....~~~*

24 8 1
                                    

Kim seokjin' den
Jn/ Aslında babamın bana almış olduğu yeni araba ile mutluyum . Hem şirket o genç hayatımdan daha çok olgunlaştırdı beni ve Namjoon seninle beraber değiliz sen sadece şimdinin tanınmış insanısın ben ise gelecekte kariyerimi elimde tutacak ve zengin olacak bir insanım, artık sizin ile iletişimi kesmeye karar verdim . Lütfen gerekmedikçe beni aramayın .. artık beni rahatsız etmeyin. Hayatımda yeni biri var ve  istersen inanırsın istersen inanmazsın ama ben buraya kendi isteğim ile geldim sizsizliğe illa Kİ alışacağım.

Telefonu kapattıktan sonra evde kilitlenmiş olduğum bu hapisane gibi odada kıyafetlerim ile duşa girdim kendimi öldürmek istiyordum ,Namjoon için artık onunla ve diğer üyeler ile iletişimi kesmiştim yoksa ... yoksa babam . Onlar İÇİN hiç iyi olmayan şeyler ile bana söylediği tehtitlerini yerine getirecekti .

Duş kabinine girdiğimde tamamen soyundum ve suyu buz gibi açıp altına oturdum hiç ağlamadığım kadar ağlıyordum ve psikolojim artık yerlerde idi canım yanıyordu kalbim sıkışıyordum ben ise ayağa kalktım ve kollarıma jilet atmak istedim ...

Ancak babam bunu düşünmüş olacak ki ne jilet ne bıçak vardı bende gidip aynaya yumruk geçirdim kırılınca ,

O cam parçaları ile suyun altına tekrar yerleşip attığım jiletleri saydım

1-2-3-4-5-6 o altı kişiyi çok özledim .!.......

..yıldız'ım bangtan ..?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin