5-ci bölümden:
Yarım saatlik yürüyüşten sonra Adrien ve Nino Chloenin oteline varırlar. (Bu arada otel diyorum da, şöyle söyliyim, fazla odası olan bir ev).
Nino kapıyı tıklatır. Kapıyı bayan Chloe açar.
Nino: İyi akşamlar, bayan...
Chloe:...Chloe...
Nino: Bayan Chloe.
Chloe: İyi akşamlar efendim, hoşgeldiniz!
Nino içeri geçer. Chloe Ninonun arkasında duran Adrieni önce görmez.
Adrien de Ninonun ardından hemen içeri girir. Chloe adrieni görünce gözleri ışıldar, ona aşık olur.
Chloe (iç sesiyle): Ne kadar da yakışıklı bir beyfendi...(resmen ağzı sulandı sjsjsj)
Chloe ilk görüşte Adrienden hoşlanır. Adrienin de ondan hoşlanmasını ister. (tabiki bir-birlerinin ismini daha bilmiyorlar)
Chloe: Siz de hoşgeldiniz efendim, şöyle buyrun. Sağdakı masa boş, oraya otura bilirsiniz.
Nino: Tamam, teşekkürler.
Chloe: Bu arada isminizi öğrene bilirmiyim?
Nino: Tabi... Ben Nino, bu da arkadaşım Adrien.
Chloe: Memnun oldum. Buyrun masanız orda.
Adrien ve Nino masaya otururlar. Gece olduğu için çok hafif bir şeyler atıştırırlar.
Nino: Uykum geldi.
Adrien: Benim de Nino
(bu arada Merinette hala ortalıkta yoktur, zemin katı temizlemekle meşguldür)
Adrien: Bayan Chloe! Kalıcağımız odayı göstere bilirmisiniz?
Chloe: Tabi. Hizmetçiye söylerim hemen gösterir. Merinette!!!! Merinette!!
Chloe(iç ses): Nerde bu uyuşuk!? Of! Gerektiğinde ortadan kaybolmasını iyi biliyor! Neyse onlara odalarını ben göstereyim.
Chloe: Buyrun bu tarafdan efendim... Odanız ikinci kattaki sağdan ikinci oda.
Nino: Tamam, teşekkürler. Kendimiz gideriz.
Odalarına çıkarlar. Uyurlar. Saat geç olmuştur, bütün müşteriler uyur. Merinette de masaları ve ortalığı toparlamaya başlar.
Bu srada Adrien uyanır, yatakdan kalkar. Su içmek için aşağı iner. Tam merdivenleri indiği srada sesler duyar. Biraz daha indiğinde ortalığı toparlayan birisini görür. Dikkatlice baktığında...
Adrien(iç sesile): Ama bu ormanda gördüğüm kız değilmi? Demek burada hizmetçiymiş... Hmm...
Adrien kendinin göstermeden sessizce yukarı çıkar, odasına döner, yatağına uzanır ve uyur.
Sabah olur.
Nino: Adriennn!! Uyan.
Adrien: Taaamaaam Nino, tamam kalktım!
Nino: Nihayet. Adrien dostum eve geri dönmemiz lazım.
Adrien: Tamam, ama önce kahvaltıda bir şeyler atıştıralım.
Nino: Tamam o zaman aşağı inelim.
Aşağı inerler..
Chloe: Günaydın efendim.
Adrien: Günaydın... Bizim evimize geri dönmemiz gerek, ama önce güzel bir kahvaltı etmek istiyoruz.
Chloe: Tabi...Pencerenin hemen yanındaki masa boş, orda otura bilirsiniz.
Nino: Peki.
Dönelim Merinetteye:
Merinette mutfakta müşteriler için kahvaltı hazırlamakla meşguldür.
Chloe: Merinette...!! Kahvaltıları getir.
Merinette kahvaltıları tepsiye koyar, bu srada:
Adrien: Bayan Chloe, suyun yerini söyleye bilirmisiniz? Susadım da...
Chloe: Siz zahmet etmeyin, hizmetçiye söylerim hemen getirir.
Adrien: Gerek yok. Kendim alırım, siz sadece yerini söyleyin.
Chloe mutfağı işaret eder. Adrien su içmek için mutfağa gider. Tam bu srada Merinette mutfaktan çıkar....
Arkadaşlar 6-cı bölüm bu kadar. Yarın da 7-ciyi yayınlıyıcağım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adrien ve Merinette
FanfictionMerinette ve Adrienin geçmişte bir uygarlıkta yaşıyordur.Merinette Chloenin işlettiyi bir otelde hizmetçidir. Adrien şımarık biridir ama sonradan Merinette sayesinde değişecek.