Chloe valt in het ravijn, Iemand pakt Chloe vast het is Taylor hij slingert aan een soort touw net als Tarzan. Taylor en Chloe komen weer op de grond terecht, Chloe rent Lucy in de armen. Taylor kijkt lachen naar de meiden, Chloe rent op taylor af "Dankje,Dankje je hebt mijn leven gered", Taylor zegt graag gedaan, dan kijkt Taylor verdrietig naar beneden, hij moet denken aan zijn vriend Robert die nu niet meer leeft.
"WAF WAF WAF", Demi schrikt wakker "SHIT!"denk Demi , Demi kijkt naarachter en ziet in de verte ,grote driekoppige razendsnelle honden. Demi bedenkt zich geen moment , pakt haar spullen en rent zo hard als ze kan. Demi rent rent en rent, ze ziet Justin staan "JUSTIN REN!"schreeuwt Demi, ze botst tegen Justin en schudt hem "JUSTIN RENNEN KOM OP " , de honden komen steeds dichter bij,Demi heeft besloten om verder te rennen, Justin was in een soort schok hij kon niks..."BOEM", daar ging het schot....Demi rent en ziet nog steeds de honden achter haar aan rennen,"Au!", Demi struikelt over een boomstronk,ze kon nog net op tijd...."AAAAAAAAAAAAAAAAH", Demi werdt gebeten in haar onderbeen en valt naar beneden in een soort grot, De honden passen niet in het gat van de grot alleen hun hoofd,na een tijdje blaffen gaan de honden weg.
Demi's POV
Sterk blijfen Demi,SLCHHAaww, Deze wond doet zoveel pijn, JUSTIN ,Justin is dood hij is niet meer, ik had hem kunnen meetrekken,maar hij stond daar zo anstig,geen beweging te vinden.
Demi's wond doet zeer veel pijn,Demi valt langzaam achterover en valt in een diepe slaap.
"Ik heb wat voor je" , Demi wordt langzaam wakker ze ziet Niall naast haar zitten "Niall?", ze gaat rechtop zitten en omhelst hem,"Oww,ik heb je zo gemist" zegt Demi opgelucht, "Ik jou ook"zegt Niall blij,opeens merkt Demi op dat haar wond niet meer pijn doet "He?, er zit verband omheen en het brandt niet meer", zegt Demi afvragend"Ik vond een pakketje buiten,er stond op Stay Strong Demi ~Lovatics", Zegt Niall , Niall geeft Demi een bord Soep "Hier eet wat", "Hoe kom je hieraan?" vraagt Demi,"Ik heb het gekregen van mijn moeder dit gaf ze me altijd als ik me niet lekker voelde" zegt Niall een beetje sip, "Sorry, Niall ik kan dit echt niet aannemen", zegt Demi, Niall dwingt Demi de soep te eten , ze besluiten om de soep te delen, "Voel je je al wat beter? " Vraagt Niall aan Demi,"Ja.."zegt Demi opgelucht.
Het is nacht Chloe,Taylor en Lucy zijn aan het slapen ergens in het bos.'THIUUU' , Chloe schrikt wakker ,ze ziet iets lichtgevends op de grond vallen, Chloe loopt er heel stil naar toe,ze pakt het op het is een lichtgevend briefje,er staat iets op , Chloe leest het: Wie dit briefje als eerst aanraakt krijgt de kans voor een special gelegenheid namelijk 3 wensen naar keuzen,als jij iemand vermoordt krijg jij deze 3 wensen, let op er zijn regels: Je mag niet jezelf uit het spel wensen,geen mensen in het spel wensen,Je kan geen zelfdoding wensen,Succes.
"Shit," denkt Chloe,Chloe wilt nog zo graag een keer haar vader spreken, die mogelijk heid kan ze krijgen, Chloe zoekt in Taylor zijn tas terwijl ze dat doet vindt ze een potje waarop staat , KILPOSION, Chloe stopt het in haar zak. Chloe wil net weer gaan liggen totdat iemand met een zaklamp in haar oog schijnt,Het is Niall die Demi ondersteund met zijn arm, Lucy en Taylor worden ook wakker, ze gaan bij elkaar zitten en kletsen en delen hun eten die ze nog hebben, even later zijn Taylor en Niall apart gaan zitten en zijn de meiden gaan slapen behalve Chloe, Chloe loopt zachtjes naar de jongens en luistert ze af, Niall: "Morgenmiddag zal ik hier niet meer zijn ik ga weg naar de hemel,ik sterf nog liever dan dat ik iedereen voor me zie sterven", Taylor slitk hij weet niks te zeggen , Chloe staat verkeerd en breekt een takje met haar voet. De jongens kijken om, Chloe verstopt zich achter een boom....nadat de jongens zeggen dat ze gaan slapen , sluipt Chloe snel in haar slaapzak.
Het is ochtend Lucy heeft voor iedereen met wat koud water en kruiden een soort soep gemaakt, Demi,Niall en Lucy gaan vissen terwijl Chloe en Taylor op het kamp moeten passen. "Ik ga even pissen Chloe", zegt Taylor tegen Chloe ,"Pas maar op dat je niet al je vocht verliest", Chloe lacht. Zachtjes pakt Chloe het gif uit haar zak "Oke ik ga het doen, ik moet me vader spreken en anders maakt hij zichzelf van kant af",denkt Chloe in zichzelf , Chloe doet het gif in de soep. Lucy , Demi en Niall komen terug terwijl iedereen soep eet krijgt Niall opeens last van ze keel, Niall maakt stikgeluiden Taylor rent naar hem toe en klopt op zijn rug,Demi en Lucy gaan om hem heen staan, Niall krijgt geen lucht "BOEM", er klinkt een schot niall valt achterover. Demi en Lucy huilen en gaan naast Niall liggen voordat zijn lichaam wordt opgehaald, Taylor kijkt in de soep "LUCY !", zegt Taylor , "Er zitten gifbessen in " , Chloe kijkt snel om haar heen en ziet maar een camera en gaat ervoor staan,..Lucy haalt haar handen door haar , haar. "Ik heb Niall vermoord "zegt ze , Chloe probeert erdoor heen te praten "JONGENS HIJ IS DOOD WE KUNNEN ER NIKS AAN DOEN WE MOETEN VERDER ECHT".
Taylor en Chloe lopen wat naar voor terwijl Demi en Lucy achterlopen, "Ik zag dat er een potje uit je tas viel iets met gif ofso?", "Hoe weet je dat? , ben je in me tas geweest? , ik zag al dat me tas die ene avond was verplaatst", zegt taylor "Nee, het viel eruit ik keek ernaar en stopte het terug , ik was even aan het plassen namelijk", zegt Chloe ,Taylor lacht "Schrok je ervan?", vraagt Taylor,"Nogal ja"zegt Chloe, "het is gewoon cacoapoeder , ik vond het doosje naast de plek dat Rihanna was gestorven en waste het en stopte er cacoapoeder in " zegt Taylor ,
Chloe's POV
Shit, straks merken de spelleiders dat ik Niall niet heb vermoord, ik hoop dat ze het niet hebben gezien. Aan de ene kant ben ik zo ontzettend opgelucht dat ik Niall niet heb Vermoord, maar aan de andere kant ontzettend bang dat de spelmakers het door hebben.
Dit was het einde van dit deel..
Doden dit hoofdstuk
1.Justin(5) vermoord door reuzehonden
2.Niall(6) vergiftigd
Districten hoe ze er nu uitzien.
District 1: Lucy Hale
District 3: Demi Lovato
District 8: Taylor Lautner
District 11: Katy Perry
District 12: Chloe Grace Moretz
JE LEEST
The Original Hunger Games #CelebEdition
Teen FictionDit boek is een hungergames Fanfiction , Een hongerspelen als nooit van tevoren met al jou idolen, Wie zal het tot het einde volhouden en de Honger Spelen winnen?