"Jedeme domů,já zapomněl kameru" rozhodně řekne Samuel,když vejde do pokoje,na kterém ležím.
Musím se začít smát.
Jsem strhaná,všechno mě bolí,po čele mi ještě teď tečou pramínky potu.
Pomalu k mé posteli příjde Erin,která se zadívá na to malické deťátko v mém náručí.
Mlčky mě pohladí po mokrých vlasech a šeptne "Theo,ty jsi nádherný"
"Proč to nemohla bejt holka? Krucinál,příště se to povede.." sedí vedle mě Niall a hudruje.
Chytnu ho za ruku a podívám se na něj "Ještě řekni,že holčička je lepší než Theo"
"To né,aspoň budu moct soukromě vyučovat fotbal" namítne Niall a pohladí Theodora po hlavičce "Počkej,prcku. Hned jak vylezeš z plýnek,vezmu kopačák a jde se na hřiště"
Pokoj ochromí smích Kyla a Luka,strýčků Finleyho,Samuela a Callum a mého táty.
Madison se opatrně procpe k mé posteli a zeptá se se slzami v očích "Jak se cítíš?"
"Líp už to snad nejde.." vydechnu a lehce přitisknu hlavu k hlavě maličkého Thea.
Ten má zavřené očička a tiše vzdychá.
"Panebože,ten se vám povedl,děti" začne se nad malým rozplývat teta Tia.
S Niallem se na sebe podíváme,vyměníme si pohledy a začneme se oba současně smát.
"Nikdy bych nevěřila,jak je krásný vidět další Tobinovou na týhle posteli" vydechne Erin a mě je hned jasné,že se otáčí ke mně zády jen proto,že se jí chce brečet.
Vyškubnu k jí jednu ruku a pohladím jí po zádech.
"Tak nakonec jsem jí nezapomněl" procpe se ke mně Samuel a začne mě točit "Úsměv,Sophie!"
Člověku se ani nechce zdát,že ty tři dny proležené v nemocnici byli tak neskutečně dlouhé.
Zato tohle jsem nejkrásnější Vánoce,které jsem si kdy mohla přát. Sice jsem na Štědrý den nestihla rozbalit všechny dárky,ale dostala jsem ten nejkrásnější dárek,který jsem dostat mohla - Theodora.
Uplynul další týden návštěvy Irska. Projezdili jsme snad polovinu Dublinu a jeho okolí jen proto,abychom se potkali s rodinou,jak s Niallovou (a mou) tak s rodinou z tátovy strany.
×
Když zastavíme s autem před naším domem v Londýně,podívám se z okna a povzdychnu si.
"Copak? To se tak nerada vracíš domů?" nečekaně mě políbí Niall a já sebou cuknu.
Niall se vyděšeně zase odtáhne zpátky a čeká,až se na něj podívám.
"Ale ne,zlato,jen.." znovu si povzdychnu a podívám se do oken domu "Tady strávím 3 roky svého života. Žádná vysoká,další semestr budu muset zkrátka odložit.."
"Sophie,.." obejme mě Niall "Vždycky se to bude moct nějak udělat. Chvilku budu hlídat já,chvilku Violet a chvilku zase můj táta nebo Madison s Ianem.."
Podívám se na něj a pomyslím si,že tohle je ten nejúžasnější kluk v mém životě.
"Bolelo to hodně?" zeptám se a pozoruju další z Niallových vyděšených výrazů.
"Co?" zeptá se tajuplně.
"Když si spadl z nebe" vlepím mu s úsměvem pusu a šeptnu mu do ucha "Mám ty dva nejkrásnější a nejmilejší kluky na světě!"
Huškám křičícího Thea v náručí,mezitím co Niall otevírá dveře bytu.
Kolem nás se motá paní Reidová,majitelka domu.
"Islo,děkujeme,to snad bude všechno" odbije jí Niall a zavře jí před nosem,aniž by jí nechal dál mluvit.
"Ty si ale chuligán" začnu se smát a snažím se si svléknout kabát.
Pomalu vejdu do obýváku,když mě najednou překvapí všechny ty modrá a zelená pozlátka rozvěšená po domě s velkým nápisem uprostřed "It's a boy!"
"Nialle,co to na mě zase zkoušíš?" otočím se na toho blonďáka za mnou.
Niall se přiblbe usmívá a mne si ruce.
Udiveně se na něj dívám,když v tom mě zezadu chytne Zara a hlasitě vykřikne "Je to kluk! Panebože,on to je vážně kluk!!"
Náhle se v našem domě objeví spoustu lidí,které znám i neznám.
Je tu Zara,její kluk Lakynn,jsou tu Dona s Eileen,Zayn s Rhysem,Tadhg s Lucy,no zkrátka všichni,skoro všichni,které znám.
"Sophie,ukaž mi ho" natahuje ke mně ruce Eileen,která pohledem hypnotizuje Thea "Ježíši,to je krásnej kluk!"
"Pojď sem,zlato" zavolá na mě Niall,já předám Thea do spolehlivých rukou tetiček Eileen a Dony a spěchám za ním.
"Ano?" špitnu,když se zastavím vedle něj a podívám se na hlouček asi osmi lidí,které vůbec neznám.
"Sophie,tohle jsou moji,z větší části spolužáci,Harry,Liam a Louis. No,Zayna znáš" začne mě představovat svoje kamarády a já každému z nich potřesu rukou.
"To snad není možný!" přižene se do kuchyně modrooká blondýnka v béžových šatičkách a květinovou čelenkou na hlavě "Nějakej pitomec shodil ozdoby a všechny ty konfety se sesypaly na dort.."
"On tu je dort?" nadšeně poposkočí Niall a začne se rozhlížet po domě.
"Sophie,tohle je Perrie,moje holka" vezme mě Zayn kolem ramen a ukáže na milou blondýnku.
Perrie se usměje,napřahne ke mně ruku a špitne "Jsem Perrie,moc mě těší"
"Sophie.." pokynu rukou a dodám "Myslíš,že jsem moc troufalá,když ti budu říkat Pezz?"
"Ale ne,je to fajn,jen to nesmí vyznít jako Pes" začne se smát a já se pochvíli přidám.
Kolem se motají ještě dvě brunetky,o kterých jsem snad nikdy neslyšela.
"To jsou Eleanor a Danielle" hlesne kudrnatý a poměrně vysoký kluk,stojící za mnou - Harry.
Zřejmě si všiml,že si obě dívky prohlížím nechápavým pohledem.
Jakmile ty obě uslyší svá jména,otočí se a podívají se na mě.
"Ty musíš být Sophie!" zvolá jedna,vyšší z nich,s kudrnatýma vlasama "Já jsem Danielle,klidně mi říkej Dan. Máte s Niallem nádherného kluka! Já bych ho hned spapkala-"
"A já jsem Eleanor" skočí jí do řeči druhá,hubená dívka v legínách,které jí prostě seknou "Říkej mi El,tak mě znají všichni"
Usměju se "Jsem Sophie,a spíš mi říkají jenom Sophie,žádná Soph nebo tak-"
"Holky,už jste viděly toho prcka?" vetře se náhle mezi ně další dívka.
"Seš nezdvořačka,Evelyn" začne se smát Dan "Nevidíš,že se tu bavíme se Sophie?"
"Jé,ty seš ta mamina!" překvapeně na mě pohlédne dívka vypadající podobně jako Selena Gomez "Já jsem Evelyn,Harryho ségra"
"Pěkně otravná ségra" obtočí se kolem mě třetí z Niallových kamarádů,Louis.
Proklouzne až k Eleanor,kterou chytne kolem pasu,div se jí nezakousne do krku.
Evelyn hodí po Louisovi nenávistný pohled.
"No co! Aspoň to říkal Harry!-"
"Co jsem zase říkal?" objeví se vedle mě známý kudrnáč a El s Dan a s Louisem se začnou smát.
Tak ani tady klid nebude prolítne mi hlavou při pohledu na hlouček úplně cizích lidí.
×Jedna nudnější,zato nejdelší kapitolka za Thunderstorm ;33
ČTEŠ
Thunderstorm (Big Bad Boy 3) [CZ1DFF]
FanficV 3.díle Big Bad Boy se Sophie konečně dozví,co je Niall zač a jak to všechno doopravdy je. Co všechno je čeká? Jak dlouho bude muset Sophie trpět Niallovy výbuchy zlosti? Urovnají se mezi nimi všechny už dávno zapomenuté události,které znovu vyšly...