Bismillahirrahmanirrahim...
ALLAH için sevdiğim benim,
Bizimkisi hayali kurulan bir aşktı,
Ne Leyla ne Mecnunduk.
Kaç kere gitmek istedim senden ama kör oldum,
Bir aydınlık şehrin en ışık alan semtinde.Sen benim en özelimsin,
Kıyamadığım, eksilir diye sevgimi gösteremediğimsin.
Aşk ve aşkı öğreten,
Yaşamsın ben yaşamasını bilmezken sabırla öğretensin.Ah gönüllerde dem tutan uzak sevdalar,
Ah geceler boyu yüreğe hançer vururmuşçasına,
Mısralarda yaşamlar ağırlaşır, kitaplardaki önsözlere ağarmış harfler yanaşır.
Lakin ALLAH için bekleyiş vardır bu iki yürekte;
Ve hayırlısıyla vuslat ile son bulacak bu hasret.Seni sevişim "nasıl oldu?" diye soracak olursan;
Bir anlık duygunun kahramanlığını yaşıyordum.
Bir anda tahtında buldum kendimi.Hayata büyük serzeniş içinde bakıyor, umursamaz tavırlar sergiliyordum. Gencim herkesin dile getirdiği gibi. Güzeldimde söylendiği gibi. Ama bir taraftım hep yüzde yetmiş sana engelliydi. Hep bir eksiğim varmış yürekte...
İnsan vücudunun tamamı değil midir kalp?
İşte ben seni tanımadandı engelim. Sevmeye korkardım, korkularımın üstüne gittim,yaşamaktan çekindim.
Çekingenliğimi yendim ve sonunda sana yenildim.Bir anda kapıldım o dönüşü olmayan yolun akışına. Bir gözlerin vardı, birde gözlerinin ardında kalanların.
Buna rağmen adımlarımdan kaçınmak istemedim.Seni sevmek nasıl biliyor musun?
İçimden konuşmak gibi aynı. Peki ya benim gözlerimi alamadığım gözlerin...İnsan gerçekten kalp ritmini arttıran insanı bulduğunda kendini tanıyamıyor ve tanımlayamıyor.
Bende de oldu işte o seninle.
Yüreğimin zilini çalıp kusura bakmayın uyandırdık yatağından der gibi girdin gönlüme...Elhamdülillah...
26.10.17
17.02
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yürek Fırtınası
Poetry©Tüm hakları saklıdır #şiir içinde 28 Yürek eserse ne olur ? Yย̈гєк Ŧıгtıภครı Bu benim yazmış olduğum ilk kitabım,güzel insanların güzel kalplerine hitap etmek dileğiyle... Not :Şiir değil tam olarak yazdıklarım, şiir a...