Sonraki ders matematikti.Matematik derslerinde matematiğim gerçekten zayıf olduğu için dersi dinlemek zorundaydım.Fakat bütün bir ders boyunca bu olanları düşündüm.Dersin sonlarına doğru Selin revirde olduğu için onun yanına gidip konuşmak istedim.Ama öğretmene 'hocam selinle dedikodu yapmam lazım moralim çok bozuk'diyemezdim elbette
Hemen öğretmenin yanına gidip biraz çekingen bir tavırla 'hocam midem çok bulanıyor tuvalete gitmem lazım'dedim.
Öğretmen kafasını masadaki kitaptan yavaşça kaldırıp bana baktı ve 'tamam git'dedi
Sınıftan öyle bir çıkışım vardı ki bir an midemin bulanmadığını anlayacaklarını sandım.
Sonra merdivenleri 3'er 5'er inerek revire koştum.Selin revirdeki hasta yatağında yatıyordu fakat onun da beni bekler bir hali vardı.Hemen olanları anlattım ve Selinin ağzından şu sözler döküldü:
-Keşke kızların dikkatini çekmek için başka bir şey yapsaydım.
-Hayır Selin saçmalama.Sen elinden gelenin çok daha fazlasını yaptın.Başka kim yapar ki böyle bir şeyi.
-Amaa...
-Ama hata bende hemen konuya girmemeliydim.
Selinin dizindeki küçük yaralara pansuman yaptılar ve beraber sınıfa çıktık.Sınıfa girdiğimde Ege'ye öyle bir bakış attım ki bana söylediklerine pişman olduğunu düşünüyorum.Tabi biraz olsun İNSANİ duyguları varsa...
Öğretmen Ege'yi benim yanıma koyduğu için dersler bana zehir oluyor artık.Onu hala çok seviyorum ama yüzüne bakamıyorum söylediklerinden sonra.
Selini sırasına götürüp yerime geçtim.Bütün sınıfın dikkati bizim üstümüzdeydi.Öğretmenimiz de bu durumdan rahatsız olduğunu belirterek:
-Keşke içeriye girmek için zilin çalmasını bekleseydiniz.Şurada kaç dakika kaldı ki...
-Özür dilerim hocam.Birdaha aynı şeyi yapmayız.
Sonra zil çaldı,midem gerçekten bulanmaya başladığı için kantine gidip birşeyler yemek istedim.Fakat tam ayağa kalktığım sırada kolumu bir el tuttu.
-Sinem biraz durabilir misin seninle birşey konuşmamız lazım.
EVET!DOĞRU TAHMİN ETTİNİZ.BU SÖZLERİ SÖYLEYEN EGEYDİ!!
Yavaşça sırama oturdum ve onu dinlemeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıfa Gelen Meteor
Teen FictionBELKİDE AŞK HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR YERDE,HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR ZAMAN GELİR...