Müzik: Karmeta-Nayino
Keyifli Okumalar... 😊
•••
Etrafta koştururken önündeki gölgeyle durdu Defne. Başını kaldırdığında şok oldu.. Tuğbaydı çünkü bu.
Tu: Defne Hanım. 😊
D: T-tuğba.. Hanım..
Tu: Merhaba. Nasılsınız?
D: İyiyim teşekkür ederim s-siz?
Tu: Bende iyiyim sağolun. Duyduğuma göre bugün doğum gününüzmüş. Yeni öğrendim. Hemen kutlamak istedim.
Deyip elindeki kutuyu Defne'ye uzattı.
D: Ne gerek vardı. Çok teşekkür ederim.
Tu: Benden küçük bi hatıra kalsın istedim. 😊
Defne elindeki kutuyu açtı. Hediyeyi gördüğünde tebessüm etti.
D: B-bu çok güzel. Çok teşekkür ederim.
Tu: Beğenmenenize. sevindim. Tekrardan doğum gününüz kutlu olsun!
D: :)
Tu: Neyse artık gideyim ben. İyi eğlenceler size.
Si: Kalsaydın..
Ömer Sinan'ı koluna vurup 'sus' işareti yaptı. Sinan ise kolunu tutup acısını söyleniyordu.
Tuğba onların haline gülüp Sinan'a cevapladı.
Tu: Yok Sinan'cığım kalmıyım. Hem işlerim var zaten. Başka zamana artık.
Si: O-olur olur başka zamana da olur. İşlerin vardır senin alıkoymayalım git sen! Hem sen böyle şeyleri sevmezsin ki hediye almana bile şaşırdım yani.
D: Siz önceden tanışıyor muydunuz?
Sinan büyük bir pot kırdığını sonradan fark etti. Ömer ise yumruğunu sıkmış Sinan'a her an atabilirdi.
Si: Y-yoo.
D: E o zaman nereden biliyorsun sevmediğini.
Si: Şeyden işte. Şey..
D: Neyden Sinan?
Si: Şeyden ya.. Amaaaaan! Boş ver canım! Biliyorsam biliyorumdur.
D: İyi tamam kızma!
Si: Kızmıyorum ki.
Tu: O zaman görüşürüz herkese. 👋
Tuğba gittikten sonra herkes yine hayatına devam eder. (😂)
•••
Defne evinde oturmuş kar küresine bakıp düşünüyordu. Bu kar küresi ona birşey hatırlatıyordu ama ne? İlk gördüğünde de böyle olmuştu? Küçüklüğünü, ailesini hatırlatıyordu ona..
Anlamıyorum niye böyleyim ben? Niye birşey hatırlatıyordu bu kar küresi bana? Bir derdim var ama ne? Her baktığımda ailemi hatırlatıyordu. Sanki bunu bana daha önceden başka birisi almış gibiyim. Düşünüyorum ama hiçbirşey gelmiyor aklıma.
Düşün Defne düşün..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN (DEFÖM)
FanfictionHer gördüğümüz hikayede Defne ile Ömer'in kiralık aşk oyunu anlatılıyor.. Peki siz hiç onları kuzen olarak düşündünüz mü? Birbirlerine aşık iki kuzen.. Keyifli Okumalar:)) (23 Haziran 2017'de yazılmaya başlandı. ) 🚫 ️(Ç)alıntı yapmayınız! 🚫️