Gözlerimi açtığımda her tarafım iplerle bağlıydı.Bir sandalyeye oturtulmuştum.Bileklerim acıyordu.Etrafa bakındığımda küçük bir oda olsa bile ampul yetersizdi.Yer de çeşitli koliler vardı.Duvarları örümcek ağları sarmıştı.Ve aşırı derece de rutubet kokuyordu.Buraya nasıl geldim , kim getirdi, nerdeyim hiçbir şey bilmiyordum.Korkuyordum.
Bir süre sonra kırık dökük ve kilitli olan eski bir beyaz kapı açıldı.Bu Kıvanç'tı.Yerımden kalkmaya çalışıyordum.Eğer ağzımda bu bant olmasaydı ağzıma geleni söylemiştim.Kıvanç'ın elinde tepsi vardı.Tepsinin üstünde Mercimek çorbası , pilav , su , 3 dilim ekmek ve kaşık-çatal vardı.Yanıma geldiğinde ilk önce tepsiyi yere koydu. Gözümün önünde duran saçları kulağımın arkasına yerleştirdikten sonra ''Demek uyandın , bak sana yemek getirdim sevgilim '' dedi. Ne nee 1 dakika ne sevgilisi bu oyunu iyice abartmıştı.Ağzımda bant olduğu için konuşamıyordum.Acaip sesler çıkarıyordum sadece.''Aaa sevgilim çok özür dilerim ağzında ki bant 'ı çıkarmayı unutmuşum '' diyerek ağzımdaki bant'ı hızlıca çıkarmıştı.Bir an ağzım acıdan uyuşmuştu.''Yavaş be yavaşşş dudağımı hissetmiyorum nerdeyse '' dediğimde ''Oyy kıyamam sevgilime '' dedi.Şaşkın ve kızgın bir şekilde '' Ne sevgilisi yaa o bir oyundu ve sen bu oyunu abartıyosun Kıvançç ! '' dedim. Garip , donuk bir yüz ifadesiyle '' Hayır sen benim sevgilimsin , benimsin Ecem benimsinn ! '' dediğinde herşeyi hatırlamıştım. Beni Kıvanç kaçırmıştı.Ağzımda tutulan o ilaçlı bez benı etkısız hale getirirken kulağım bir cümle işitmişti ''Benim olacağını söylemiştim Ecem ''. '' Ne oldu sevgilim daldın gittin ? '' dedi Kıvanç dalga geçer bir ses tonuyla.Ben de '' Beni sen kaçırdın herşeyi hatırlıyorum o son dediğin cümleyide ama şunu bil ki SENİN DEĞİLİM KIVANÇ HİÇBİR ZAMANDA SENİN OLMAYACAĞIM '' dedim. Gayet samimi ve gülünç bir yüz ifadesi ve ses tonuyla ''İşte sevgilim bu ilk kavgamız '' dedi ve yerdeki tepsiyi eline aldı . Tam bana çorba içirecekken ayağımı kıpırtadıp tepsiyi ittim . Herşey dökülmüştü. Yüzüne tükürdükten sonra '' Allah senin belanı versin pislikkkk '' deyip '' İmdaattt imdaaattttt !! '' diye bağırmaya başladım.Kıvanç çok sinirlenmişti.Gözü dönmüş gibiydi . Kolilerin birinin içinden sopa çıkarmıştı. Allahım nolur düşündüğüm şey olmasın . O sopayla bana vurmasın .
Düşündüğüm şey olmuştu.Sopayı eline almış bana doğru yürüyordu.Kalbim çok hızlı atıyordu.Birazdan canım çok acıyacaktı ve belkide ölecektim kim bilir ?
Önümde durdu.Gözlerimin içine bakarak vurmaya başladı.'' Kk-Ivaanç ll-ütfen vurmaa '' demiştim ağlayarak.Canım çok yanıyordu.Sandalyeden düşüp, en son karnıma ağır bir darbe yediğimde artık acı hissetmiyordum.Kıvanç bana garip bir yüz ifadesiyle bakıyordu.Ağlamam dinmişti.Gözlerim bulanık görüyordu.Göz kapaklarımın açık kalabilmesi için çok direnmiştim ama sonunda yenik düşüp kapanmışlardı.Sanırım ölüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Romance''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.