Capitolul 24

866 40 5
                                    

Am asistat la una dintre certurile fratilor Haruno, nici ei nu sunt departe de mine si Itachi. Am mai făcut câteva exerciții cu sânge împreună cu frumoasa rozalie care vă participa si ea la aceasta olimpiadă, mă bucur doar că nu sunt singur în ciudățenia asta ,cu ea alături o să-mi fie mult mai ușor.

După ce am terminat pregătirile pentru olimpiadă m-am întors si eu acasă. În sufragerie dau de Itachi care moțăe pe canapea, mă duc ușor spre el si când sunt destul de aproape fac o săritură ca un adevărat profesionist si aterizez pe el ca un adevărat cretin. Acesta se trezește buimac si îmi aruncă o privire înfricosătoare.

- Dar tu cine te crezi Nadia Comăneci de sari asa pe mine.

- Ai fi vrut tu să sară Nadia peste tine ,dar asta rămâne doar în visele tale.

Cobor după el ,si vreau să mă indrept spre camera mea când bunicul Madara îsi face prezența în cameră.

- Ce mă bucur că vam găsit pe amândoi vreau să vă informez în legătură cu ceva; murmură acesta.

-Îmi cumperi masină; îl întreb eu.

- Îl dai spre adopție pe Sasuke? Întreabă si nevastuica în călduri.

- Itachi e pe moarte? Întreb eu iar Itachi se revoltă.

-Nu , nu si categoric nu. Vroiam să vă spun că vărul vostru Obito vine în vizită, împreună cu fiul său Shin.

- Shin? Întrebăm eu si Itachi in acelas timp.

- Da Shin nepotul vostru preferat, a si mai am o surpriză va locui la noi o săptămână, cât timp este răcit.

- Stă cu noi? Întreb eu speriat.

- O săptămână? Spune si Itachi.

Mă uit la Itachi acestă se uită la mine apoi amândoi la bunicul Madara.

-O să înnebunesc o săptămână; spunem amândoi la unison.

Doamne apară si păzește dacă voi rămâne întreg promit să merg mai des la biserică, promit să mă comportat mai frumos cu fratele si prietenii mei si promit chiar să nu mai merg la curve ,,prea des"

- Mă bucur că sunteți încântați.

Daaa sunt în extaz, mai bine mă mut la polul nord, când taifunul Shin este în apropiere să te adapostesti nu se stie ce poate să facă.

- Dar acasă de ce nu poate sta, nu are mamă nu are tată. Întrebarea mea nu prea ia plăcut bunicului se încruntă si asta nu e de bine.

- Obito si soția sa Rin sunt ocupați cu pregătirile pentru botezul micuței Kara.

Am si uitat de botez ,dacă vărului meu ia plăcut viața ce vrei să-i fac ,am la dispoziție minim doua săptămâni să-mi gasesc o însoțitoare că de nu bunicul mă omoară la propriu.

- Nu înțeleg ce aveți impotriva lui Shin, e o dulceață de copil; Da dulceață de prune ,acră ca o lămâie.

Amintirile lui Sasuke.

,, Unchiule Sasuke nu-i asa că bunicul nu se va supăra că i-am spart vaza de porțelan a bunici"

,,Neah nici nu va observa"

,,Cine a spart vaza bunici ,voi stiti cât de prețioasă era.

,, Bunicule! unchiul Sasuke a spart-o , ce exemplu îmi dă el mie ,si mai vroia să si dea vina pe mine"

Amintirile lui Itachi

,, Ăăă tu esti prietena unchiului Itachi?"

,, Da eu sunt Mara"

,, Îmi spui si mie a câta esti pe ziua asta a 5 sau poate a 6 ,o nu ,nu nu sunt sigur că a 7 ,cea cu numărul 6 era blonda cu portbagajul ăla mare a plecat acum jumătate de oră"

,,Itachi esti un afemeiat să nu mă mai cauți"
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

- Daaa! un ingeraş de copil; spun la unison cu Itachi.

Ce ingeraş, mai bine zis un drac de copil ,dă-la cu coarne si furcă ,dacă si de data asta mai face o prostie jur că îl impachetez si îl trimit lu ta-su cadou îi pun chiar si panglică. Pramatia vine mâine deci am timp să-mi fac provizi si să mă închid în camera mea timp de o săptămână.

Mă duc în bucătărie si iau tot ce-mi trebuie ,biscuiți, bere ,ciocolată, bere, chipsuri, bere ,alune, bere eh cred ca o sa-mi ajunga oare am pus prea puțină bere?
Mi le pun frumos intr-o pungă si sunt gata să ies din bucătărie când dau nas în nas de fratemiu care se holbeaza ca boul la poarta nouă.

- Te muți? Pff la ce să mă astept de la el până la urmă e Itachi, umeri nu stiu cu cine seamănă eu tot cred că a fost adoptat.

- Da! mă mut pe marte!

- Nu-mi spune că te închizi în cameră toată săptămâna; Mă întreabă mirat.

- Bine atunci nu-ți spun. Si fără să-i mai ascult ideile geniale plec spre camera mea, dar ce am scăpat de mimoza asta s-a ținut după mine rugîndu-mă să-l las si pe el să stea.

- Ei haide nu sunt eu fratele tău.

- Nâț nu merge!

- Fac orice; orice? hmm pare tentant.

- Ok dar nu uita ai zis orice.

Acesta înghite în sec, regretînd alegerea făcută dar dacă vrei să supraviețuiești o săptămînă cu demonul de doar 13 ani atunci atunci trebuie să faci sacrifici.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sunt la scoală, si pentru prima dată în viața mea nu vreau să plec acasă, uraganul Shin este deja în umila mea locuinta si cred că deja casă arde sau e inundată. Pff pauza de masă s-a terminat iar eu acum mă indrept spre baia băieților că să-mi fac necesitățile, când ajung drept în drept cu baia fetelor o mână mă apucă si mă trage înăuntru, pot vedea clar o brunetă bună rău care mă ține strâns de gât apropiindu-mi fața de pieptul ei masiv ,imediat ochii mei sunt fixați pe decolteul brunetei care mă mănâncă din priviri.

- Îți place ce vezi?

Aş fi chiar idiot să nu-mi placă ,păcat de ei că nu sunt naturali.
Bruneta care tot mă mângâie e o boboaca stiu sigur pentru că a concurat pentru echipa majoretelor am pus ochii pe ea de când am vazuto ieșind din vestitul fetelor în echipamentul ăla sexy de majoreta. Imediat bărbăția mea se face tare când fata începe să coboare încet cu atingeriele. Mamă să mă oprească cineva că nu stiu de ce sunt în stare în clipa asta.

- Te vreau! Îmi socoteste la ureche înainte să înceapă să mă sărute, o ridic în sus si ea imediat îsi incoleceste picioarele în jurul meu trăgând cu disperare de bluza pe care o purtam

- Te vreau încă de când te-am văzut prima oară, as fi sărit chiar cu echipamentul ăla de majoreta pe tine.

Bluza mea este aruncată în chiuvetă iar pantaloni aproape cădeau în toaletă încep să o sărut flămând pe gât dar mă încurcă rochia ,bajbai nițel până să găsesc fermoarul ,rochia ei aflându-se acum undeva pe podea. Boxeri mai aveau putin si explodau pe mine când nebuna asa îmi masa cel mai de preț lucru. Se vede că nu am mai avut de mult parte de acțiune de când Karin stă pe capul meu lucrurile nu mai sunt cum îmi doresc eu.
Dintr-o dată usa de la baie se deschide brusc...

- Tu nu sti să bați la usa?

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum