Valaki lerúgta az állkapcsomat, miközben a hentesnél pukiztam ;)

546 28 4
                                    

Helloka;) Hiányoztam? Nos, akár igen akár nem kaptam egy challenge-t (kihívást), úgyhogy csapjunk is a lecsóba (Hehe ez lesz majd a következô részben). Köszönöm a kihívást eremin_25-nek!

 Köszönöm a kihívást eremin_25-nek!

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

1.  Tegnap moziztam a barátnôimmel és életem legfinomabb kávéját fogyasztottam el a Costa cafe-ban.

2. Hatalmas kávémániás vagyok!!

3. Már most legalább 3 Yoonmin story ötletem van, naprakész formában. ;)

4. Nem ez volt az elsô ficim, hanem egy másik szintén Yoonmin-es, de valamiért mégis ez került fel Wattpadra. (remélem örömötökre)

5. Van egy Noona-m, aki sajnos nem vér szerinti, de lélekben az imádott tesóm! <3 (remélem valaha meglátja ezt T.T)

6. Szeretem a matekot😱

7. ENTP vagyok (valószínûleg  nem sokan értik... De a google a barátod ;))

8. IIIImmádom az ázsiaiakat, már azelôtt szerettem Ázsiát mielôtt kpopper lettem :)

9. Kedvenc kpop bandám a BTS. (nem akarom felsorolni a többit mert reeeengeteg van)

10. Szeretem a hódokat. Ez bullshit volt, de igaz ;)

11. Nem tudom ki a biasom, mivel "hivatalosan" csak egy lehet, de én ugye nem tudok dönteni, szóval inkább rangsorolom a tagokat (BTS). (a sorrend csak felsorolási sorrend ott ahol több név is van, ez a sorrend csak!! a kinézet szerinti, mondjuk az elsô hely mindíg fix)1. Suga, Namjoon, Jimin 2. V  3. Kook 4. Jin 5. Hobi 

12. Nem tudom, hogy mitôl félek... Komolyan...

13. Valamiért undorodom attól, hogy elképzeljem magamat a crush-ommal csókolózni... Blahh, rágondolni is rossz (A barátnôm ragaszkodott h beleírjam XD sooorry)

Az a baj, h nem tudom megjelölni az embereket... Majd írok külön...

@YoshiKoKami

@Vattacukorpanda

@Bogi_Elek

@Gyongyi0

@parkbeata95

@K-Chap

@yoongiiinfires

@Saphira_Yoon

@konczviki

@xKimLiNax

@Kawaiipiekpop

@xByulx

@angel_powder

@Miyako192

@csiligrl

Remélem elég kreatív a cím ;)

Have a good day!~



Dirty past ÁTÍRÁS ALATTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora