Poyraz'a Aşık Değilim

1.2K 20 27
                                    

Medya Poyraz 😍😍😍😍
İyi okumalar


Bütün ders Poyraz'ın kucağında geçmişti. Arada bacağımı okşuyordu. Ona kızamıyordum. Çünkü beni kesin bir dille uyarmıştı. Bir anda kafasını saçlarıma götürünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. Kokumu içine çektiğini hissediyordum. "Şampuanın ne? " diye saçma bir soru sordu. "Sanane" deyince beni hızla kendine bastırdı. "Bütün ders böyle durda aklın yerine gelsin" deyince tam ona kızmak için bağıracaktım ki okul zili çaldı. İçimdeki sürtük kıs kıs gülüyordu. Kendimi zaaaaa dememek için tutarken o sırada Sevgi sınıfa geldi. Lanet olsun biz hala aynı pozisyondaydık. Sevgi yanımıza geldi ve konuşmaya başladı. "Oooo enişte bey Ben Sevgi" dedi. Yemim ediyorum bu kız üstün gerizekalı. Bende kucağından kalkıp "Saçmalama beni zorla kucağına oturttu" dedim. Bu söylediğimle Sevgi çok sinirlendi ve Poyraz'ın üzerine yürüdü. "Sen nasıl böyle bir şey yaparsın pis sapık" diye bağrınca olacaklardan korkmaya başladım. Poyraz'ın gerilen kaslarına baktığımda çok kötü şeyler olacağı kesindi. Bir anda Poyraz aniden ayağa kalktı ve Sevgi'ye yumruk attı. "Ne yapıyorsun sen yaaaaaa" diye çığırken hemen sevginin yanına gittim. Daha doğrusu gitmeye çalıştım. Poyraz kolumu tutmuş beni tam olarak ona bakmaya zorluyordu. Kafasını kulağıma yaklaştırdı ve usulca fısıldadı. "Eğer bana bana karşı gelirsen değer verdiğin herkes zarar görür cici kız. Unutma sen benimsin."
Söylediği cümle ile kaskatı kesilirken Poyraz ise çoktan sınıftan çıkmıştı. Hemen Sevgi'nin yanına gittim. "İyi misin" diye sorunca hemen cevap verdi. "Kızım boşver şimdi beni o taş çocuk kimdi?" Diye sordu.
"O Poyraz Keskinoğlu bu okulun sahibinin okulu" diye cevapladım sorusunu. Sevgi'nin hemen gözleri parladı. "Kızım çok yakışıyorsunuz bence sana aşık" deyince hemen bir gerildim. "Ya saçmalamasana kızım yok öyle bir şey" diye kendimi hemen savundum. Sevgi de beni fazla üstlenmedi zaten.

Kalan derslerde de malesef Poyraz'ın kucağında oturmuştum. Arada bazı kızlar bana ölümcül bakışlarını atmıştı. Poyraz'la ise birkaç tartışmamız dışında önemli bir şey olmamıştı. Okul çıkışıda Sevgi ile Starbucks'a gitmiştik. Orada ekstra shatlı ice chocolate mocha içerken Sevgi ikide bir Poyraz'ı sevdimiği ve bizi çok yakıştırdığını söylemişti. Daha sonra ise ikimizde evlerimize dönmüştük. Eve geldiğimde annemle babam iş seyahatleri için bavullarını hazırlamıştı. Bir ay boyunca ev bana kalacaktı. Bu yüzden çok mutluydum. Annemlere uğurlayıp yatağıma gittim ve Poyraz'ı düşündüm. Elbette ki ona aşık değildim. Yani bu saçmalık olurdu. Ben bunları düşünürken telefonuma gelen mesaj dikkatimi çekti. Kayıtlı olmayan bir numaraydı. Mesajı açtığımda şok oldum.
"Yarın sabah okulun arka bahçesine gel. Konuşacaklarımız var. Unutma sen BENIMSIN. Ben ne istersem onu yapacaksın."

Evettttt bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Sizce ileride ne olacak yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum... ♡♡♡♡♡♡♡♡😘😘😘😘😘

Psikopatıma AşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin