1# Čo sa so mnou deje?!

72 3 2
                                    

Pohľad Goga:
Zobudil som sa vedľa mňa ležala Lucka. Išiel som si dať chleba s Nutellou (tipycky Gogouš). Dnes sme mali s Mentom natáčať Drunken Racing. Lucka odišla nakupovať. O 5 minút by mal prísť MenT. Neprešlo ani 5 minút niekto klopal jasné že to bol MenT. Pozdravili a išli sme natáčať bola zábava. Zrazu som si uvedomil že Menta mám radšej ako kamaráta. Ja by som mu povedal že ho milujem ale bojím sa že má vysmeje.  Asi som dlho premýšlal pretože mi MenT luskol pred očami ,, Si v pohode?" spýtal sa ,,Takto premýšľa iba zamilovaný " podpichol ma.

Pohľad Menta: 
Rozprával som ako sa darí no v tom som si uvedomil že Gogo je moc zamyslený tak som mu luskol pre očami ,,Si v pohode" opýtal som sa ,,Takto zamýšľa iba zamilovaný" podpichol som ho. On zrudol. Ja som si uvedomil že je strašne cute keď sa červená....POCKAŤ ČO VŠAK JA NIESOM HOMO....lenže ja ho milujem! Ale bojím sa mu to povedať že by ma vysmial však chodí s Luckou. Tak to aspoň skúsim inak ,,Gogo máš niečo proti bi alebo homo? " On zakrúti záporne hlavou ,,Nope" povie a ja sa zaradujem ,,No vieš ja som teraz zistil že som homo" zrudol som. Gogo si vdzdychol ,,Aj ja len neviem ako to povedať Lucke ale viem jedno páčiš sa mi" pozerám na neho s otvorenými ústami ,,Aj ty sa mu páčiš" priznal som.  Zrazu došla Lucka tak som sa pobral spať áno prespávam u Goga. V noci za mnou došiel a.........

Dúfam že sa páčilo ❤

Je to pravda?! /w GoGoManTV, MenTWhere stories live. Discover now