Ömer:
Havuzdan çıktık ve Defne'yi kaptığım gibi odaya kadar kucağımda taşıdım. Kapının önünde indirdim ve yüzüne bakarak açtım kapıyı. İçeri girdik. Telefona mesaj geldi...
Mesaj:
"Saat 12:30'da konser var"
Doğruya konser bileti almıştım. Defne'ye döndüm.
Ömer:"hazırlan sevgilim konsere gidiyoruz."
Defne:"olleeeeyyyyy"dedi ve dudağımın kenarına yumuşak ve masum bir öpücük kondurdu. Ben kot bir şort giydim ve üstüne beyaz kısa kollu bir t-shiört giydim. Defne'de kısa kollu göbek deliğine doğru daralan göbek deliğinden sonrası genişleyen penye pudra kısa bir elbise giydi. Altına kalın beya topuklu pudra deri bir spor ayakkabı giydi. Ayakkabının içinden şifon beyaz çorabın ucunu çıkarttı. Çok güzel olmuştu. O yüzden bu kadar derinlemesine anlattım. Otelden çıktık. Konser alanına geldik. Defne'nin en sevdiği şarkıcının konseriydi. Defne çok eğlenmişti. Saat 14:00'da çıktık. Defne'yi bir restoranta götürdüm. Yemek yerken Feryal geldi. Feryal:"hayırdır canım asistanınla gelmişsin iş gezisi mi?"
Defne:"biz evliyiz"dedi başparmağı hariç diğer dört parmağını hareket ettirirken.
Feryal:"şaka mı bu?"
Ömer:"yoooo hamile bile"
Feryal:"çok yanlış bi karar"
Ömer:"hayır hayatımın en doğru kararı"dedim ve Feryal arkasına bile bakmadan hızlı adımlarla uzaklaştı. Yemeği yedik ve çıktık. Biraz Paris turu ve alışveriş yaptık. Saat 22.00 olmuştu. Otele uzaktık taksiye bindik. Otele gelir gelmez Defne'mi kucağıma alıp asansöre kadar taşıdım. Asansöre gelince indirdim. Asansöre bindik ve kimse yoktu. Defne tam Ömer demişti ki yapıştım dudaklarına.
Defne:"bi konuşmama izin verseydin bari"
Ömer:"napıyım özlüyorum"
Defne:"e yanındayım işte"
Ömer:"kalp bu söz geçirilmiyor"dedim ve asansörün kapısı açıldı. Yaşlı bir teyze ile amca vardı. Bizi sarmaş dolaş görünce güldüler. İndik ve odanın kapısına geldik. Defne'yi kendime çevirip yapıştım dudaklarına...
Defne:"sende iyi alıştın"
Ömer:"fena mı kızım"
Defne:"eehhhhh idare edicez artık"
Ömer:"yerim seni"
Defne:"ye o zaman"
Ömer:"merak etme ona da zaman geleceeeeeek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk
Fiksi PenggemarBu hikayeyi ben uyduracağım.2.sezonun başından.Umarım beğenirsiniz. Biraz diziden yararlanacağım. Bu kitabı yazmak aklıma aysedilek005 sayesinde geldi. Teşekkürler ve arkadaşlar umarım güzel yorumlar,bol bol okuma ve oylama gelir.