ter informatie tussen de ~ 'haakjes' laat ik ze zo noemen, is de mindlink tussen mens en wolf.
Pov. Rose
Het is weer zo een dag als gewoonlijk! De wekker gaat, ik moet opstaan, me klaar maken, ontbijten en naar school gaan. Tenminste dat is wat ik dacht! Je komt er zo wel achter waarom!! Veel plezier met lezen!♥️ja hoor daar gaat die rot wekker weer. ik maak een grom geluid en druk mijn wekker hardhandig uit. moe stap ik uit mijn bed en loop in één keer door naar de badkamer waar ik me helemaal klaar maak. als ik helemaal klaar ben pak ik mijn tas en loop naar beneden. 'goedemorgen' mompel ik naar mijn ouders en geef ze beide een kus op hun wang. sloom eet ik mijn eten op en check ik insta en snapchat. 'Rose leg je telefoon neer we zitten aan tafel en eet door over 5 minuten staat Olivia aan de deur.' vertelt mijn moeder me streng. ik mompel een 'jaja' terug. ik doe mijn lunch wat uit een appel bestaat en een flesje water in mijn handtas en stop als laatst mijn mobiel er in. ik roep nog een 'doei' en stap op mijn fiets die al klaar stond. 'heyyy Olijfje' roep ik naar mijn beste vriendin Olivia. 'heyy Roosje' roept Olivia terug. We stappen op en fietsen weg. 'he, weet je al dat de Alpha vandaag op school komt?' vraagt Olivia aan mij. 'Wat' roep ik geschrokken uit. 'ja t is echt zo, hij is het zat dat hij zijn mate nog niet gevonden heeft en laat alle meisjes zonder mate naar de gym zaal komen, gelijk straks als we op school zijn moeten we dus daar heen.' vertelt ze verder. 'ojee, o en nog wat vind je het heel gek dat hij nog geen mate heeft, hij heeft een beetje een grote ego.' vertel ik haar. 'mm klopt maar misschien verandert hij wel voor haar!' denkt ze hardop. 'ik hoop het voor zijn mate ja, en zijn gamma en beta hebben die al een mate?' vraag ik haar. 'Ja die hebben al een mate, maar ze komen wel mee geloof ik.' zegt ze me. ik hum als antwoord. ondertussen zijn we aangekomen en zetten we onze fiets in de fietsenstalling. al kletsend en lachend lopen we naar de gymzaal, naar ons kluisje gaan om boeken te wisselen doen we straks wel. bij de gymzaal aangelopen, sluiten we ons aan in de rij. als iedereen er is komt de alpha binnen gelopen met zijn beta en gamma. ~ik hoop zo dat de Alpha onze mate is~ vertelt Mila mijn wolf me. -waarom? hij heeft een te grote ego- zeg ik. ~ja maar misschien verandert hij wel voor zijn mate en is hij juist heel lief~ zwijmelt Mila. ik zucht in mijn hoofd en verbreek de verbinding, omdat de alpha begint te praten. 'zoals jullie weten heb ik mijn mate nog niet gevonden en onze roedel heeft een Luna nodig, daarom heb ik jullie hier heen laten komen. ik loop deze rij af en hoop mijn mate te gaan vinden.' vertelt Alpha Jason ons. als hij een meisje is die drie plaatsen voor mijn staat ruik ik een heerlijke geur. het ruikt naar chocola en bos. 'O O hij is toch niet mijn mate' denk ik, maar ja ik moet weer eens pech hebben, want binnen twee seconden staat hij voor mijn neus en gromt hij MATE. ik kijk naar beneden en weet mijn wolf in te houden. 'nee nee nee ik wil dit niet! ik wil niet de mate van iemand zijn waarvan zijn ego nog groter is als onze roedel, en ja die is groot'. denk ik, tenminste dat dacht ik. hij gromt boos naar me en pakt me bij mijn middel en trekt me tegen zich aan. hij legt zijn hoofd even in mijn nek en als hij tot rust gekomen is fluistert hij in mijn oor 'jammer voor je het is toch zo, Je. Bent. Van. Mij!' ik ril even van de manier waarop hij tegen mij praat. hij pakt me bij mijn hand en neemt me mee naar het 'podium' wat hij heeft gemaakt van matten. hij begint te praten: 'zoals jullie kunnen zien is dit mijn mate en daarbij jullie Luna, ga nu allemaal naar jullie les.' ik kijk naar de grond. ik stap van het 'podium' af en ren zo snel ik kan naar Olivia toe. 'nee nee ik wil dit niet' fluister ik haar als ze me knuffelt. 'lieverd het komt wel goed!' sust ze me. 'ik ga niet met hem mee, als jij niet mee mag' vertel ik haar standvastig van mijn besluit. Alpha Jason gromt boos naar ons. snel laten we elkaar los. hij grijpt me gelijk bij haar middel en vertelt me dat ik met hem mee ga! '' nee ik ga niet mee, zonder Olivia!' zeg ik standvastig. hij kijkt me boos aan. ik kijk boos terug! 'weetje dat je me alleen nog maar boos aangekeken hebt!' zeg ik hem. 'jij hebt mij ook nog steeds niet toegelaten' zegt hij boos terug. 'o nee vind je het heel gek! ik ken je niet eens!' zeg ik nu ook boos! hij pakt me bij mijn hand en trekt me mee. ik pak heel snel Olivia's hand en trek haar mee. ik grijns naar Olivia, zodat ze weet dat ik dus niet op ga geven.
O o o hoe gaat dit aflopen?? Ik hoop dat jullie nieuwsgierig zijn naar het volgende deel! En dat jullie dit deel leuk vonden! Laat me weten wat jullie er van vonden en of ik misschien nog iets kan veranderen🤔
Liefs mij♥️
JE LEEST
My mate is an alpha
WerwolfMy mate is an alpha Rose is een witte wolf, is lief, is betrouwbaar, staat klaar voor iedereen! Zij is stil, zij is niet populair en word soms zelfs gepest. Jason is een zwarte wolf, is wreed, is vaak agressief, hij heeft een grote ego, helpt wel m...