•10•

5.6K 247 106
                                    

Medya: Yaw sana semt oturuşu ne ka yakışıyo beh snnsksnsjns

Eda: Hö!? Ne sevgilimi ya?
Jungkook: Tch. Tch. Tch. Sevgilim neden böyle diyosun?
Eda: Ben o kızı şey etmek için sevgilim dedim bi kere..
Jungkook: Peki tamam inandım. Şey etmek için dedin :D
Eda: Ihh..! 😑
Jungkook: Eee napıyoruz baş belası?
Eda: Hiç bir şey..
Jungkook: Az önce öyle demiyodun ama? Neyse sen bilirsin.. Kızlar beni bekliyodu. Hadi ben kaçtım..
Eda: Aishh.. Dur ya ne kızı!? Hem sana anlatmak istediklerim var. Gidip biyerde oturalım.
Jungkook: Merak ettim bak şimdi. Ne kadar yakışıklı olduğumdan bahsediceksek bunu evde de konuşabiliriz..
Eda: Hayır. Ne kadar ultra sapık ukala olduğundan bahsedicez..

Gülümsedi ve bir şey demedi. Biraz yürüdükten sonra sahildeki banklardan birine oturduk. Ortamı biraz sessizliğe bıraktıktan sonra konuşmaya başladım.

Eda: Shin ve ben üvey kardeş oluyoruz.
Jungkook: Ahaha.. Komik bi şakaydı. Asıl konuya geçsek mi?
Eda: Ju-jungkook..
Jungkook: Sen ciddisin!?
Eda: Maalesef.. Benim annem ve onun babası.. Her neyse öyle işte..
Jungkook: Ne olucak peki? Onun çok yakınında durma bak..
Eda: 1 hafta sonra annemler Türkiye ye gidecekler. Babası evi satacağı için de üvey kardeş bozuntusu Shin ile birlikte benim evde kalıcaz..
Jungkook: Tamam.. 1 hafta sonra eşyalarımı da alıp gelirim..
Eda: N-ne!? Nasıl?
Jungkook: Peşinde olan sapığın Shin olduğundan şüpheleniyoruz ve sende onunla aynı evde tek başına mı kalıcaksın yani!?
Eda: Aah.. Evet. Haklısın. Teşekkür ederim. Ama sana da meraklı değilim hani söyliyim dedim.
Jungkook: Hı hı.. Tabi. Bende sana bayılmıyorum zaten..
Eda: Aah. Bu arada kolyemi senin evde düşürmüşüm onu alabilir miyim? Mümkünse şimdi?
Jungkook: Tabi baş belası nasıl istersen..

Güldüm. Ve sonra yürüdük. Ev çok uzakta olmadığı için hemen varmıştık.
Jungkook evin kapısını açtı ve içeri girmemizle iki adet insancık görmüştük.
Hem de biri diğer insancığın üstüne düşmüş bi şekilde duruyordu. Diğer insancıkta sırıtıyordu. Aynı Jungkookla ben yaa. :D  (kim bu insancıklaar eueuehue)

Eda: Oooo.. Dae hanım kolay gelsin.
Jungkook: Tae sende geçmişimi gördüm. İyi taktik.. :D
Eda: Ama o taktikler pek işe yaramıyo..
Jungkook: Emin misin..?

Diyip üstüme yürümeye başladı. Beni duvarla arasına aldığında gözlerim onun gözleri hariç her yere bakıyordu. Tam ona bakmıştım ki arkadan gelen öksürük sesiyle refleks olarak normal hale geldik.

Dae: Oooo.. Eda hanım bide bana diyodunuz  ㅋㅋㅋㅋ
Tae: Adam haklı beyler dağılın.

Bu sözünün üstüne hepimiz birden Tae ye bakmıştık.

Tae: Şeyy.. Ka-kadın ha-haklı..

Hepimiz gülemeye başladık. Sonra oturup Tae ve Dae nin ne zaman ve nasıl tanıştıklarını konuştuk. Okulun kızlar tuvaletinde karşılaşmışlar. Tae yine başını belaya sokunca kıçını kurtarmak için kızlar tuvaletine dalmış. Dae de onu sapık sanmış ve vurmaya başlamış. :D yanlış anlaşılmayı düzelttiklerinde de arkadaş olmuşlar. Tabi ben inanır mıyımm. Kesin aralarında bi şey var...

Akşam oldu. Eve gitmek için taksi çağıracaktım ki Jungkook nasıl olsa çağırttırmaz ve ben bırakırım diye tutturur diye hiç uğraşmadım.

Eda: Jungkook.. Beni eve bırakır mısın..?
Jungkook: Taksi çağıralım..?
Eda: Ta-tamam.

*Ve Eda kapaak eueuue* İç ses şadap pilis.!

Jungkook: Şaka yaptım baş belası tabi ki bırakırım..

Ve iç ses kapaak.. *Nolaamaaaz*

Ben içimden halay çekerken Jungkookun sesi ile kendime geldim.. Tae ye görüşürüz dedim ve Dae ile çıktık. (Tae ve Jungkook birlikte yaşıyolar) İlk önce Dae yi bıraktık.
Sıra bana gelmişti. Arabadan indik. Kapının önünde konuşmaya başladık.

Eda: Teşekkür ederim.
Jungkook: Ne için?
Eda: Bugün çok eğlendim.
Jungkook: Hımm öyle mi baş belası.
Eda: E-evet..

Yüzüme doğru yaklaştı. Gözlerimi kapadım. Beni öpüceğini düşünmüştüm..

Jungkook: Neden gözlerini kapattın ki.? 😏
Eda: Aaa. Şeyy.. Toz kaçtı..
Jungkook: Aishh. Dayanamıycam.. Fazla tatlı oldun..

Demesiyle tam öpücekdi ki. Annem kapıyı açtı.. Kapıyla beraber gözleri de sonuna kadar açılmıştı..

Anne: Iıı.. Be-ben kapasam iyi olur.. Siz devam edin..

Dedi ve kapıyı kapattı. Devam edin ne anne yaw.. Jungkooka döndüm.

Eda: O zaman yarın görüşürüz..
Jungkook: Evet. Iıı.. O zaman ben gidiyim.
Eda: Evet..
Jungkook: Gidiyorum bak..
Eda: Evet..
Jungkook: Gittim..
Eda: Aishh.. Jungkook..

Gittiği iki adımlık yeri tekrar geldi ve yanağımdan öpüp hemen gitti..
Aishh.. Şu ukala..

Eve girdim. Annen bana öldürücü lazer bakışlar atıyordu. Bende ona sanne be yalak bakışı attım. Sonra odama çıktım.
Kendimi yatağımın üstüne bıraktım ve sırıtmaya başladım.

*korkmalı mıyım?*  Evet iç ses korkmalısın nihahah korkun benden.  *peki*  tşk  *öd*

Kalkıp pijamalarımı giydim ve tekrar yattım. Biraz telefonumla oynadıktan sonra uyumaya karar verdim.. Yarın okul vardı nasıl olsa..


Meraba ponçikler

Umarım beğenmişsinizdir 💓

Beğenip yorum yapmayı unutmayın 💞

Şimdilik hoşçakalın 💕

Tşk 💝

SARANGHAE 💗

Baş Belası (Jungkook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin