Р:-Ами аз.......не се сещам! Съжалявам!-хвана ръката ми и ме погледна.
Аз:-Спокойно,като отидем вкъщи ще ти разкажа всичко!-засмях се и светна зеленото.След малко вече бяхме пред имението. Другите бяха дошли. Паркираха и излязоха от колите. Аз изключих двигателя:
Аз:-Помниш ли нещо от тук?
Р:-Ам като се замисля да,да,помня!
Аз:-И какво е?!-много се зарадвах.Тогава мама и татко ни извикаха и излязох ме от колата. Всички други влязоха,а Ру се отдалечи към една беседка до градината.
Аз:-Хей,какво стана?-той се загледа и се замисли,а след секунда една сълза се стече по бузите му.-Руджеро,добре ли си?-приближих се до него.
Р:-Да,нищо ми няма!-още няколкото сълзи се стекоха,до сега не съм го виждала такъв.
Аз:-Нали знаеш,че може да ми кажеш,винаги!-хвана ръцете му и срещнахме погледите си.
Р:-Ами спомних си нея!Как тичахме по тези полянки!Колко бяхме щастливи само!Колко се обичахме!Обичам я с цялото си сърце. Тя беше всичко за мен,докато не я изгубих. С нея изгубих и себе си!-изведнъж ме прегърна,а аз се чудех за кой ми говори-Тя беше всичко за мен,обичах я и още я обичам!
Аз:-За какво говориш?!
Р:-Ами за....-татко дойде.
Т:-Хайде,идвайте наобяд!-Ру тръгна след него,както и аз.Отидохме в трапезарията и седна ме на голямата маса. До Ру беше Вал с малката и Анджи започна да си играе с пръста му.
Р:-Ти си Анджи,нали малката!Вал,може ли да я взема?
В:-Разбира се!-той я взе на ръце и започна да ѝ се радва.
Майк:-Май ще се щастлив,ако и ти си имаш едно момиченце!-засмях се и той ми намигна.
Р:-Ами защо пък не?!-погледнах ме с онази усмивка,която очаквах с векове.
Канде:-Хайде после да отидем в басейна и да се запознаваме и да полеем хубавата новина.- и посочи Ру.
Мама:-Защо не?!
Р:-Ами аз предпочитам да си почивам!
Аз:-И аз също!
Р:-Да,ще си почиваме заедно!-сложи ръка на крака ми,така се на бедрото ми и ми стана много приятно.
Т:-Е,добре!Вие си почивайте,а ние ще се забавляваме!-и направи въздушни кавички.
Майк:-Ще ви помолим за довечера,ако може да гледате малката,защото ние с Вал такова...
Матиас:-Искате да се осъмотите?!-намеква им нещо и всички се засмяхме, включително и Анджи.
Мама:-Разбира се,ние ще я гледаме!
После те се качиха да се преоблекат с банските и после слязоха долу. А ние с Руджеро се качихме в стаята.
Р:-Това ли е стаята ни?-влязохме и се загледа в снимките.
Аз:-Ами всъщност това е твоята стая,но ако искаш може да си отида в моята?!-той дойде до мен.
Р:-Няма нужда!-прегърна ме-Бих искал да ви разкажеш повече за нас?
Аз:-Дадено,само да седнем на леглото.-легнахме и започнах да разказвам.-.......аз дойдох и ти беше слязал без тениска и мама ти си скара.-той се засмя,както и аз......продължих да разказвам.....и когато стигнах до края,т.е. това с Вал не исках да му казвам,но той ме принуди.
Р:-Бил съм голям глупак,че да направя това!-той се приближи и.................##От името на Майкъл##
Всички бяхме на басейна. Вал и Канде се забавляваха и аз се отдръпнах с Матиас настрани,за да му кажа нещо.
Аз:-Хей,Мат?!Искам да ти кажа нещо!-отдалечихме сме от тях.
Матиас:-Казвай,братле!
Аз:-Искам да предложа на Вал
Матиас:-Сериозно ли?!Това е страхотно!
Аз:-Но ако ми откаже?!
Матиас:-Споко,няма!Идеална двойка сте!
Аз:-Благодаря за мнението!-после изведнъж дойде......Според вас за кого говореше Руджеро??? И дали Вал ще приеме да се омъжи за Майк???
📝📝📝
Ето я и новата глава.
Пускам по-рано (от неделя 😊) и да.......... Моля за мнения и коментари.......ако дадете 14 звездички до събота ще пусна пак.
BẠN ĐANG ĐỌC
Lost in life 2
Lãng mạn,, Дори да не ме помниш,аз те помня. Ти беше тази, която плени сърцето ми". ,,Ти беше всичко за мен,докато не видях истината с очите си!" ,,Аз те загубих,знам,но сгреших. Ще се боря за теб колкото е нужно! Сгреших и сърцето ми се къса!" ,,Ти направи...