Bugün 2 okulumun. Haftası AMA tip günki heyecanla gidiyorum
Sabah kalktım mutfağa yöneldim annemin hazırladığı kahvaltıyı Yedim. Sucuklu yumurtayı ÇOK Seviyordum annem sucuklu yumurta yapmıştı ettik. Afiyetle Yedim SONRA banyoya yöneldim. Elimi yıkadım dişlerimi fırçaladım SONRA dişlerime Eklendi çok importance veriyordum. DAHA SONRA musluğun kenarındaki Otopark Taragi alip saçımı taradım. Kıyafetlerimi giydim Odama gidip Ve. Çantamı Telefonumu alip disari çıktım ettik. Merdivene oturup Servisi bekledim. Kendi kendime mırıldanıyordum " lanet olsun nerde Kaldı met servis "... 5 dakika bir SONRA servis Geldi. Kapı açıldı İçeri girdim ettik. DAHA kimseyi almamıştı servis tip beni alıyordu telefonumla müzik dinlemeye başladım. Camdan Yolu izliyordum. BİRDEN servis Baska Yola içine girdi. "Ahmet amca wrong Yola girdin" dedim. Yuksek Sesle "Yeni öğrenci Geldi ONU alıcaz" dedi. 2 dakika bir SONRA Lüks Bir evin önünde durduk. Kapının önünden Bir kız çıktı. Taş kaya meteor yaa. Oda arkaya bindi Diğer cam kenarına. Yavaş slow servis dolmaya Başladı. Betül kankam arkaya geliyorduki yeni Gelen kız arka koltuklara kimse oturmasın dedi. Tam betül saçını çekicekken kolunu tuttum. "Boşver betül hadi sen ÖNE Geç" ÖNE geçti, ettik dedim. Allah Allah, met hacimdeki böyLe yapmıştıki kiz. Bu davranışı Üzerine koltuğa sindim. Nihayet Okula gelmiştik. Tam Kapidan çıkacaktımki yeni Gelen kız beni ITTI Yere yapistim. Arkasına, bakmadan çıktı Gitti ettik. Betül elimi tuttu beni kaldırdı ettik. "Bu çocuğun derdi ne" dedi.
ARDINDAN sınıfa GİRDİK bu arada ben beyin cerrahlığı okuyorum.Ve Eklendi çok zekiyim AMA Hiç çalışmıyorum. Nerden geliyor bu zekilik. Ben bunlari düşünürken sırama oturmuştum safra. En arkadaydım ÇOK rahattım ettik. Oğlu sınıftım Bir Yıl SONRA mesleğime kavuşacaktım. Az SONRA içeriye öğretmen içine girdi next to ukala kiz ettik. Öğretmen Yerini gösterdi Oda Yerine oturdu ettik. Ben aslında Benim yanıma oturmasını bekliyordum AMA oturmadı. 20 dakika bir geçmişti ders başlayalı. Yeni Gelen kızı Eklendi çok merak ediyordum. Kafamı ona çevirdiğimden ona baktığımı fark ettim. Gülümsedim Oda Güldü Eklendi çok tatlıydı AMA ukala.
SONRA çantasından Kağıt kalem çıkardı birseyler yazıyordu. SONRA kağıdı yukarı kaldırdı. "Adım Aylin" yazıyordu. Bende Kağıt kalemle adimi yazdım "Adım Altuğ" kağıdı kaldırdım ettik. SONRA önüme döndüm dersi dinledim dinliyormuş Gibi Yaptım ettik ettik. Ismi ÇOK güzeldi gülüşü saçları. <3 Dersler bitmişti Merve hoca çıkabilirsiniz demişti ettik. Kadar yürüdüm arabaya bindim DAHA SONRA Diğer Çocuklar bindi servise. Işte O bir İÇERİ Aylin içine girdi yine SIM Express Yerine oturdu Ve. Elimi uzattım ettik "Selam" dedim "Selam" dedi. Ama Elini uzatmadı buna Eklendi çok bozuldum. "Sakın beni sevme SONRA aptal durumuna düşersin ettik" dedi. " Seni seven kim aylincik olacak "
dedim. "Zaten seversen sen oduncuk olmak üzülürsün" dedi. Ne oduncuk mu? Ben mi Oduncuk mu? Ona arkamı dönüp müzik dinlemeye başladım.
Eve geldiğimi fark ettim. Bir baktım ki kimse kalmamis serviste. Aşağı indim Kapıyı çaldım. Annem HEMEN Kapıyı Açtı. Aniden sarıldı bana gerçi alışkandım hep böyleydi. "Hoşgeldin Oğlum Günün nasıL geçti" dedi. "Mükemmeldi anneciğim" dedim. Bu Kısa konuşmanın ARDINDAN Odama çıktım. Ödevlerimi yapıyordum. 2 Saat boyunca ödevlerimi yaptım. Saat 8 di Bir haftadan Beri BANYO yapmıyordum. Hemmen Duşa girdim küveti doldurdum köpük'ait doktum. Küvete uzandım vücudum dinleniyordu. Rahatlıyordum. Tıpayı Açtım. Sular boşalırken Saçlarımı şampuanladım, keselendim, liflendim vücumdaki köpüğü attım ettik bornozumu giydim. Olan Yemek Yemeğe mutfağa gittim. Olan Yemek yedik ailecek DAHA SONRA Odama çıktım Saat 10 du HEMEN uyudum ...