Merhaba ben melis 19 yaşındayım ve annem öldü.
babam ise koreli bir kadınla evlendi.
ve bugünde üvey annemin evine yani koreye gidiyoruz.
sanırım bir de üvey abim varmış iyi biridir diye düşünüyorum.herneyse koreye geldik ve babam la birlikte arabaya bindim ve üvey annemin evine doğru gidiyoruz.
1 saat sonra
evet sonunda geldik babamla birlikte arbadan indim ve eve doğru yürmeye başladık üvey annem bizim geldiğimizi görmüş olucakki kapıyı hemen açtı aslında üvey annem çok iyi bir beni kendi öz kızı gibi görüyo türkiyeye bir kaç kez gelmişti çok iyi anlaşmıştık.
annem bize sarıldı ve bize hoşgeldiniz dedi. bizde eğilerek slm verdik.
bizi içeri geçirdi ve bana
annem:'kızım odanı göstermemi istermisin hem dinlenmiş olursun' dedi ve bende kafa sallayarak onayladım.
annem le birlikte yıkarı çıktık ve bana odamı gösterdi.
annem:'kızım burası senin odan ve karşıdaki kapı ise abinin odası'dedi.
bende kafamı sallayarak odama geçtim.
(melisin odası)
tmm odam küçük olabilir ama gerçekten çok güzeldi.
odayı inceleyip eşyalarımı yerleştirdikten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım
2 saat sonra
annem oda ya gelmiş ve beni uyandırmaya çalışıyodu ama tabiki yerimden kalkmak istemiyodum yatak okadar rahattıki anlatamam.
tmm herneyse annem odadadan çıktıktan sonra odamdaki tuvalete girdim elimi yüzümü yıkadım ve üstüme
bunları giydi tmm bunlar biraz fazal ama sonuçta üvey abim geliyo beni ayıcıklı pijamayla görmesini istemem gerçi bizimle kalıcak ama olsun ilk izlenim önemlidir
saçımı salık bırakıp aşağı yemek yemeğe indi sandalyeye oturur oturmaz zil çaldı.
annem:'kızım abin gelmiştir hadi sen kapıyı aç' dedi
ben:'tmm'dedim ve kapıya ilerledim kapıyı açar açmaz
donup kalmam bir oldu.
önümde o vardı.
inanamıyorum şimdi benim üvey abim.....
YOU ARE READING
Üvey Abim Jeon JungKook
FanfictionHAFTADA 3 VEYA 2 BÖLÜM GELEBİLİR. VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.