ARKADAŞLAR HİÇ VOTE YORUM GELMIYO ÜZÜLÜYORUM YAZMAK İÇİN MORALİM OLMUYO BEGENMEDINIZMI YOKSAA :S YINEDE YAZICAM İNSALLAH SONRADAN BEGENIRSINIZ .
Yolculuk 15-20 dakika sürmüştü.Araba durduğunda Kıvanç şoför kapısından inip benım kapımı açmıştı.''Buyrun madam'' dediğinde gülerek arabadan indim.Bar'ın girişi fosforlu ışıklarla kaplanmıştı.Aynı filmlerdeki gibi önünde de 2 tane iri yapılı adam duruyordu.İçeri girecekken korumalardan ikiside ''Hoşgeldiniz Kıvanç bey '' dediler.Kıvanç bişey demeden elini ince belime koydu.Ve içeriye doğru ilerledik.
Loş bir ortamdaydık.Her yer alkol ve sigara kokuyordu.Ayakta ve oturarak öpüşüp yiyişenler vardı ve bu miğde bulandırıcıydı . İğrenerek Kıvanç'a baktığımda kafamı göğsüne yapıştırdı.Çok güzel kokuyordu . Hep böyle kalabilirdim *_* . '' Oyyy kıyamam korktun mu ? korkma korkma ben varken sana böyle seyler yapamazlar '' dedi gülerek bende . Göğsünde duran başımı kaldırarak '' Sen olmasanda bisey yapamazlar korkmadım canım iğrendimm '' dedim. Dudağını yaladıktan sonra '' Ben olmasam suanda birisi senı bı duvara sıkıştırmış beceriyordu , tabii öyle bisey yapanın sonu benden olur '' dedi . Bende gözlerimi kısıp sinirlice baktım . Aslında haklıydı o olmasa öyle olurdu . Tek basına kız burda ne arar . Amaçları belli sonuçta becerilmek . Ben böyle düşünürken Kıvanç üzgün bi ses tonuyla '' Sana zarar gelırse ben yaşayamam Ecem '' dedi. Nası yaa bu nedemek oluyordu.Kıvanç beniimi seviyordu.Gözlerimi açıp ona şaşkınlıkla baktığımda elini belime dolayarak benı emirlerin yanına götürdü.Rabia ve sude de ordaydı.İlk önce onlarla sımsıkı sarıldım.Sonra Cerenin o meymenetsiz suratına baktım yapmacık gülüşüyle elini uzattı. Bende en az onun kadar yapmacık bir gülüşle uzattığı eli tuttum.Emir beni baştan aşağı süzmekyetdı . Gözlerime bakmadan elini uzattı bende aynı onun gıbı yaptım başka bir yere bakarak uzattığı eli tuttum.Sonra canlarımla sohbete başladık.Ceren tek kalmıştı.Bir an Cereni de aramıza almayı düşünmüştüm.Tek kalmıştı.Konuşçak birileri yoktu öylece duruyordu.Rabia ve sudeye de danıştıktan sonra Cerenın yanına gidip ''Ceren istersen aramıza katılabılırsın sohbet ederiz nedersin ? '' dedim o beni rabiayı ve sudeyi iyice bi süzdükten sonra '' Sizinlemi ? ahahha ben mi ? '' dedi .Bende '' Evet , sen '' dedim . Küçümseyici bakışlarını attıktan sonra '' Sizinle dedikodu yapamam tatlım hem bak en güzel yer burası yanımda sevgilim var hani sizde olmayan '' dedi . Doğrusu ben biraz üzülmüştüm. Biraz değil çokk . Susmuştum bişey diyememiştim.Tabii en son o cümleyi kurduktan sonra Emir 'e biraz daha sırnaştı.Birden belimde bir el hissettim '' Kim demiş sevgilisi yok diye bak burda sevgilisi'' diyip burnuma bir öpücük kondurdu.Bu Kıvanç'tı . Nasıl yani biz çıkıyor muyduk ? . Eee o zaman benım bundan niye haberim yoktu ? . Bu çocuk beni mi seviyordu ? .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Любовные романы''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.