19. Bölüm

5.7K 309 13
                                    

ŞARKIYI BELİRTİLEN YERDE AÇALIM..

Farah , elindeki kahvaltılıkları masaya bıraktı. Konaktan gideli bugün tam 28 gün olmuştu. 28 gündür abisinin dağ evinde kalıyordu. Hazer bir kaç kez Farahla görüşmeye çalışmış her seferinde Fıratın kesin duruşuyla geri dönmüştü. Bu süreçte boşanma işlemleri başlatılmıştı. Hazer yavaş yavaş da olsa yürüyebiliyordu. Eyşan ise elinden geleni ardına koymuyordu. Hazerin odasına girmek ona yasaktı. Hazerin dediği gibi gerçekten de ölü bir adamın karısı olacaktı. Hazerin kendine ördüğü duvarı konaktaki kimse aşamıyordu.

Hazer sabahtan akşama kadar Farahın kaldığı evin önüne arabasını çekip , orada bekliyordu. Farah ise onunla karşılaşmamak için elinden geleni yapıyordu. Farah masadan kalkıp pencereye yaklaştı perdeyi araladı. Hazer yine evin önündeydi. Farah omuzlarına şalını alıp kapıya çıktı. Hazerde onun geldiğini görünce arabasından indi.

-Napıyorsun burada yine.

-28 gündür ne yapıyorsam aynısını

-Vazgeç artık Hazer normal hayatına geri dön. Ben nasıl yaşıyorsam sende öyle devam et

-Ne yaşamasından bahsediyorsun sen Farah. Yemek yiyemiyorum, uyuyamıyorum, nefes alamıyorum. Zar zor yaşıyorum ben.

-Yapma. Kendine de bana da yapma bunu.

-Sen, çaresizce özlemini çekmenin ne kadar korkunç bir şey olduğunu bilmiyorsun.

-Unutursun Hazer. Eyşanla evlendiğinde bütün özlemin geçer,sabret.

-Yanılıyorsun. Bir adam uğruna ağladığı kadını, başka bir kadının koynunda uyandığında bile hatırlar.

Hazer son sözünü söyleyip arabasına doğru gitti. İkisi içinde yapılacak bir şey kalmamıştı.

Hazer telefonda abisiyle konuşup, hızlı sürdüğü arabasını konağın önüne geldiğinde durdurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hazer telefonda abisiyle konuşup, hızlı sürdüğü arabasını konağın önüne geldiğinde durdurdu. Konakta düğün hazırlıkları yavaş yavaş başlamıştı. Hazerin geldiğini gören Eyşan istek de bulunmakta gecikmedi. Ama Hazer onu duymamıştı bile hızlıca merdivenleri çıkıp abisinin olduğu çalışma odasına geldi.

-Abi doğru mu , bulundu mu

-Evet Seyhan Karadağ şuan burda Urfa da

-Neyi bekliyoruz abi hadi gidelim yakalayalım şu herifi.

-O iş o kadar kolay değil Hazer efendi. Başımıza gelenleri gördük. Sen kendine dikkat et silahsız ve korumasız gezme ben gerekli yerlere haber verdim en kısa zamanda yakalayacaklar o şerefsizi.

-Elimiz kolumuz bağlı bekleyecek miyiz abi.

-Evet kardeşim aynen öyle. Bekleyeceksin.

Hazer sinirle soluyup kendi odasına geçti. Çekmecede ki silahı beline taktı. Eyşanın da yanına gelmesi çok uzun sürmedi.

AŞK-I BERDEL (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin