Hoofdstuk 24.

355 22 2
                                    

Heii sweetieeess :)

oke... als eerst... SORRY voor het late uppen, ik was op vakantie en ik had autotheorie en als ik heel eerlijk moet zijn, dan zijn dit slappe excuses0... maarja, iedereen heeft ze welles nodig ;)

 dus.... weetje, ik post het stukje nu maar gewoon :)

*wel iets leuks, ik heb een lang hoofdstuk voor jullie gemaakt als goedmakertje ♥

En geloof me... jullie gaan het leu-euk vinden ! :D

-----------------------------------------------------------

Hoofdstuk 24.

Liam’s Pov.

“Zal ik vandaag met je meegaan ?” ik keek op van mij telefoon, recht in de ogen van Jessa “ja… ja is goed” mompelde ik verbaasd, dit is voor het eerst in tijden dat Jessa weer met me meegaat naar de sportschool “is er iets ?” ik zuchtte en besloot toch maar eerlijk antwoord op haar vraag te geven “Jess… ik vind het heel lief dat je mee wil gaan en ik wil het ook graag… maar…” “-je vraagt je af waarom ik opeens weer mee wil ?” maakte Jessa mijn zin af, ik knikte zacht en schoof wat op van de bank, mijn telefoon legde ik naast me neer en met mijn andere hand klopte ik op de inmiddels vrije plek naast me, Jess gniffelde wat en kwam uiteindelijk naast me zitten, en zoals altijd sloeg ik mijn armen beschermend om haar heen. Ik hoorde haar zachtjes zuchten en met haar ene hand streelde ze zacht door mijn haren, ik grinnikte en sloot mijn ogen, ik genoot van deze ‘ons’ momentjes, “ik ben bang Li” zei ze zacht, waardoor ik verschrikt opkeek “jij hebt die nachtmerries de laatste tijd, en er komt weer een toernooi aan en wat als je gewond raakt, of wat als ik zo afzak doordat ik niet meer train en mezelf niet meer kan beschermen of zelfs jou als dat nodig is” vervolgde ze haar zin fluisterend. Ik keek haar even zwijgend aan en probeerde m’n tranen in te houden, ik kan er niet tegen als ze bijna huilt. Nog even keek ik haar aan maar herpakte me daarna snel, “Jess er gaat helemaal niets gebeuren, ik bescherm je! Echt waar ! je moet me geloven Jess, ik weet ook niet wat er is, misschien is het gewoon de trieste sfeer die van buiten komt, het regent en mensen zijn depri… maar dat wil niet zeggen dat wij geen lol meer kunnen maken of carefree kunnen zijn” ik glimlachte toen Jessa haar armen om me heen sloeg “ik hou van je Liam” fluisterde ze zacht. Er liep een rilling over mijn rug toen ik haar adem in mijn nek voelde, ik kreeg het nog steeds warm, iedere keer weer als ze me stevig vasthield en zegt dat ze van me houd. Ik glimlachte en trok haar bij me opschoot, ik voelde mijn wangen nog steeds gloeien maar het maakte allemaal niets uit, Jessa maakte het niets uit, volgens haar was het schattig zei ze altijd. Ik verplaatste mijn hoofd iets verder naar voren en duwde mijn lippen tegen die van haar aan “ik hou van je” fluisterde ik terug.

Jessa’s Pov.

“Eh… Liam, dit is niet de richting naar de sportschool” zei ik op iets wat sarcastische toon. Liam grinnikte en kneep zachtjes in mijn hand waarvan mijn vingers met die van hem verstrengeld waren. “we gaan later op de dag nog wel naar de sportschool” antwoorde hij serieus. Ik keek hem beduusd aan schudde mijn hoofd, misschien is het beter als ik niet verder vraag.

Zwijgend liepen we verder en Liam leidde me naar het park, we liepen door over de met bladeren bezaaide paadjes en opeens stond Liam stil “wat is er ?” vroeg ik nu toch wat achterdochtig, “kom” was het enige antwoord, ik haalde mijn schouders op en liep achter Liam aan die inmiddels mijn hand had losgelaten, we liepen over gras en kleine heuvels totdat Liam opeens stopte bij een gigantische boom “memories?” fluisterde hij zacht. Ik glimlachte en sloeg van achteren mijn armen om hem heen, hoe kon ik zo dom zijn, dit is de boom waar Liam en ik broodjes gingen eten toen Jona een meisje wilde versieren en de boom waar ik onder zat toen ik Loki kwijt was geraakt. Liam begon te lachen en draaide zich om “ik wil je iets laten zien” fluisterde hij zacht, ik knikte en volgde hem naar de andere kant van de boom. Liam graaide wat in zijn jaszak en even later had hij een zakmes in zijn handen, hij stak het mes uit en begon wat in de boom te kerven. Toen hij klaar was draaide hij zich met rode wangen om “ik weet dat het cliché is… maar… mijn ouders kerfden hun namen al in deze boom toen ze onze leeftijd hadden… en ik weet zeker dat deze boom er nog wel honderd jaar blijft staan… dus…” ik glimlachte en deed een stapje naar voren, ik ging op mijn tenen staan en kuste zijn mond “het is perfect Liam” antwoorde ik zacht. Ik grinnikte toen Liam zijn sterke armen om me heen sloeg en me over zijn schouder gooide “Liam niet doen !” riep ik half lachend en liet me meedragen tot aan het voetpad. Pas toen het begon te regenen zette hij me weer neer, ik glimlachte toen ik hem met een bedrukt gezicht naar de lucht zag kijken maar al snel had hij een brede grijns op zijn gezicht, “dans met me” fluisterde hij, verbaasd keek ik hem aan “Li… ik… ik kan niet.. ik bedoel ik heb nog nooit…” mijn hakkelende zin werd onderbroken door Liam die zijn lippen tegen de mijne duwde, zijn hand op mijn onderrug legde en daarna mijn hand in zijn andere hand nam.

It's the perfect day to go dancing in the rain.

I take my umbrella you can keep it I don't need it it's soaking up the day.

this is my count off I'll tip my hat back and slaps go 5, 6, 7, 8.

Ain't no sunshine but it's all right ain't know blue skys but it feels

Right.

I got it falling down on my skin and it's the perfect day to go dancing in

The rain

Een uur later (doorweekt) in de sportschool. – Liam’s Pov.

“ik voel m’n vingers en tenen niet meer” zei ik met nep bibberende stem. Jessa lachte en rolde met haar ogen “don’t be such a baby” antwoorde ze terwijl we naar de douches liepen, even keek ik goed om me heen, er was niemand te bekennen en een grote grijns verscheen op mijn gezicht “hey Jess” fluisterde ik, ook al was er niemand “wat ?” antwoorde ze kort terwijl ze een natte haarpluk uit haar gezicht streek “samen douchen ?” fluisterde ik nu nog zachter, ik weet niet waarom, misschien bang voor haar antwoord ? Even keek ze verbaasd op van de sporttas die ze voor zich op het bankje had gezet en draaide zich naar me toe “en sinds wanneer heb jij van die gekke ideeën ?” antwoorde ze grijnzend “weet niet… misschien altijd al gehad” antwoorde ik nonchalant, Jessa lachte hoofdschuddend en keek me aan “kom op Jess, er is niemand hier” smeekte ik weer en trok haar bij haar shirt naar me toe. Nog even keek ze me vragend aan maar uiteindelijk kuste ze mijn wang, wat ik als goedkeuring zag, ik pakte haar shirt vast en trok het over haar hoofd, ze glimlachte en binnen een paar minuten lagen onze kledingstukken verspreid over de vloer. Met nog steeds een grijns op mijn gezicht stapten we het douchehokje binnen waarna ik al gauw mijn lippen op de hare duwde.

“hoorde je dat ook ?” Jessa keek me geschrokken aan “kom op Jess er is niemand” antwoorde ik en duwde haar dicht tegen me aan “nee echt, ik meen het Li, ik hoorde een deur dichtslaan” zei ze nu een stuk serieuzer “oke, oke, we gaan ons wel afdrogen, maar vanavond gaan we het afmaken” zei ik glimlachend “dirty minder” fluisterde ze terug terwijl ze een kus op mijn mondhoek duwde, ik grinnikte en even later kwam we lachend met handdoeken om ons heen geslagen het douchehokje uit.

“nu al klaar ?” allebei schrokken we op van een vrouwenstem uit het hoekje van de kleedkamer “eh,… ik… we… we waren echt niet… shit…” mompelde ik zacht. De vrouw lachte en kwam nu wat verder de kamer in  “het maakt niet uit, we volgen jullie de hele dag al, of nouja… eigenlijk jou” antwoorde de vrouw, kijkend naar Jessa en nog voordat we wat konden zeggen vervolgde ze haar zin “ja… we willen je een baan aanbieden… een modellenbaantje om precies te zijn” stomverbaasd keken Jessa en ik elkaar aan “wh… what?” was ons enige antwoord. 

==========================

whaath??? hoe zouden jullie het vinden als je net met je bf uit de douche komt en een vrouw staat daar voor ik weet niet hoelang.... das creepy... :/

achjaa... in ieder geval heeft Jessa nu een modellenbaantje,,, tenminste... als ze het aanneemt ? zouden jullie het doen ?

hiernaast een foto van Jessa, -> vinden jullie haar modelwaardig ?

---------

oke.... genoeg sssh gepraat... ik hoop dat jullie het goed vonden ! :D

Keep Vote and Comment !

Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu