39. Bölüm (Uzun Paltolu Adam)

168 7 8
                                    

Şarkı: Taeyang - Louder

Medyadaki: Joo Won, Jisoo'nun peşindeki ve Ellin'i gözleriyle taciz eden o adam :D

(Gerçekte bayılıyorum bu adama.)


*



-Hatırlatma-


Ellin içeriye girerken, kahverengi olan saçlarını savurdu Chansung'a doğru.

Chansung'un yukarı doğru kıvrılan dudağıyla, gülüşünü derinleştirdi.

"-Çok yakışmış sevgilim. Sonunda."

Chansung, Ellin'i kucağına alıp, kendi etrafında bir tur döndürüp yere bıraktı ve dudağına bir öpücük bıraktı.

Diğerleri ise onlara şaşkınca bakmakla meşguldü.



**


Jennie, Jinwoo'ya yiyecek bir şeyler hazırlamak için erkenden evine gelmişti. Odasına baktığında, Jinwoo'nun hala uyuduğunu görüp nefesini dışarıya verdi. Çok fazla ses çıkarmamaya özen göstererek hazırladı kahvaltısını.


"-Ne yapıyorsun?"


Jinwoo kapının önünde dikilirken, uykulu gözlerini ovaladı. Yeni kalktığından dolayı kalın çıkan sesiyle konuşmuştu.

Jennie onu bir süre izleyip gülümsedi ardından sandalyeye oturdu.


"-Elini yüzünü yıka da gel. Bugün okula birlikte gidelim."


Jinwoo cevap vermeden kafasını salladı ve mutfaktan çıktı.

Yemekten sonra birlikte yürümeye başladılar. O sırada Jinwoo yolda Tasha'dan bahsediyordu. Duydukları, Jennie'yi pek memnun etmişe benzemiyordu. Daha fazla dayanamayınca birden yolun ortasında durdu. Jinwoo onun gelmediğini anlayınca o da durup, Jennie'ye döndü.

Jennie'nin suratı düşmüştü, bu sefer saklayamıyordu duygularını. Evden çıktıklarından beri deli gibi Tasha'yı anlatıyordu ona. Sevgilisinin hafızasını kaybettiğini de söylemişti. Bu Jennie'yi iyice sinirlendirdi.


"-Kes artık şunu."


Jinwoo anlamayan gözlerle Jennie'ye baktı.

Jennie devam etti.


"-Bu saçmalık."


Ardından alayla güldü.


"-Bu kadar kısa sürede bu kadar bağlanmak? Saçma. Sadece imkansız olduğunu bildiğin için takıntı haline getirmişsin onu. Merak etme yakında durumun olumsuzluğunu anlayıp vazgeçersin zaten."


Jinwoo'nun bir şey demesine izin vermeden oradan uzaklaştı.

Okul yolundan değil de, diğer yoldan gitmişti.

RAKİP ÇETE // 2pmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin