-Ron frate,vreau sa vi neaparat la majoratul meu...este un moment foarte important in viata mea...acolo se va intampla ceva ce-mi v-a schimba viata. Sunt speriata dar in acelasi timp sunt nerabdatoare.
-Kagu...sti foarte bine ca voi fi acolo pentru tine.
-Ok! Abia astept ca tu si Chisstopher sa va cunoasteti.
-Stai!...cine e Chrisstopher?
-Iu...iubitul...meu
-De ce nu mi-ai zis pana acum? Ma bucur pentru tine.
-Nu ti-am zis deoarece, sincera sa fiu...nu cred ca voi doi va veti intelege...
-Cum adica? De ce crezi asta?
-Cineva mi-a spus...
-Cine si ce ti-a spus?
-Gamael...
Asa mi-am dat seama ca Gamael incepuse sa isi bage coada in viata mea.
-Ba fraiere, noi doi ne vom intalni in prima noapte cu luna plina. Am o multime de surprize pentru tine. Nu te mai vreau print. Sti de ce? Mi-am ales o mireasa...
-Aoleu! Pleaca de aici!
-O sa vina o vreme in care o sa ma rogi sa vin la tine.
-Niciodata! Pleaca!
-Ron, esti bine?
-Mai bine ca oricand. Chiar..tu le ai cu horoscopul cu dastea...cand e prima noapte cu luna plina?
-Sambata seara la majoratul meu. Si presimt ca se vor intampla tot felul de lucruri si trebuie sa fiu acolo. Neaparat!
-Pai sti eu...
-Hai ca nu mai am timp sa vorbim. Trebuie sa fac pregatiri. Dute acasa si vorbeste cu maica-ta sa te lase la majoratul meu. Hai te pup, pa!
-Pa...