Bölüm 5.

186 9 22
                                    


  4-cü bölümden:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  4-cü bölümden:

  Merinette hem Adrienin yüzüne karanlık düştüğü için, hem de, ağlamaktan gözleri şiştiği için başının üstünde kimin durduğunu göremez.


     Merinette ağlamayı keser. Ayağa kalkar. Karşısınaki adamın yüzüne dikkatlice bakınca, onun Adrien olduğunu görür.

Adrien: Korkuttummu?Şey...Korkuttuysam özür dilerim.

Merinette: Siz....

Adrien: Evet, beni daha önce de gördün. Aslında.... o gün olanlar için senden özür dilemek istiyorum. Şey..... ben biraz sana kaba davrandım.

Merinette: H-hayır, soru değil....

Adrien: Şeyyy.... otura bilirmiyiz?

Merinette(üzgün ve omuzlarını bükerek): .......olur.

   Gölün kenarındaki büyük ağacın yanına otururlar. Merinette hiç bir şey söylemeden sadece gölü izler. Adrien ara-sıra boynunu çevirip Merinetteye bakar. Neredeyse 20 dakika böyle geer..... Merinette gölü izler..... Adrien de Merinetteyi. Nihayet Adrien dayanamayıp sorar.

Adrien: Şeyyyy, bir şey sora bilirmiyim?

Merinette:...

Adrien: Neden bu kadar üzgünsün? Y-yani neden ağlıyorsun?

   Merinette hiç bir şey söylemeden sessizce ayağa kalkar

Merinette: B-benim gitmem gerek.

  Tam gidecekken Adrien kolundan tutar.

Adrien: Durun, gitme lütfen. Daha soruma cevap vermedin. Neden ağlıyordun?

Merinette yine cevap vermez. Hiç bir şey söylemeden elini cebine götürür ve oradan bir kolye çıkarır. Adriene doğru uzatır.

  Adrien Merinettenin ne yaptığını anlamaz. Sonra elinde ona uzattığı şeyin kolye olduğunu görür.

 Merinette: Sanırım bu size ayit. Burda düşürmüşsünüz.

Adrien kolyenin kendisine ayit olduğunu anlayınca çok sevinir. Merinette kolyeyi Adriene verir.

Adrien: Çok teşekkür ederim. Günlerdir bunu arıyordum. Neredeyse umudumu kayb etmiştim. Ama senin sayenizde onu buldum. Tekrar teşekkür ederim.  Biliyormusun, aslında bu kolye benim için çok değerlidir.

   Adrien bu sözleri söylediği sırada Merinette oradan uzaklaşır.

Adrien: Durun!

  Merinette duraklar. Yüzünü Adriene doğru döner.

 Adrien: İsminizi öğrene bilirmiyim?

Merinette(üzgün halde) hayır anlamında başını sallar. Sonra Adriene arkasını döner ve otele doğru ilerler. Ama bu sırada Adrien de onu takib eder.Merinette Adrienin onu takib ettiğini bilince ağaçların arasında kayb olur. 

 Adrien Merinetteyi arar, ama bulamaz.

Adrien: Bu karanlıkta ormanın ortasında nereye kayboldun.

   Aramaktan vaz geçip evine döner. 

Merinette Adrienin gittiğini görünce saklandığı yerden çıkar ve otele döner.

Adrien eve varır, odasına çıkar, yatağına uzanır ve tüm gece boyunca ormanda olanları düşünür.

      İki hafta geçer. Ama o günden sonra, iki hafta boyunca Adrine hep Merinetteyi düşünür(Daha adını bile bilmediği bir kızı). " Merinette neden o kadar üzgündü... neden ormanda yanlız başına ağlıyordu?" ve saire gibi sorular kafasında dönüp durur.

Bir kaç gün daha geçer. Tabiki Adrienin de aklı hala Merinettededir.

   Bu gün günlerden pazar. Hava güneşlı ve çok güzel. Nino da bu bahaneyle Adrienin evine gider.

Nino: Adriennnn!

Adrien: Evet Nino., ne oldu?

Nino: Aşağı insene dostum.

Adrien: Tamam iniyorum.

   Aşağı iner.

Adrien: Merhaba Nino, ne oldu?

Nino: Bu gün canım bir şeyler yapmak istiyor. Ormanda avlanmaya ne dersin?

Adrien: Hmmmm, bilmiyorum.

Nino: Hadi ama dostum. Uzun zamandır birlikte vakit geçiremedik. Sen de günlerdir dışarı çıkmadın. Hem avlanmak senin en sevdiğin şey değilmi?

Adrien: Öyle de....

Nino: O zaman itiraz kabul etmiyorum. Hazırlan, çünki ava gidiyoruz.

Adrien: Taaamaaam. Burda bekle, eşyalarımı alıp geliyorum.

    Adrien ve Nino avlanmak için yola koyulurlar. Bir-birleriyle sohbet ede-ede yürürler. Aniden Adrien duraklar.

Nino: Noldu Adrien?

Adrien: Nereye gidiyorsun? Az önce ormanı geçdik.

Nino: Hayır geçmedik. Bu gün başka bir ormana gidiyoruz. Komşu köydeki büyük ormana.

Adrien: ..tamam gidelim ozaman.

     Bir kaç saat sonra Adrien ve Nino büyük ormana varır.

  Biraz avlandıktan sonra yorulurlar.

Nino: Ben çok yoruldum dostum.

Adrien: Ben de. Bir az dinlenelim. Bu arada Nino hava kararmak üzere, birazdan  kararıcak, geceyi nerede geçiriceğiz?

Nino: Bu köyde bir otel var diye duydum. Bu gecelik orda kalsak nasıl olur? Yarın da eve döneriz.

Adrien: Sorun değil dostum, sen nasıl istersen.

  Dinlenirken bir az yemek yerler. Sonra akşam olur. Eşyalarını toplayıp otele doğru  yola koyulurlar. Yarım saatlik yürüyüşten sora Adrien ve Nino bayan Chloenin oteline varırlar.


      Bu günlük bu kadar arkadaşlar. Devamını sonra yayınlıyıcağım. Umarım beğenirsiniz.

 Umarım beğenirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Adrien ve MerinetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin