si necunoscutul, misterul ma incita. Te caut neliniștit si dorința de a te găsi e uriașa, ma provoacă. Oare mi ai dat destule amănunte încât sa te diferențiez de toti altii? Am scris o carte despre tine. Imi dădeai in fiecare zi cate un fragment, cate o frântură din fiecare capitol. Ma fascinează imaginația de care ai dat dovada pentru ca tot ce mi ai spus pare sa nu coincidă cu adevărata ta ființa. Sunt conștientă si realizez uimita ca m ai mintit Si ca nu meriți o persoana asa sinceră ca mine, dar in secundele următoare iti faci apariția. Sunt suparata pe tine si incer sa te privesc ca si cum te disprețuiesc. Încerc sa imi spun : Cui ii pasa de el insa inima, o inima asta fara rațiune, inima mea ce ti se dedica tie imi șoptește: Tie, prostuto. Si tu ma poreclești prostuță. Ti ai dat si tu seama ca m am îndrăgostit de tine, un fraier?
Vârfurile degetelor tale le ating pe ale mele si pe fata mea apare in zâmbet nevinovat pe care plăcerea il scoate la înaintare. Am fost prostuță, din nou si te am lasat sa descoperi ca te vreau. Degetele tale se întrepătrund cu ale mele ma tragi spre tine. Esti conștient ca puterea ta de atracție este asa de mare încât te as fi urmat pe tine, cel mai puternic magnet eu, un bold subțire si firav făcând ca voința mea sa para inexistenta si in ochii tai . In drum spre un loc mai retras te întorci clipind greoi, zâmbind. Aștepți cu nerăbdare prima curba si ma împingi spre perete. Te apropii de mine si vezi cum încerc sa ma depărtez, avand deja un ldiscurs facut de acum vreo o săptămâna pe care l am refăcut pe drum spre petrecerea asta si pe care il refac acum. "Nu vreau sa fie prea dur, nu vreau sa te îndepărteze, nu vreau sa o iei ca pe o joaca si sa te apropie de mine, nu vreau sa vezi ca..." si te uiti la mine si iti Muși buza. Si uit de tot. Profitând de hipnoza oferită de buzele tale ma prinzi de talie cu mana stanga si ma tragi spre tine. Nu ma opun, ma holbez la tine si tu imi mângâi obrazul cu mana ta dreapta făcându-mi inima sa tresară. Iti apropii buzele la care acum 10 secunde ma holbam si ma săruți blând. Imi deschid ochii si am un moment de gândire, un moment de realizare, esti atat de imprevizibil, creierul meu a castigat lupta si apoi... Imi inchid iar ochii si Ma arunc ca o fiara fara mila spre prada apetisanta a buzelor tale. Te intorc spre perete si te sărut zgomotos, sălbatic si pasional. Opresc momentul si stiu ca urmează ca totul sa degenereze asa ca ma dau doi pași in spate imcercand sa imi ascund plăcerea facut de sărut si sentimentul de uimire ce imi făcea sa exclam "wow". Pot sa citesc același sentiment in ochii tai dar stiu ca tot ce vrei e sa pari tipul care le poate face pe toate si care a mai acut momente mai intense. Imi șoptești la ureche: "Am gresit cu ceva" stârnindu mi dorința de a repeta momentul dar iti răspund sec "Nu, nu tu" aproape ca alerg spre locul unde mi am lasat paltonul si asigurându ma ma privești il îmbrac si imi încep catwalk ul spre usa.