Emma's POV
Au trecut două săptămâni de când am fost cu Edan la părinții mei la cină , aș putea adăuga , mulțumită lui nu a mai trebuit să mă întorc cu autobuzul. În decursul acestor două săptămâni am avut un program foarte încărcat , am avut patru ședințe cu cei mai influenți CEO ai Americii. Compania lui Edan se află pe locul 5 , în cele mai bogate companii , totuși , în fața lui mai sunt alte 4 . Compania ocupă locul 5 . Pentru a primi ofertele care au fost discutate în ședință a trebuit să muncesc din greu. Am primit trei din ele , sper să o primim și pe a patra. Sunt benefice pentru această companie.
Azi e sâmbătă și înseamnă că o să pot să dorm tot restul zilei.Mă întindeam în patul meu când am auzit bâzâitul telefonului meu. Am luat mesajul , văzând că am primit un mesaj de la Edan. De când am plâns în brațele sale , mă simt puțin vinovată pentru felul în care l-am tratat. Nu e atât de rău și în plus , nici măcar nu m-a forțat să-i spun ce s-a întâmplat în trecutul meu .
Am citit mesajul lui Edan.
" Îți mulțumesc pentru munca depusă , am primit și cea de-a patra ofertă , pentru asta o să mergem în Mexic."
" Minunat...Când o să plecăm?" i-am răspuns.
" O să plecăm luni . O să stăm patru zile." mesajul lui a venit repede
" Okay." i-am scris
Mi-am pus telefonul lângă mine și m-am pus să dorm . După vreo 2 ore , am auzit din nou bâzâitul telefonului meu. Am mormăit și fără să mă uit la numele apelantului am răspuns.
" CE?"
" Domnișoară , nu așa se vorbește cu mama ta." mama a țipat la mine
rahat
" Scuze , mamă . Nu am știut că ești tu. Dormeam." mi-am cerut scuze
" Dormeai la ora asta?"
" Da , mamă , am fost foarte ocupată în ultimele două săptămâni." mi-am dus mâna la ochi și am căscat.
" Oh , fetița mea , tu ai ales profesia asta , noi ți-am spus cât de greu este , dar nu , tu nu ne-ai ascultat."
"Și nu-mi regret deciziile." am căscat din nou
" Okay , cum zici tu .. Te-am sunat să te întreb cum merg lucrurile între tine și Edan."
Ochii mei s-au închis la auzul numelui său.
" Ce vrei să spui? Este șeful meu , patronul meu , iar eu sunt angajata lui. Nu e nimic între noi și nu o să fie niciodată." am spus sigură pe mine
" Bine ... Nu e nevoie să devii agresivă. Dar Emma, trebuie să treci peste... Nu poți să stai și să jelești pentru totdeauna."
"Mamă , încheie subiectul , chiar nu vreau să vorbesc despre asta."
" Bine , dragă. Cum e cu universitatea?"
"Da ... Am fost acceptată la NYU!" am spus fericită . Da , am primit ieri o scrisoare în care mi se spunea că sunt acceptată la NYU
" wooow...Încă o veste bună de la fata mea. Suntem mândri că suntem părinții tăi. Te iubesc.."
" Mulțumesc , mamă . Și eu te iubesc." i-am răspuns cu un zâmbet
" I-ai spus lui Edan despre asta?"
" Nu , mamă."
" Cum o să te descurci cu asta?" pot spune că mama e puțin îngrijorată
CITEȘTI
Destined To Love || ROMÂNĂ
Novela Juvenil" Ei bine , domnișoară James , lăsați-mă să vă reamintesc... Eu sunt " " Ce ? Șeful? Deja știu asta .. Spuneți-mi ceva ce nu știu " a spus ea zâmbind " Atunci o să-ți spun ceva ce nu știi , Emma " a spus el apropiindu-se de ea , Emma dându-se un p...