Pohľad Jussa
,,Konečne!" potešil som sa ako som zbadal Ari. ,,Ahoj, no hovor čo sa stalo" povzbudila ma. "Vieš ja.. netuším čo to bolo ale .. bola si moja služobníčka a ja som chodil s Miley..ja viem som divný. Ari.. už zase ja netuším čo sa to so mnou deje."Pohľad Ariany
O kurva.. dúfam že na to neprišiel..
"Lusk" zrazu pred mojimi očami. "Tak čo na to hovoríš? Som vyšinutý?" spýtal sa ma Juss. ,,Nie.. ja len že som zaskočená.. nemohol to byť len stres a sen? a vôbec berieš tie prášky?" spýtala som sa a nedóverčivo naňho pozrela. ,,Áno. Čo keď to je z nich? Čo keď ma zavrú do blázninca? Čo bude s beliebers a s vami? Bože prečo!" hysterčil.Chytila som mu ruky a upnuto pozrela do očí: ,,Justin, neboj sa spolu to zvládneme.. hlavne sa upokoj nikam ťa nezavrú. Si normálny človek len si prepracovaný. Dobre? Ak sa bude ešte niečo diať hocikedy mi zavolaj. Som tu pre teba 24/7." usmiala som sa.
Pohľad Jussa
Ariana bola milá. Bola úžasná. Som vďačný že ju mám. ,,Ďakujem Ari.. bez teba by som to nezvládol." Objal som ju a sadli sme si.,,Ari mám ešte jeden problém.. vieš po tejto nočnej more.. neviem niečo sa akoby zmenilo a .. ja mám Sel rád.. ale ja ju nemilujem.Bojím sa jej to povedať." vyrozprával som sa.
Pohľad Ari
,,No.. každopádne jej to musíš povedať. Uvar večeru sprav dobrú atmosféru a pekne jej to povieš ako mne. Ona to určite pochopí. Veď to isté mala s Abelom. Pozri ak v tom máš zmätok tak si to môžme tu a teraz nacvičiť." Nahodila som hollywoodsky úsmev a vedela pritom že som ťažkopádne v piči.,,Dobre tak ty budeš Sel.. a ja ja" zasmiali sme sa.
,,Môžeš začať" vyzvala som ho.
,,Takže Sel musím ti niečo dôležité povedať. Vieš ja ťa mám naozaj rád ale nechcem mrhať tvojimi citmy takže... Už k tebe necítim to čo na začiatku. Je to ťažké ale zaslúžiš si lepšieho. Chcem aby sa naše vzťahy zachovali.. len si už nebudeme vyznávať lásku. Si úžasná a krásna. Ale niečo sa vo mne zmenilo. V citoch nechcem klamay nikoho. Nechcem aby si to brala zle." Dopovedal monológ a zrazu sme malo medzi sebou tesnotu.Pohľad Jussa
Pozeral priamo do jej očí. Bol to magický moment. Moje svedomie kričalo ""Ty zbabelec ste najlepší priatelia! a stále si zo Selenou!""
Moje srdce zas kričalo miečo iné. Krajšie a uspokojivejšie.Nastalo to.
Držal som ju v náručí a bozkával jej diabolské pery. Bolo to krásne. Obkrútila si nohy kolo môjho pasu. Vzdychala. Konečne. Bola to zvláštna útecha a potešenie. Položil som si ju na stôl a stále bozkával. Rozopol som jej šaty. Zrazu sme boli v spodnom prádle. Telá sa dotýkali. A ja som cítil .. Lásku?Taktiež som cítil jej dokonalé prsia a ako sa jej pomaly dvihli pradavky. Zrazu som mal strašnú guču medzi nohami...
Hotovo. Bolo to krásne. Milovali sme sa ako ešte ja nikdy nikoho. Cítil som sa úžasne. Bol to pocit spokojnosti pre dušu aj môjho Jerryho.
Obliekla sa a otvorila dvere.
,,Môže byť.. ale ten sex si nechaj pre mňa" zašepkala a kusla si do pery.
To bola dračica.Ale ja stále neviem či je to správne...
Po takmer roku je tu časť. Mala sok dosť veľké psychycké problémy tal budem rada ak mi napíšete názor do komentu. :)
Ešte je v tom mix ale najbližšie bude vysvetlenie...
ESTÁS LEYENDO
Dark side of BIEBER
Novela JuvenilMyslíte si že dobre poznáte Justina Biebera, Miley Cyrus či Arianu Grande? Ste na omyle...