~Αλεκα~

118 9 0
                                    


Το ξερω ειμαι απαραδεκτη αλλα φετος ειμα τριτη λυκειου και εχω παρα πολυ διαβασμα. Συγνωμη που αργω να βαλω παρτ. Ελπιζω να σας αρεσει. Enjoy....






Εφης POV:

Εχει περασει ενας μηνας απο τοτε που εχαμε παει σινεμα με τη Ζωη. Βγενουμε καθε βδομαδα. Πηγενω και την βρισκω καθε Κυριακη γιατι και οι δυο εχουμε πολυ διαβασμα μεσα στην εβδομαδα. Συνηθως πηγενουμε σε καποιο παρκο που δεν εχει πολυ κοσμο για να εχουμε την ησυχια μας. Ομως τις τελευταιες δυο βδομαδες  που εμαθε η μανα μου για μενα και τη Ζωη κανει τα παντα για να μας χωρισει. Μεχρι που μου απαγωρευσε να πηγενω να την βλεπω. Οσο περναγε ο καιρος, η αποσταση δημηουργουσε προβληματα στη σχεση μας. Ετσι αποφασισα να παω να μιλησω στη μανα μου.

Εφη: " Μαμα, μπορω να σου μιλησω λιγο;"

Μαμα Εφης: " Φυσικα αγαπη μου. Εγινε κατι;"

Εφη: " Βασικα θα θελα να με αφησεις να παω αυτη την Κυριακη να δω λιγο τη Ζωη... Δεν αντεχω αλλο ετσι. Δεν μπρω να συγκεντρωθω, ουτε να διαβασω."

Μαμα Εφης: " Μαλιστα... Το περιμενα οτι θα γινοταν αυτη η κουβεντα. Η αληθεια ειναι οτι τον τελευταιο καιρο σε βλεπω στεναχωρημενη και σκεφτικα μηπως εγινε τιποτα στο σχολειο... Μα προφανως σου λειπει...αυτη..."

Εφη: " Εχει ονομα!" ειπα με εντινο υφος.

Μαμα Εφης: " Σου λειπει η φιλη σου παιδι μου.. Ειναι κατανοητο αλλα..."

Πριν προλαβει να τελειωσει την διεκοψα

Εφη: " Δεν ειναι φιλη μου μαμα! Ειναι η κοπελα μου. Χονεψε το. Χωρις αυτη εγω ειμαι μιση. Χωρις αυτη εγω δεν υπαρχω. Οκ; Και δεν με νοιαζει αν θα με αφησεις ή οχι εγω την Κυριακη το απογευμα θα παω να τη βρω! Τελος!"

Ζωης POV:

Δεν αντεχω αλλο. Εχω τρεις βδομαδες να τη δω. Πριν ενα μηνα γυρισε η πρωην μου απο Αγγλια που ζουσε για ενα χρονο με τους γονεις της. Και την τελευταια βδομαδα ειναι στο σχολειο μου και ακομα χειροτερα στην ιδα ταξη με εμενα. Με κοιταει με το βλεμμα που με κοιταγε πριν τα φτιαξουμε. Και ολη την ωρα πεταει σποντες. Προχτες μου την επεσε κανονικοτατα στις τουαλετες. Πηγε να με φιλησει αλλα προλαβα και τραβηχτικα. Στην Εφη δεν εχω πεο τιποτα. Νομιζει οτι η Αλεξανδρα ειναι ακομα στην Αγγλια. Εν τω μεταξυ σημερα η Αλεκα (ετσι την φωναζουμε) μου ζητησε να βγουμε την Κυριακη μαζι με κατι αλλα κοριτσια για καφε και μετα απο πολυ πιεση αναγκαστικα να δεχτω.

 Unknown LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora