Kuzenim

668 10 2
                                    

Sonunda akrabalarımızın olduğu şehire geldik. Bu arada ben Beyza 14 yaşındayım babamın işi yüzünden Ankarada yaşıyorduk ama artık İstanbuldayız amcamlar,dayımlar,kuzenlerim 10 yıl sonra ilk defa görecektim çok heyecanlıydım düşüncelerimi ablam ve kardeşim böldü.

-Hadi Beyza toto büyütmeyi kes artık.dedi ablam

-Toto büyütmek önemli -.-dedim ablama güldük ve arabadan indik sonunda yeni eve geldik ama daha temizlik işleri vardı ve ben...ben asla iş yapmam yer,içer ve sıçarım kardeşim yani şevval (bana göre sıçmık) babaannemde kalacak ben ise Turgay dayımda kalıcam. Turgay dayım ve Mehtap yengemin 2 oğlu 1 kızı vardı.En büyükleri kızdı Nurefşan Abla 23 yaşında Korede okuyor.Ortancı oğlan Nusret Abi 19 yaşında. En küçüğü Talha 16 yaşında. Hatırladığım ve duyduğum kadarıyla çok yakışıklılardı (azcık yavşasam bişe olmaz herhalde)

-Beyza in artık.dedi bi ses önüme baktım babam seslenmiş dayımların evine geldim çantamı aldım kapıya geldik kapı açıldı veeee "WTF??!?!?!?! BU BENİM KUZENİM OLAMAZ HAYIRRR!!! ÇOK DAŞŞŞ YERİMM SENİĞĞĞĞ" Ya Sussnaa o snin kuzenin .s.s.s "NE KUZENİ BEĞĞĞ SEVGİLUNNN" Kes sesini iç sesss!!

İçimdeki sürtüğü susturmaya çalışırken konuşmaya başladı

-Daha fazla dikilecek misin?? üzgünüm ama sabaha kadar seni bekleyemem! dedi karşımdaki bebelac. Kütük lan

-Üzgünüm.dedim kibarca

"OHA AMK BU SEN MİSİN? NE KİBAR Bİ KIZ OLDUN" Of sus be slk.s.s.s

İçeri girdim dayım,yengem ve iki taş bana selam verdi ve sarıldı kapıda gördüğüm daş hariç. Kapıda gördüğüm bebelac Talha'ymış ama çok dadluuu "SENİ SÜRTÜK BİDE BANA DİYORSUN KUZENİNE YAVŞAMA" Kuzenmi? ahahahha lütfenn!! "SÜRTÜK" Susar mısın?

-Efendim??dedi Nusret abi olamaz sesli konuştum

-Sana demedim iç sesime söyledim.dedim ve kahkaha attı

-Komiksin.dedi

-Şizofrensin.dedi arkadaki ses ve evet tabikide Talhaydı gözlerimi devirdim

-Sana göre. dedim odamı gösterdi Talha'nın odası ile karşı karşıyaydı bu süper olduu

-Bişey olursa burdayız.dedi Nusret Abi başımı evet derecesinde salladım ve kapımı kapatıp banyoya girdim.

KuzenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin