7. Sebepoškozování

53 5 7
                                    


Já nikdy nekřivdila lidem, co si fyzicky ubližovali. Zaprvé proto, že je to jejich život a jejich rozhodnutí, a za druhé jsem neznala jejich celý příběh. Vlastně nikdo by je neměl soudit, protože vy sami nikdy nevíte, čím oni musí trpět a také i vy byste se v jejich situaci mohli také zachovat úplně stejně.

Co ale nesnáším, když se tím člověk jako vytahuje, že se řeže a tak podobně. Hlásí všude jak má strašný život a že to psychicky nezvládá. Kdyby to psychicky nezvládal, tak by se s tím opravdu nechlubil, snažil by se to, co nejvíc skrývat, tak aby si toho nikdo nevšiml a nikdo ho v tom nemohl zastavit.

Pro toho člověka je to vlastně úleva, když může cítit víc, než to prázdno, co je uvnitř něho. Ale každá jizva, co zůstane je pro něj příšerná ostuda a vzpomínka, kterou už nikdy nesmaže. Ten pocit, že by se s tím měl někomu svěřit, ho ubíjí ještě víc. Co kdyby tím všechny zklamal? Co kdyby ho poslali někam pryč? Co kdyby už ho nikdo nikdy nechtěl vidět? Kvůli těmhle otázkám, to nikomu nemůže říct, i kdyby moc chtěl...neudělá to.

Tímhle tady rozhodně nechci navádět, abyste se sebepoškozovali. To ani náhodou! Naopak myslím, že tohle všechno za to nestojí. Tolik bolesti, kvůli jednomu špatnému období. Bude vás to pak strašit po celý svůj život. Když to uděláte jednou, budete toho potom strašně litovat. Možná si potom slíbíte, že to už nikdy neuděláte...ale takhle to nefunguje. Nikdy se nenechte takhle srazit, že vás to dovede k sebepoškozování. Nikdy si to neodpustíte a budete kvůli tomu zbytečně smutní.

Tímto vám chci říct, že jestli se k něčemu takovému chystáte nebo už jste to udělali, napište mi! Vlastně jestli máte jakýkoliv problém, s kterým si nevíte rady, jak ho vyřešit nebojte se a opravdu mi napište! Pokusím se vám, co nejvíc pomoct k tomu, abyste byli v tom životě zase šťastnější. Nedělejte takové hlouposti jako ostatní lidé nebo já. Každý má v životě problémy, a vy nejste výjimka, ale nemusíte na to být sami, a jestli si myslíte, že jste zbabělý, když to nezvládnete sami překonat, tak to tak není! Pokud máte někoho, kdo vám pomůže, nechte si od něj pomoct! Vždy máte na výběr! A zvolit si smrt není správná možnost!

________________________________________________________________________________

Otázky jsem sem nedala, jelikož jsem úplně nevěděla, na co byste se ptali a jak bych na to odpovídala. Ale jestli vás něco zajímá můžete se zeptat ještě v komentáři.

Tuhle kapitolu možná všichni nepochopí, ale napište mi, jestli souhlasíte nebo ne! Chtěla bych vědět váš názor.

Tohle téma bylo podle mě nutné rozebrat, jelikož je to dost aktuální teď ve světě. A další díl na to vlastně bude navazovat. Další díl bude totiž o poruchách příjmu potravy, což je také dost aktuální téma, tak mi napište otázky ohledně něj!

Jinak co jsem napsala v kapitole myslím vážně! S čímkoliv a jakkoliv potřebujete pomoct napište mi!

Zatím... :)))

Život plný problémůWhere stories live. Discover now