Λοίπον , είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου να μην γκρινιάξω ποτέ για τους αναγνώστες φαντασματα ή την παντελής έλειψη σχολίων αλλά αυτό πάει πολύ . Ξέρω πως δεν είμαι και τόσο καλή και προφανός δεν αξίζω πολλά σχολια αλλά θα ημουν χαρούμενη αν μου λέγατε την γνωμη σας και να αφήνεται μονάχα το σχόλιο " next " Πραγματικά , το ότι δεν βλέπω ανταπόκριση είναι ένας από τους λόγους που δεν αναιβάνουν συχνά κεφάλαια , ξέρω πως πρέπει να γράφουμε για τον εαυτό μας αλλά θα ήθελα λίγη αγάπη .
Λοιπόν για το επόμενο κεφάλαιο θέλω 10 σχόλια χωρίς "next"και 30 ψήφους . Δεν νομίζω πως ζητάω πολλά . Ελπίζω να μην θυμώσατε μαζί μου ή κάτι τέτοιο αλλά ήταν κάτι που έπρεπε να κάνω .
...............................................
-Είδες , αν προσπαθήσεις μπορείς να καταφέρεις . Είπα μετά από 3 ώρες μαθήματος και εφόσον έλυσε σωστά όλες τις ασκήσεις του .
-Δεν φταίει μόνο ότι προσπάθησα τιγράκι , αλλά και το ότι είχα πολύ καλή δασκάλα .
Είχα κοκκινήσει ολόκληρη από ντροπή και κοίταξα το πάτωμα . Δεν με είχε συνηθήσει σε τέτοιες φιλοφρονήσεις και μου ήρθε ξαφνικό .
- Είσαι τόσο όμορφη όταν κοκκινίζεις , ίσως θα έρεπε να σε κάνω να ντρέπεσαι συχνότερα , αλλά μόνο όταν ήμαστε μόνοι και σε έχω στην αγκαλιά μου , ώστε να είμαι σίγουρος πως είμαι ό μόνος που βλέπει την ομορφιά σου .
Χωρίς να το ξέρει μου είχε θυμίσει τον Μηχάλη τον δεσμό της θείας Αρετής . Όταν τα είχε την μητέρα μου περίπου στην ηλικία μου χρησιμοποίησε την ίδια ατάκα για να την ρίξει . Αλλά αυτά ανίκουν σε μια αλλή ιστορία , αυτή της μητέρας μου που αν και είναι όμοια με σαπουνόπερα την θεωρώ πολύ ρομαντική .
- Πέινασα?????????? τον άκουσα να παραπονιέται .
-Χεράκια έχεις , πόδια έχεις μπορείς να ετοιμάσεις και μόνος σου το φαγητό σου . Άσε που είναι και ώρα να φύγεις .Η γονείς μου θα γυρίσουν σε λίγο με την Ελβίρα από την γιαγιά και τον παππού οπότε.....
-Οπότε τι τιγράκι ; Θες να με διώξεις ή είναι η ιδέα μου ;
- Δεν είναι καθόλου η ιδέα σου . Σε διώχνω κανόνικά και με το νόμο οπότε άδιασε μου την γωνιά έχω να κάνω και μπάνιο .
- Σιγά και δεν έφυγα , Ιδικά τώρα που έμαθα πως θα κάνεις και μπάνιο δεν πάω πουθενά .
- Αν δεν φύγεις τώρα από το σπίτι μου βρομοσκουλίκι του υπονόμου από την ταινία " It "να είσαι σίγουρος πως δεν θα παραμείνει αρτιμελής .
-Πρώτον η ταινία ήταν χάλια οπότε δεν ανέχομαι να με σχετίζεις με αυτή και δεύτερον από πότε έβγαλες νύχια γατάκι και δεν το πήρα χαμπάρι ;
-Φύγε αμέσως πορνοδιαστροφικη κατσαρίδα γιατί στο λέω είμαι ηκανή να κλοτσίσω τόσο δυνατά τον φιλαράκο σου που θα κάνει καιρό να ξανασηκωθεί .
-Όπα και απειλές το τιγράκι .. Βρε μπας και περιμένεις τον Φίλιππο και για αυτό με διώξεις ; Για κάποιο λόγο τα λόγια του με πείραξαν . Δεν είμαι από τα κορίτσια που έχουν πεντακόσιους και διώχνουν το έναν για να έρθει ο άλλος όπως έκανε ο Μάνθος από το Κωσταντίνου και Ελένης με την μοναδικές του αγάπες . Δεν είμαι ηκανή για κάτι τέτοιο και δεν θέλω να το σκέφτεται ούτε για αστείο
-Το τι κάνω στην προσωπική μου ζωή δεν σε ενδιαφέρει Αλέξανδρε .
-Φεύγω , αλλά δεν τελειώσαμε ακόμα τιγράκι . Έχε χάρη που έχω και άλλες πράγματα να κάνω από το να ασχολούμε με την πάρτη σου .
-Τώρα για ποιον λόγο μου φωνάζεις , προσπαθέις να βγεις από πάνω ενώ σαφέστατα έχεις άδικό . Δεν έχεις κανένα δικαίομα να μένεις με το έτσι θέλώ στο σπίτι μου .
-Ξέριες κάτι ; Έχεις δίκιο , δεν ξέρω καν γιατί επέμενα να μείνω εδώ εξαρχής . Υπάρχουν πολλές που με περιμένουν και εγώ έχω κολλίσει εδώ . Φεύγω .
-Ωραία .λεω
-Ωραία. απαντάει
-Τέλεια . συνεχίζω
-Τέλεια . ακολουθεί το παράδειγμα μου και κλεινει την πόρτα βγαίνοντας από το δωμάτιο .
KAMU SEDANG MEMBACA
Be My Bad Boy
RomansaΕίχε βάλει τα χέρια του δεξιά και αριστερά μου στημόχνοντας με στον τοίχο . Στα χείλη του είχε εμφανιστεί το σηνιθησμένο αλαζονικό χαμόγελο . - Φοβάσαι γατάκι ; ρώτησε και πλησίασε το πρόσωπο του στο δικό μου . - Φφφφφφυσικά και όχι . Το τραβλησμα μ...