Jungkooks

3.4K 46 21
                                    

Es esmu meitene ar īsiem blondiem matiem....man ir 19 gadi klausos BTS mans bias ir Jungkooks..Dievinu visu kas saistās ar viņu

Dievinu visu kas saistās ar viņu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mans mazais kookie 😊😊😊

     Rīts

Pie manis bija ciemos mana draudzene Laura viņa ienīst Koreju un visu kas ar viņu saistās...
-Annija (mans vārds ir Annija) es zinu ka tev patīk  tas ten BTS  un es tev nopirku biļeti uz viņu koncertu..Es biju tik priecīga ka vienkārši ar vārdiem neaprakstāmi...
Es lēkāju ka zaķis pa savu izstabu kārtojot čemodānu
............................
Es lidoju jau lidmašīnā tā sajūta ka tu lido uz Seulu
....kaiffff
Atlidojusi es apmetos 5 zvaigžņu viesnīcā.....
     Rīts
Es stāvēju pirmajā rindā un gaidīju kad sāksies koncerts  pēkšņi izslēdzās gaisma un uz skatuves uzkāpa BTS
Viņi sāka dziedāt dziesmu "Save me" Pēkšņi mūsu skatieni ar Jungkooku sastapās viņš man piemiedza ar aci es tikai sapratu ka sarkstu..Kad koncerts beidzās es aizgāju pastaigāties pa veikalu un vispār man vajag jaunu telefonu nodomāju es...es nopirku Iphone 7+..Un kad es pagriezos es pamanīju lielu baru ar kliedzošam meitenēm un pa vidu stāvēja divi gari
un muskuļoti vīrieši melnos uzvalkos ar kaut kādu štruntiņu pie auss.Pēkšņi no tā bara izskrēja Jungkooks un ieskrēja tajā pašā veikalā kur atrados es...
-Sveika,tu taču esi tā meitene no koncerta. teica man
-Jā tā esmu es.Smaidot teicu
-Klausies atnāc pie manis ciemos šodien kautkur vakarā  reku mana adrese.Iedodot lapiņu ar adresi rokās.
Atnākusi uz viesnīcu es sāku domāt ko man vilkt tas takš fucking būs pirmais randiņš un ar ko ar Jungkooku...
Es piegāju pie tās mājās un man durvis atvēra Jungkooks.
Viņš smaidīdams ar perversu smaidu sauca mani iekšā...
-Sveika Annij..
- Ka tu zini manu vārdu??
-Internets.
-Skaidrs..
Pagāja vairākas stundas klusumā ēdot.
-Annija es tevi gribu..
To pasakot viņš piecēlās un piespieda mani pie sienas.Viņš maigi saka skūpstīt manas lūpas..Es ļāvos viņam un viņa izgajieniem..Viņš lēnām sāka taisīt vaļā manu kleitu...atstajot sārtus zilumus man uz kakla...
Viņš izģerba mani pliku un skūpstija visu manu ķermeni viņš atsūkāja manus krūšu galiņus.Viņš pats izģērbās,mēs palikām abi divi kaili...Viņś strauji iegāja manī iekšā no sāpēm es ieķēros ar nagiem viņam mugurā...Viņš lēnām sāka kustēties manī.Es sasniedzu orgasmu un maigi ievaidējos.Tas vēl vairāk viņu uzbudināja viņš sāka kustēties vēl ātrāk manī..Virtuve piepildījās pilna ar manu vaidēšanu..Kas viņu ļoti uzbudināja..Viņš beidza izlejot visu savu spermu man uz krūtīm...
Mēs abi bijām sviedros...
- Tev ir tik maiga balss.Man pie auss nočukstēja viņš..
Cik es sapratu viņš negribēja beigt iesākto un nolaizot savus divus pirkstus ielika manā vāverītē viņš kustināja savus pirkstus manī viņš gaidīja kad sasniegśu orgasmu...Es nenoturējos un izlaidu  no savas mutes apmierinātu vaidu....
Mēs abi apgūlāmies gūlta skaļi elsojot....

Ceru ka patika mani mazie sexerīši 👌👈

Koreja 18+ (perversii)Where stories live. Discover now