38

996 90 5
                                    

Събудих се и усетих, че главата ми е в нечий скут. Погледнах нагоре и видях спящия Те. Бе заспал в седнало положение. Аз бях легнал в скута му, завит с одеало. Гледах го..... толкова е спокоен и сладък.

От някой отворен прозорец подуха лек ветрец и малко кичори от косата на Те се раздвижиха, а аз настръхнах. Леко се завъртях така че да бъда с лице към него. Не исках до го будя.... не още. Исках да почакам да си почине добре, преди да му разкажа за моя проблем.

Тъкмо щях отново да заспя и Те се раздвижи. Испъна се назад като блузата с която беше се вдигна малко нагоре, даваща ми възможност да видя малка част от добре оформеното му тяло. Не че не съм го виждал и преди....

Ааааа Куки.... Ти си буден!- погледа му се спря на мен.- Да не би аз да те събудих?

Не хьонг. Аз съм буден от горе-долу половин час.- казах отвръщайки на погледа му.

Добре.- усмихна се чаровно.

Гледах усмивката му....

Не исках да я разваля....

Но....

Хьонг....- започнах да говоря, но твърде много ме бе страх и леко заеквах

Да Куки.

Ро... ро.... родителите ми ме изоставиха хьонг.- довърших и заплаках.- Аз вече нямам баща хьонг.

Чакай Куки!!!!! Какви ги говориш?- попита притеснено. Започна да ме гали по главата в опит да ме успокой.

За щастие този негов метод работи. Сълзите ми намаляха и тогава му разказах за снощи, но неговата прекрасна усмивка....

ИЗЧЕЗНА!

Куки аз...- прекъснах го.

Те съжалявам, че те занимавам с моите проблеми.- изправих се.

Не говори глупости. Аз винаги ще те изслушвам и винаги ще съм до теб. Твоите проблеми са и мои. Обичам те страшно много.

Тогава той ме прегърна. Сърцето ми затуптя точно като на заек.

Отвърнах на прегръдката. Радвам се, че намерих този човек.

Обичам те Те!!!!!

И аз теб Куки!!!!!

В този момент исках времето да спре. Бяхме сляли устни и не искахме да се отделим от тази целувка...


~
~
~
~
~
~
~
~

Извинявам се за грешките, ако има такива!!!

Texting with "Just Friend" (TaeKook)- завършенаWhere stories live. Discover now