Kedves naplóm!
Már nem bírom sokáig...
Örök megaláztatások sora megy mindenhol az iskolámban.
Nemcsak engem piszkálnak a fiúk.
Mindenkivel kikezdenek akik gyengének tűnnek nekik.
Pl:Tegnap egy 10.-es diákot zaklattak. Vagy kigáncsolták vagy felpofozták.A nevét sajnos nem tudom.Ilyen másik eset például volt egy 9.-es lánynál is.
Elakart menni egyszerűen a folyóson be a termébe de taehyung megfogta a hajánál húzva és a falhoz vágta.
Én erre nem csináltam semmit. Igen tudom gyáva vagyok.De ha én is beleavatkoznék nagyobbat kapnék mint az a lány akit piszkált.
Így is örülök, hogy megúsztam néha ép bőrrel..
A tanárok úgyse hinnék el ha mondanám. Előbb hinne Kimnek.Úgyhogy megtanultam:Ebben az iskolában nincs igazság.Miso Jangmi
Ezután a lány letette a rózsaszín tollát az éjjeli szekrényre.A naplót amit még 12 éves kora óta vezetett már kezdett lila színű bársony fedele elkopni az évek során.
Lehajolt a nagy francia ágy alá és odatette le ahova szokta: az ágy alá.
Épp este 22:00 óra volt amikor elmegy aludni, hogy készüljön a megaláztatás újabb napjára. De megfogadta magában ha egyszer lesz különleges képessége bosszút áll a gonoszokon!
Igen tudta,hogy a "gonoszok"kicsit gyerekes gondolkodás.
Már számtalanszor elképzelte hogyan áll bosszút.
Vámpírként él. Épp az utcákat járja és szembe találkozik a Fő bántóval Taehyunggal. Így köszönne neki:-Tudtad,hogy az Éjszaka Gyermekei ilyenkor a legaktívabbak?-Vigyorogna rá nagy szemfogaival.
Az meg szóhoz se jutna.
Kihasználná a pillanatot,hogy letámadja és ne maradjon benne életerő. Kiszívná az összes élet esszenciát amíg már csak a testét látná feküdni az aszfalton.
Sok vámpíros dolgot nézett ezért jött elő ez a gondolat.
Általában mindig így aludt el,hogy ilyenek törte a fejét:Mi lenne ha?..
De felesleges ilyen dolgok nem léteznek. Vègigszenvedi valahogyan a gimit. Utána megszabadul ezektől.
Ő nagyon szeretett rajzolni. Már el is tervezte, hogy Grafikus lesz. Manhwákat rajzol majd.Erre gondolva zuhant az álomba ahol senki se zavarhatja.~~~
Reggel a rémálomba menet most az egyszer nem ment biciklivel.Gyalogolni szeretett kitudta szellőztetni a fejét.
Nála volt a telefon és a füllhallgatója. Elindította a kedvenc számát:Lana Del Rey-től a Summer time-ot.Fullra tekerte a hangerőt.
Nem is vetge észre milyen gyorsan odaért az iskola kapujához.Már az iskola előtt ott vártak rá a bántalmazói.
Kim egyik csatlósa ha jól tudja Suga már kora reggel kiakarta gáncsolni,de ő gyakorlatias mozdulattal mint aki éveken át gyakorolta ezt a mozdulatot ugrotta át a veszélyt.
Ő csak vigyorgott mint a vadalma nem is foglalkozva a sóhajtozással ami utána jött.
A folyosón szokásához híven "Üdvözölte" Taehyung.
-Szia Baby. Úgy megkúrnálak.Látom rajtad,hogy vàgysz rám.
Nézett rá a fiú perverzen.
Mielőtt válaszolhatott volna a lány egy ismeretlen hang szólalt meg helyette:-Ő az én csajom. Leszállni róla!-Mondta a Valaki Kim háta mögött. A làny megpillantotta megmentőjét.Új diák lehetett mert még soha azelőtt nem látott ilyen szép arcot. Barna haj. És most dühös barna szemek.A lány felnézett újdonsült hősére. Találkozott a tekintetük. A fiú csak vigyorgott rá.
~~~~~~
YOU ARE READING
✔A lányból lett vámpír✔
VampireSokat piszkálnak az iskolában... Főleg a fiúk.Különesen egy Kim Taehyung nevű illető.De a lányok se kivételek. Némelyik a fejemre önti az ebédjét.Már nem bírom sokáig....