Tomy artık sıkılmıştı.Sabah evden çıkıp mağazaya doğru gidiyordu, arabasındaki şarıkıyı açtı.Markete gelmişti, ve arabasını parketip markete girdi.Aldıkları ile kasaya yöneldi.Aldıklarını poşete koyup arabasını çalıştırıp okula gidecekti.Yolda giderken jessicayı gördü, durup aşağı indi. Jessicayı mutsuz gördü,hemen yanına gidip ne olduğunu sordu.Jessica onunla konuşmuyordu bile , ama tomy onunla konuşmadığı için jessica'yı kolundan tutup arabasına sürükledi. Tomy arabasına soktuğu gibi arabaya bindi ve hemen kapıları kilitledi.Okula doğru gidiyordu, arabada şarkı vardı.Tomy şarkının sesini açtı ve söylemeye başladı. Jessica hiç konuşmuyordu. Tomy onun bu suskun halini görünce bağırdı."jessica konuş benimle" diye Bağırdı. "Ne bağırıyorsun !" dedi. Tomy karşılık vermedi ama tomy sırf onu neşelendirmek için "hadi bana söyle hangi şarkıyı seviyorsun?" dedi. Jessica ise tepki vermedi. Tomy "Ben biliyorum senin hangi şarkıyı sevdiğini". Jessika şaşırdı nerden biliyorki sallar şarkıyı tutmaz bilmez benim hangi şarkı sevdiğimi diyerek düşündü. Tomy şarkıyı açınca Jessica çok şaşırdı hangi şarkıyı biliyordu. Jessica hemen soru sordu "sen nerden biliyorsun bu şarkıyı sevdiğimi?" Tomy tabikide şöyle cevap verdi "bilirim ben" dedi. Tomy şarkın sesini açarak şarkıyı birlikte söylediler.Okula gelmişlerdi sonunda, okula girdiler biraz derse geç kalmıştılar. Jessica ile tomy birlikte Otururlar. Muhabbetleri koyulaşır tenefüs zili çaldığında kütüphaneye çıkarlar. Kütüphanede önceden aldığı kitapları okumaya başlarlar. Okul bittikten sonra birlikte cafeye gittiler.Biraz oturup bir şeyler içtikten sonra tomy jessica'yı evine davet etti. Jessica da daveti kabul etti. Tomy jessica yı evine bıraktı.