ESKİLER

345 15 5
  • İtfaf edildi Sennur Taşkın
                                    

Dişlerimi boynundan çektiğimde, taze kanın sarhoşluğuyla bir müzik açtım ve delicesine dans etmeye başladım.  Hava o kadar muhteşem geliyordu ki,  adeta beni sakinleştiriyordu.

'Bunu neden yapıyorsun?' dedi benden ölümüne korkmuş adam. Bense ona cevap vermedim. Çünkü kanını emeceğim birisinin düşüncelerini duymak istemiyorum. Ne kadar vahşi bir şey yaptığımı hatırlatıyorlar. Ama bunun yaşamak için yaptığımı anlamıyorlar.

Hayır hayır onu şimdi öldürmeliyim. Daha fazla konuşup kafamı karıştırmamalı. Adeta bir bebeğin uyanmasını istemiyormuş gibi ayak uçlarımda adamın yanına geldim. Tanrım! O kadar güzel kokuyordu ki. Bir adama göre fazla hoştu. Gözleri kocaman bir çayır gibi koyu yeşil renginde dudakları ise kalın ve kırmızıydı.

Sonsuza kadar bu sarışını izleyebilirdim. Bu kadar yakışıklı olduğunu nasıl farkedemedim. Şimdi ben bunu öldürmek için hazırlanıyordum.

Bana 'Tamam sorun değil ben hazırım' dedi cesaretini gösterircesine. O zaman gözlerim kocaman açıldı. Ben hayatımda daha önce ölmek için hazır olan birini görmemiştim. Diğer insanlar bana yalvarırdı. Ben bir katildim. Hırçın. İnsanların korkması gereken. Karanlık bir katil.

Adamın cesareti beni alt üst etmişti. Yanına oturdum , ve ağlamaya başladım. Tüm bu yaşadıklarımı düşünüyorum ve bunu hakedecek ne yaptım diyorum.

Tam 2000 yılında 24 yaşımdayken arkadaşlarımla partiye gitmiştik. O kadar içmiştik ki ertesi sabah ne olduğunu anlayamamıştım. Gece partideyken dışarı çıkıp biraz nefes almak istiyordum sadece. Evin arka tarafında orman vardı ve ben ordan sesler duymuştum. Bu bir çeşit ağlama gibiydi. Yardım etmek istercesine koştum. Fakat ağlayan bir adamdı. Bunu biraz garip buldum. Yanına yaklaştım usulca beni duymuş olacak ki biraz korkar gibi oldu. 

Ne olduğunu sordum ve bu şekilde yaşamaktan bıktığını söyledi. İlk önce anlamamıştım sonra hıçkırıklar içinde ağlayarak bana sarıldı. Adam baya soğuktu. Ama o da muhteşem kokuyordu. 'Üşümüşsün üstüne bişey getireyim. ' diyerek kalktım. Ama kolumdan tuttu ve beni kendine çekti.  Korkmuştum ilk defa çaresizdim. Dudaklarımdan öpmeye başladı ve ben buna karşılık vermedim, durdu ve yüzüme baktı.  Gözleri. O kadar canlıydı ki. Rengi lav gibiydi. Hala akmaya devam eden bir lav. Sanırım sinirlenmiş olacak ki birden boynuma asıldı. Ve daha önce hiç hissetmediğim bir acı hissettim...

Evet arkadaşlar yeni bir hikaye yazmaya karar verdim. Bu hikayede anladığınız gibi bir vampir hikayesi. Hikayedeki kızın adı Alyssa ve onu Bridgit Mendler olarak yazdım. Ve onu vampir yapan adamın adı da Zachary  yani Joseph Morgan. Kızın öldüreceği adam ise Luke yani Jensen Ackles. Okumanızı bekliyorum. Bu hikayede istemeyerek vampir olan bir kız ve yaşadıklarını anlatacağım. Bazen ağlıyacaksınız ve bazen korkacak merak edeceksiniz. İyi okumalar. :)

ESKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin