Bölüm 19: Yükselen Tansiyon

2.4K 247 1
                                    

Klan lideri açık alana ulaştığında klan üyelerinin meditasyon yaptığını ve iyi olduklarını görünce şaşırdı.

Savaş alanına bakınca çok ciddi bir savaşın olduğu gözüküyordu. Ama şimdi klan üyelerine bakınca hiç bir şey olmamış gibi meditasyon yapıyorlardı.

Klan lideri daha çok yaklaştığında yüzünde şok bir ifade daha oluştu. Sürekli aradığı Deniz şu an oturmuş bir gencin yanında meditasyon yapıyordu.

Deniz ormanda geçirdiği bir haftadan fazla sürede daha dikkatli  olmuş ve her türlü durumu karşı hazırlıklı olmuştu. İnsanların gelişini duyunca hemen meditasyon durumundan çıktı.

" Baba... " 

Gelenlerin klan üyeleri ve babası olduğunu görünce korkmaya başladı. İzinsiz klandan kaçmış ve bir haftadan fazladır hiç kimse kendisinden haber alamamıştı.

Bu durum da babasının kendisine çok kızdığını biliyordu. Ama bir yandan elde ettiği şeyleri babasına anlattığında babasının kendisi ile gurur duyacağını ve bir umut kendi hayatını yaşamaya izin vereceği düşünce heyecan ve mutluluk ile doldu.

Yüzünde büyük bir gülümseme ile hemen ayağa kalktı ve babasının yanına koştu. Amacı tüm yaşadığı olayları anlatmakdı.

" Seni orusbu... " Klan lideri Deniz' in yüz ifadesine hiç dikkat etmedi. Bugün peş peşe kötü durumlar ile karşılaşmış ve Deniz' i görünce tüm bu olanlar onun yüzünden oluştuğu için büyük bir kızgınlık hissetti.

~ Pat.... ~

Deniz daha ne olduğunu anlamadan babasından gelen tokat ile onlarca metre yerde yuvarlandı.

Güzel yüzünde avuç şeklinde bir şişkinlik oluştu. Kiraz dudakları yarılmış bir kaç tane dişini kaybetmişti. Saniyeler önce gülün yüzü şu an kanlar ile kaplıydı.

Bedeni zarif ve ince olduğu için yerde yuvarlanırken kolları ve bacaklarında yaralanmalar oluştu.

Klan lideri 2. Seviye Gümüş bedene sahip olduğu için tokat atarken doğal enerjisini hiç kullanmamış. Kullandığı sadece fiziksel gücü Deniz' i onlarca metre sürüklenmesine neden olmuştu.

Deniz gözleri yaşlar ile doldu kalbinde ki heyecan ve mutluluk bir anda söndü. Daha önce Mustafa' nın yanında mutluluktan ağlamıştı. Ama şimdi üzüntüden ağlıyordu.

Üstün güzelliği saniyeler içinde kaybetmiş ve şu an yeşim bedeni boyunca oluşan yaralardan dolayı kanlar ile kaplıydı.

Daha önce Deniz' in gülüşünü gören kişiler çok tuhaf bir duygu haline girdiler. Şu an bu tokadı klan liderlerin den başkası atsaydı o kişiyi gerekirse dişleri ile öldürlerdi. Ama klan liderleri o kadar çok kalplerine korku salmıştı ki ne kadar sinirlenseler de korkularının önüne geçemiyorlardı.

" B..be... Ben.. " Deniz ağlarken babasına yinede durumu açıklamak istemişti. Ama kalbi aniden o kadar kırılmıştı ki konuşamıyordu. Tek yapa bildiği yürek burkan bir şekilde baka bilmek oldu.

Meditasyon yapan Mustafa Klan lideri ilk geldiği andan itibaren hiç durumunu bozmadı taki tokat sesini duyana kadar.

Sesi duyunca gözlerini açan Mustafa gördüğü manzara üzerine tüm bedeni boyunca akan bir öfke duydusuna kapıldı.

~ Whoosh ~

" Deniz iyi misin ? "

Deniz yanında beliren Mustafa' nın sesini duyanca hemen ona sarılıp daha şiddetli ağlamaya başladı.

Gökyüzü İmparatoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin