hikayenin başlığı

127 2 0
                                    

Okulun 3. günüdeyiz kerim gine yanımda artık ona alışmaya başladım ama keremi de unutamadım.Unutucağımıda sanmıyorum kızlarla hala küsüz .Dün akşam ayşeden bi haber öğrendim ve yıkıldım MİNE VE KEREM ÇIKIYOLARMIŞ.! ilk başta yıkıldım çikolataya felan sardım ama kilo almaktan ve kerimide kaybetmekten acaip korktum ertesi gün okula gittim sarmaşdolaşlar allahım inanamıyorum artık arkadaşlarımda yok napıc-am ben hiçbir fikrim yok :( Kerimde okula gelmedi.Sabah ki halleri hala gözümün onunde allah onların belasını versin nefret ediyorum onlardan keremden böyle bişi beklemezdim ben ama demek intikam insanı çok değiştiriyor o mine denen yellozdan intikamım çok kotu olucak.!

Okulun 2. haftasına geçiş yaptık mine saçını yapıp gelmişti havaada acaip şekilde sıcaktı bahçede dolanırken birden gözüme mine arkadaşlarının ona su atmasından korkuyo baktım benim elimde suda var gidip arkadan gizlice kafasından aşağıya suyu attım ayy pardon elim takıldı diyip ordan uzaklaşıtım kerimde beni görmüş ders boyunca bana bakarak güldü çok tatlı çocukmuş bu kerim ya :)) Mine 2 derse giremedi saçı başı dağılmış kıyafetleri ıslanmış filan intikamım çok kotu olucak demiştim :D Müdür yardımcısı beni çağırdı mine olayı sebebiyle meğerse mine müdür kızıymış.!Kerem ne kadar çıkarcı bi çocukmuş meğerse.Ama ginede unutamıyorum ki.Mine benden şikayetçi olmayacakmış salağa bak ya olsun sıkıyosa salak.Sınıfta herkes başıma toplandı hepsini kerim kovdu ama ben hala sinirden ağlıyodum kerim bi ara kayboldu bi baktım mineyle bağıra çağıra konuşuyordu bende yanlarına gidip mineye tam vurucakken kerim uzaklaştırdı beni ordan bahçede hava aldım kerim bana sanki yazıyodu 2 hafta sonra kerem mineden ayrılmış ve kerim mineyle çıkıyodu inanamıyorum ya mine bildiğiniz yollu çıktı gerizekalı kız ama Kerem'i unutmuş artık Kerim'e sarmıştm çok geçti bu arada o aralarda kızlarla barıştım onlara bu olayı söylemiyeceğim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Unutamıyorum ki.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin