Eram clasa a IX a. Eram boboaca. O lume noua mi se deschidea in fata. Colegi noi , locuri noi , profesori noi , prieteni noi si in primul rand puteam fi o noua eu. In prima zi de scoala mi am gasit ca greu clasa avand in vedere ca nu stiam pe nimeni. Trecand peste astea am ajuns si in sala de curs (care apropo arata dezastruos) dupa o lupta ca babele la moaste pe locuri. Ca sa nu par anti sociala am inceput sa fac cunostinta cu cei din jurul meu. L-am cunoscut si pe el. Aveam multe in comun. Fusesem la aceeasi scoala desi nu ne am intersectat , aveam prieteni comuni si parea ca va fii sprijinul meu in acea clasa. Toate bune si frumoase in capul mei deja era cum ar fi sa fie single si sa reusesc sa il fac sa ma placa. Ei bine nu toate merg cum ne-am dorii. Aparenr avea si o iubita foarte frumoasa. Visele mele eeau spulberate , dar inima imi spunea ca mai exista o sansa si o sa reusesc sa-l am si eu macar 5 minute.
In fiecare zi vorbeam la scoala , radeam de fostii nostrii colegi. De la un timp deja se racise de mine. Ei bine si din cauza faptului ca statea cu o colega care arata super bine ceea ce activa gelozia din mine. Parca ma dezmembram cand vedeam cum ii pune mana pe picior si cum glumeste cu ea. Ei bine printre atata tristete a foat si o zi frumoasa in care a vrut sa si arate forta si m-a ridicat pe mine si pe o colega in brate. Am simtit cum imi fuge inima din piept.
Zilele treceau iar eu ma gandeam doar la el si il admiram in tacere cum sta in fata mea. Parul acela negru stralucitor (de la prea mult gel) ma facea sa ma pierd. Arata mult prea bine pentru mine. Eu care aratam de parca scapasem de la zoo. Adica ganditi-va. Cine s-ar fii uitat la o fata de 1.70 destul de grasa (70kg) imbracata baieteste. Pai cam nimeni , probabil doar cineva cu probleme de vedere.
Intr-o zi nu am mai suportat cum arat si am inceout sa ma apuc de slabit. Mi-am schimbat intreaga garderoba. De la blugi lejeri la colanti din aceia mulati de iti ie ochii , bluze decoltate , putin rimel pe gene si niste lip gloss pe buze ( avantajul meu era ca aveam un ten foarte curat). Eram o noua persoana. Eram o noua varianta imbunatatita , mai feminina si mai atragatoare.
Din acel moment a inceput sa vorbeasca si cu mine si sa glumeasca din nou. Incepusem sa ii invat glumele acestea avand mereu o parte perversa usor jucausa.
Intr-o zi colega lui de banca nu a mai suportat glumele si atingerile lui si a decis sa se mute. Dar cam tarziu s-a gandit sa o faca. Trecusera cinci luni de la inceperea scolii. Dar era ok si atunci. Norocul mi-a suras deoarece si colega mea de banca isi dorea sa stea cu alt cineva , asa ca eu m-am mutat in banca cu el. Visul meu se indeplinise. Eram mai aproape de el.
La inceput era foarte serios si se facea ca era interesat de ora insa usor usor a inceput sa se lase si sa glumeasca si cu mine si sa ma atinga usor pe picior. Imi placea foarte mult. Mica si proasta ce pot sa spun. Avea si unele glume de prost gust. Imi amintesc si acum cand mi a aratat (prin pantaloni evident , eram totusi in ora) ca i s-a sculat si era foarte lunga. Ma uitam putin speriata si intr-un fel atarasa iar el a vazut asta pe fata mea. Planul lui incepea sa prinda contur iar eu sa ma las dusa de val ca o boboaca fraiera.