Simon Cowell widział na własne oczy, jak zespół One Direction w błyskawicznym tempie pnie się na szczyt. Pięciu młodych, przystojnych, utalentowanych chłopaków z wdziękiem, który sprawia, że żadna dziewczyna nie pozostanie obojętna. No i proszę! Jak za dotknięciem czarodziejskie różdżki powstał zespół. Twórca X Factor doskonale wiedział, co robi, kiedy połączył siły Zayna Malika, Nialla Horana, Louisa Tomlinsona, Liama Payne'a i Harry'ego Stylesa. Stworzył grupę, dzięki której powiększył swój i tak pokaźny majątek - płyty One Direction sprzedają się w milionach egzemplarzy na całym świecie.
To prawdziwie osiągnięcie, że ich album został najlepszej sprzedającą się płytą roku 2011. Dokonali niemożliwego, stając się pierwszą brytyjską grupą, która szturmem zdobyła szczyt amerykańskiej listy Billboard 200. Grupie Take That dopiero przy szóstym albumie udało się wspiąć na amerykańskie listy przebojów, a One Direction udało się to już za pierwszym razem. Właściwie powinniśmy zapomnieć o każdym innym boysbandzie, jaki przychodzi nan teraz do głowy - bowiem One Direction to fenom niewidziany od czasów The Beatles i beatlemanii.
Wiele osób może sądzić, że porównanie One Direction z grupą The Beatles to gruba przesada, skoro w X Factor nie doszli nawet do finału, wydali raptem dwie płyty i nagrali kilka piosenek. Jednak to nie jest przesada. Grupa ma niezwykłą charyzmę, doskonałych autorów piosenek i, co najważniejsze, wsparcie perfekcyjnej fabryki gwiazd i przebojów - Simona Cowella i jego firmy Syco.
Jeśli ktokolwiek sądzi, że dotychczasowe osiągnięcia One Direction to wszystko, na co ich stać, bardzo się myli. Ten pełen wigoru i entuzjazmu kwintet dopiero pokaże nam, co potrafi...
Mango Saul, redaktor Sugarscape.com
CZYTASZ
One Direction
FanfictionJest to książka o bardzo sławnym brytyjsko-irladzkim boysband.Książka opowiada o członkach zespołu;Nialla Horana, Zayna Malika, Harry'egoo Stylesa, Liama Payne'a i Louisa Tomlinsona.Polecam tą książkę do czytania ich fanom oraz także polecam moją ks...