''Haydi Bob yapma bunu oraya girmemiz lazım.'' demişti Rıchard.
Ama Rıchard'ın ne yapmak istediğini bir türlü anlayamıyordu Bob.Kim ünlü olmak için bir akıl hastanesine ,bide uzun yıllar önce terkedilmiş olan,giderki.Neymiş video çekip film yapıcakmışız.Bob'a göre bu tam bir saçmalıktı ama en yakın dostunuda kırmak istemiyordu.Bunun için yapılan teklifi kabul etti.Hemen Rıchard'ın sevgilisi olan Lily'ye haber verdiler.Zaten sevgilisiyle her yere giden Lily hemen bu daveti kabul etti.Ve artık yola düşmeye hazırdılar.
Herkes çantasını hazırlayıp saat 1.30'da Gariban otelinin karşısındaki otobüs durağına gittiler.Rıchard filmi sunacakları adamla konuşuyordu ki bu arada otobüste geldi.Artık otobüse binmişlerdi.Ama şoför gidecekleri yere bir türlü varamıyordu.Nereye dönseler başka bir yer çıkıyor,akıl hastanesinden hiç bir iz bulamıyorlardı.Navigasyonu açmışlardı.Ama navigasyonda yayın yoktu.En son çareyi otobüsten inerek buldular.Yollarına yürüyerek gideceklerdi.Haritada onlara yol gösteriyordu.
Artık akıl hastanesinin önündeydiler.Burası tam bir çöplüktü.Binanın üstünde çeşitli resimler vardı.Bunların ne olduğunu aralarından kimse anlayamamıştı.Binanın boyaları sanki bir insanın derisi gibi dökülmüştü.Binanın bahçesi belediye çöplüğüne dönmüştü.Resmen keşlerin mekanı olmuştu bu bahçe.Tabi gece gece burda şarkılar söyleyip içki içmek de ayrı bi fantezi tabi.Kapıyı açıp binaya ilk adım atan Bob'tu.Bob,''Bence içeriye girerken dışarıdan bir kez daha oksijen alıp verin.''dedi.Çünkü içerisi ölü gibi kokuyordu.İçeriye sanki yıllarca güneş girmemişti.
En son binaya adım atan kişide Lily'ydi.O adım atar atmaz sonuna kadar açık olan kapılar birden arkalarından hızlıca kapanmıştı.Hemen Richard kapıyı açmaya çalıştı ama bir türlü kapı açılmamıştı.Rıchard,''Ah lanet olasıca kapı açılmıyor.'' dedi.Bob yanında getirdiği çekiçle kapıya vırmaya başladı ama nafile kapı aynı yerindedi hiç bir kıpırdama yoktu.Lily polisi aramaya çalışıyordu ama telefonların hiçbiri çekmemişti.Yapacakları tek şey yollarına devam etmekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akıl Hastanesi
ParanormalUzun yıllar önce terkedilmiş bir akıl hastanesinde mahsur kalsanız napardınız?Rıchard,Bob ve Lily'nin yaptığını tabikide. Rıchard,Bob ve Lily ünlü olmak için terkedilmiş bir akıl hastanesinde film yapmak isterler.Ve akıl hastanesine de giderler.Am...