UYARI: BU TÜRKÇE DILDE OLAN BIR HIKAYEDIR! TÜRKÇEYI ANLAMAZSAN OKUMA!
WARNING: THIS IS A STORY IN TURKISH LANGUAGE! IF YOU DON'T UNDERSTAND TURKISH DON'T READ!
Arzu okulda annesinin onu eve götürmesini bekler.
Arzu, ben eski öğretmelerinle konuşmak için siniftan çikacağim. Sen sinifinda anneni bekle.
Tamam öğretmenim. Annem gelirse bir parça kağitla size haber veririm.
Tamam ozaman. Ben gittim! Ben gidene kadar sinifinda yalnizsin!
Peki öğretmenim gidebilirsiniz
Arzu'nun öğretmeni gider. Arzu annesini beklerken öğretmenin bilgisayar'in yanında bir kırmızı kitap görür.
Bunun burda ne işi var? Alırsam ve okursam nolucak ki? Zaten öğretmenim gitti, sınıfta sadece ben varım. Alirken ve sonra okurken kimse görmez değil mi?
Arzu kitabı alır ve biraz okumaya başlar.
Kendiniz okumak için bu fotoğrafa tıklayınız.
Hmm....aceba bu kitabı çalsam mi? Bu kitabi eve götüreyim mi? Hayır Arzu, hırsız olma! Bu kitap öğretmenin kitabı. Senin değil! Ama keşke benim olsa...bu kitabin eski sırrını ve anlamını merak ettim doğrusu...tamam, kararımı verdim. Okul çantama koyduktan sonra, bu kitap artık BENİM! Arzu Kaya'nin kitabıdır! Adını burda yazman gerek!
Arzu, yeter, içinden çok konuştun. Öğretmen gelmeden önce hemen şunu okul çantana koy, hemen!
Arzu hızlıca kitabı okul çantasına koyur ve annesi gelir.
Anne, geldin! Öğretmenim konuşmak için gitti, birazdan gelir. Ama ona bir parça kağitla haber vereceğimi söyledim. Hemen yazıyım.
Kendiniz okumak için bu fotoğrafa tıklayınız.
Gidelim anne. Yazdım.
Arzu ve annesi eve giderken öğretmen gelir.
Ne? Kırmızı kitabı nereye koymuştum?? Bu ne??
Öğretmen masada Arzu'nun yazdığı kağıdı görür ve okur. Okuduktan sonra kırmızı kitabı aramaya başlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRMIZI KITAP [TAMAMLANMIŞ HIKAYE] (Turkish)
RandomArzu okulda kirmizi bir kitabi bulur, peki, bu kitabin özelliği ne? bu kitabin eski sirri ne? Veya bu kitabin anlamı ne? [YENI, ILK TÜRKÇE DILDE OLAN HIKAYEM] [NEW, MY FIRST STORY IN TURKISH LANGUAGE]