-Medyada herşeyiyle Doğa Su Gezgin var.Bölüm şarkısı;
Sezen Aksu-Üflede söneyim
"Bana yara olup başkasına yarabandı oluşun affedilir gibi değil."
-Off!Yapamıyorum ben bunu ya!
Ali'nin yanaklarını şişirerek oflamasına güldüm.Kemanımı yere bırakıp onun yanına oturdum.
-Hayır.Yapacaksın.
O sırada öğretmenimiz başucumuzda durdu.
-Ne oldu çocuklar?
-Bu gitar bozuk!
Ali sesli bir şekilde yakınıyordu Onun bu sevimli hali beni güldürüyordu.Ağzımdan bir kıkırtı çıktı.
Öğretmenimizin dikkatini çekmiş olacağım ki kaşlarını çatarak bana baktı.
-Hadi Su!Sen yerine geç bakalım.
Öğretmenin dediği şey ile suratım asıldı.Ali'nin yanında olmamak demek o zamanlar benim için sanki kıyametti.
Ancak öğretmene karşı gelemeyecek kadar da korkuyordum.Çünkü o zamanlar öğretmene karşı gelmek demek krala karşı gelmekti.
Sessizce yerime geçtim.Öğretmen Ali'ye gitarıyla ilgili birşeyler söyledi.Hatta bir ara gitarı eline alıp basması gereken notaları gösterdi.
Bende kemanımla ilgileniyormuş gibi yapmaya devam ettim.
Öğretmenin onun yanından ayrıldığını görünce hızla Ali'nin yanına gittim.Uzun sarı saçlarımin bir tutamını geriye itip Ali'nin karşısına diz çöktüm.
Ali beni görünce gülümsedi.
-Bana yardıma geldin değil mi?
Başımı olumlu anlamda salladım.Aslında yardıma gelmek gibi bir niyetim yoktu.Sadece Ali'nin yanında olacaktım.Üstelik o zamanlar onunla evleneceģimizi söyler dururduk.Birbirimize sözler verirdik.
-Sevdiğin birşeyi düşün.Ben öyle yapıyorum.
Elini çenesine koydu.Sonra aklına birşey gelmiş gibi bana baktı.
Bu o zamanlar benim için sıradan bir bakıştı ama şimdi bunun anlamını daha iyi anlıyordum.
Minik parmaklarını gitarın telinde gezdirmeye başladı.
Ancak çalmadı.-Birgün benimle evleneceksin değil mi?
Ali'nin sorduğu şeye gülümsedim.Tabiki onunla evlenecektik.
Başımı olumlu anlamda salladım.
Sonra Ali gülümseyerek çalmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM KÖRDÜ
Novela Juvenil"Meğer hayallerim, bir hayal olmaktan öteye geçemezmiş. Hoşçakal papatya sevgilim... Kalbin kördü.Beni hiç görmedi..." ###Wattpaddeki "Kalbim Kördü" adlı ilk hikayedir.### Not-İlk adı Sevimsiz'dir.