Korkunç Bir Kitap 2 ( Gerçek Bir Olaydır )

523 12 8
                                    

Merhaba arkadaşlar sizlere yine tanık olduğum bir olayı anlatacağım düğleriniz diken diken olabilir cinler alemine girmeye hazırsanız başlayalım.

Hatırlıycağınız gibi Emre olayından sonra bu benim için merak konusu haline gelmişti nasıl birşey olduğunu anlamaya çalışıyordum . Herkezden farklı farklı vakalar olaylar dinliyordum kiminin evi yanmış kimisi akıl hastası olmuş ve ben bu işin üstüne gitmeyi düşündüm aslında nekadar mantıksız değilmi ama sonuç olarak ben yani kafama koyduğumu yapmasam olmaz neyse daha sonra ben bir köyle ilgili garip şeyler duydum daha sonra bir arkadaşımıda yanıma alarak o köye gittik tabi kalıcak bir yer lazımdı sağolsunlar ordaki insanlar ayarladılar he o filmlerdeki gibi elimzde kamera falan yok tabiki normal araştırma yapıyoruz gördüklerimizi dinleediklerimizi not ediyoruz . daha sonra kaldığımız evdeki teyze bişeyler anlattı akşam olmuştu çayımızı içiyorduk teyzenin dediği  şu çaprazdaki evde gece ışıklar hep açık ve küçük çocuk ezan okunana kadar camdan dışarı bakıyo konuşuyo dışarıya işaret ediyo gülüyo annesi babası kardeşleride değişik hareketler sergiliyo ama hep gece olunca onun dışında normal insanlar diyordu . Bizde o gece teyzeden izin aldık bu gece pek uyuyamaya biliriz diye teyzede nasıl isterseniz çocuğum demişti ki kocası zaten hiç sesi çıkmıyodu , gece oldu biz balkona çıktık bu arada arkadaşımın ismi samet , balkona çıktık yaktık birer sigara birşeyler olmasını bekliyoruz biz bekliyoruz ama bişey yok yani camdan bakan bir çocuk yok ama ışıklar açık dedikleri gibi perdelerin arkasında siyah birşeyler harek etmeye başladı tabi biz beklediğimiz şeyler oluyo bir telaş bastı hemen yazdık işte tarihi saati şuan şu oldu falan diye çünkü başımıza bişey gelse o defter sayesinde anlaşılcak olaylar biz izlemeye devam ettik hep aynı şey oluyodu sıkıldık girdik içeri yattık uyuduk sabah oldu kalktık güzel bir kahvaltı ettik  çaprazdaki eve gidi kapıyı çaldık kapıyı küçükbir  kız çocuğu açtı ben evde konuşabileceğim bir büyüğün varmı canım dedim gitti hemen annesini çağardı kadın geldi . Ben sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyorum dedim kadı içeri davet etti girdik oturduk etraftan rahatsız oluyolarmış böyle böyle şeyler söylüyolar sizin için ne diyosunuz dedim kadın döndü şu çaprazdaki ayşemi söylüyo dedi bende evet dedim asıl cinli o biz öyle bir olay yaşamadık dedi bende şaşırdım tamam dedim teşekkür ederiz , çıktık biraz etrafı gezdik sonra eve döndük ayşe teyze karşıdaki senin için böyle söyledi dedik busefer ayşe teyzede çocuğum gece öyle şeyler yaşadıkları için büyük bi ihtimalle hatırlamıyorlar ne yaptıklarını dedi , zaman geçti akşam oldu biz sametle kararlıyız birşeyler bulup burdan gidicez boşu boşuna gelmek istememiştim , tam 1 hafta zamanımız var bulduk bulduk bulamadık artık dönücez gece oldu biz yine balkona çıktık bekle bekle bişey yok sadece olan perdenin arkasında hareket eden siyahlık başkada hiç birşey yok neyse bu sefer sabahlıyalım dedik derken kız çıktı cama etrafa bakarken bizi gördü kitlendi sadece bize bakıyodu samet korkmaya başlayınca bende ortamı yumşatıyım diye  lan bu bizi şimdi eritmesin gözleriyle ordan kaybolup arkamızdan çıkmasın filmlerdeki gibi dedim güldüm baktım bu daha çok korkmaya başladı neyse dedim gel girelim biraz uyuyalım girdik uyuduk tabi kalktık saat 2 de , zaten olan fazlada bir olay yoktu gündüzleri takılıp gece olmasını bekliyorduk anca kahveye gidip tavla oynuyoduk daha sonra yine gece oldu biz tabi her zamanki yerimizde balkonda oturuyoruz derken samete dedimki gel şu eve yaklaşalım burdan uzaktan izlemekle elimize bişey geçmez dedim o arada kız çıktı cama yine kitlendi bize , döndüm samete dedimki bu kızın içindede cin varsa fena iş atıyo sana hayatında böyle başka hangi kız kesti lan seni böyle falan deken samet tabi göt korkusundan nazlana nazlana çıktık evden bide baktık kız içeri girmiş aha dedim bak sen gidince içeri girmiş nasıl bi cinse sen varsan bakıyo sen yoksan bakmıyo derken bu tabi küfür etmekten bi hal oldu bana sövüyoda sövüyo :D  evin önüne geldik etrafına falan baktık hatta bağdaş kurup oturdu evin önüne ki saat gece 3 buçuk elektrikler bi gitti sokak lambası falan söndü kaldık heryer simsiyah bi ay var aydınlaran aradan 1-2 dakika geçmedi evin ışıkları yandı içerden sesler geliyodu çok değişik sesler anlam vermezsen ağlıyomu gülüyomu konuşuyomu anlıyamazsınız ben dedim kapıyı çalcam samet döndü bu saate rahatsız etme insanlara dönelim gel diyo dedim yav bi dur . Çaldım kapıyı adamın teki açtı garip bi ses tonuyla ne var ne istiyosunuz gecenin bu saatinde uykudan uyandırıyorsunuz dedi tabi adam öyle çıkınca ben bi tırstım şimdi döver möver belki içinde cin var hemen karanlıktan istifade ederek abi elektrikler gittide yanlışmı geldik biz burası ayşe teyzenin evi değilmiydi dedim yok ayşe mayşe karşıda oraya gidin dedi kapıyı çekti  samete hadi gidelim bari dedim ses yok baktım durmuş eve kitlenmiş hareket dahi etmiyo arkadan iğittim yürüsene olum diye döndü  kanka içerdeki çocuk adamın arkasındaydı simsiyah gözleri vardı altıma ettim galiba dedi bende lenstir lens yürü dedim biz girdik eve yattak uyuduk karanlıkta bişey göremediğimiz için telefonun flaşlarıyla hareket etmek zorunda kaldık , sabah oldu kalktık açıkcaıs bu olaylar canımı sıkmaya başlamıştı daha ekşınlı şeyler arıyordum ertesi gece çok garip ve acayip ürkütücü birşey oldu gece balkonda otururken çaprazdaki ev alev almaya başladı biz hemen bağırmaya aşladık köylüler elleriden geldiğince söndürmeye çalıştı ama nafile itfaiiye geldi söndürdü ambulans geldi içerdekiler çıkartıldı ama evdeki herkez ölmüştü . Busefer gerçekten bende korkmaya başladım acaba olucağı vardıdamı oldu yoksa biz geldik kurcalıyoruz diye bir göz dağımı veriyolardı . Tamam bi ekşın bekliyordum ama bu seferki çok fazlaydı polis geldi araştıma yaptı yanının ocaktan çıktığı söylendi ve biz bir gece daha kaldık etesi gün dönücektik sabah kalktım samet korkudan titiryodu başımda noldu dedim dün tuvalete kalktım ayşe teyze bana saldırdı beni çok fena dövdü gidelim burdan dedi bende dönüp e olum bu kadar yakışıklı olursan teyzede saldırırr cinde saldırır dedim güldüm sametide aldım yalovaya döndük minibüste yalovaya giderken aklımda bunun bir göz dağı olduğunu düşündüm sametide kaybetmek istemiyordu yalovaya döndük ertesi gün ben gerekli yerleri aradım olayları anlattım ve hepsi bu göz dağı olamaz o köyde bişey var büyük ihtimalle büyü yapmışlar dediler ben olayları tek tek her saniyesini göz önünden geçirdim defterde okudum olaylar hakkında ne olabilir diye iyice araştırma yaptım ama kapı hep büyü ye çıktı büyüyü kim yapmış diye düşünürkeen köyden bize ilk olayları anlatan abi aradı ayşe teyze ve kocası 2 gündür yoklar hemen buraya gelmelisiniz diye ben yine gerekli yerleri aradım bana bi tuzak olabilirmi diye hepsi tuzak olduğunu sanmıyoruz dediler ama ben yinede giderken yanıma sameti almadım bişey olucaksada ona olmasın diye  . Be köyle vardım o gece baya konular konuşuldu aradık taradık polislere haber verildi ama hiç izine rastlanmadı ben yine gerekli yerleri aradım bu sefer söylenen şey mustafacım o ikisi birbirlerini çekemiyolardı belli bariz büyüyü yapan ayşe dediğiniz o kadın siz gelceğiniz zamanı tercih etti büyü için siz gelincede yaptı olayları sizin üzerinize atıcaktı daha sonra yaptığı büyünün karşılığında cinlere bişey veredemediği için veya cinlerin istediklerini veremedği için kendisiyle birlikte kocasınıda yanında aldılar birdaha sonsuza kadar ne kimse bulabilir nede izine rastlaya bilirler dedi teşekkür ederim hocam dedim kapattım telefonu olayları köydekilere anlattım bana söylenenleri tekrar döndüm yalovaya bu çok büyük bir yükdü bir evdeki herkez ölüyordu diğer evdekiler ise kayboluyodu bu katliyamdan başka birşey değildi bu yaşananlar beni çok yıpratmıştı ve araştırmalarıma bir müddet ara vermiştim . 

SON. . .  Siz siz olun cinlerle uğraşmayın sonunu asla tahmin bile edemezsiniz. . . 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korkunç Bir Kitap 2 ( Gerçek Bir Olaydır )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin