Part 4

15 2 0
                                    

5:53 volt amikor fölkeltem..Bementem a fürdőszobába majd elkészítettem a sminkem aztán felöltöztem,mivel egyedül voltam ezért sajnos egyedül kellett ennem...Ma nem mentem iskolába mert ma van a szüleim temetése...azt hiszem halálra fogom magam sírni...

Egész nap azon mesterkedtem hogy ne sírjak de mégis valami megörte az utat és mindig sírásba eredtem...

15:15 kezdődik a temetés...Halálra sírtam magam,meg akartam ölni magam,hülyének éreztem magam,bár az is voltam.

Hazamentem és fölmentem a fürdőszobába és amikor belenéztem a tükörbe megilyedtem...úgy elsírtam a sminkemet hogy úgy néztem ki mint egy térdig elázott kutya...

Fölhívtam a barátnőm hogy boldogítson és hát persze hogy boldogított....

Azt mondta a tanárom hogy ezen a héten ne menjek iskolába...remek...egész napot elunatkozom..

Gondoltam rendelek pizzát,rendeltem is amikor csengettek akkor kinyitottam az ajtót és egy annyira szép helyes srác volt aki hozta a pizzát hogy ahhww...

Én csak mint egy gyökért bámultam őt vagy 2 percig majd egyszer csak hozzamszól:

-ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Szia meghoztam a pizzádat,555 ft lessz :) -mosolygott rám a gyönyörü szemivel.

-Oké máris hozom.

Elvettem a pizzát majd vittem is a pénzt.

Megköszönte és elment...De hülye voltam...

Megettem a pizzámat megnéztem egy filmet és mentem fürdeni.Megfürödtem,lemostam a sminkem és befeküdtem az ágyamba.Majd elaludtam...Arról álmodtam hogy szülinapom van és reggel fölkelek.Minden szimpi és egyszer csak elmegyek a boltba(nemtudom miért)nokedlit venni anyámnak.Megvettem anyámnak és fölmentem a szobámba.Messengeren egy csoportba kiírtam hogy ma este 8-kor nálam szülinapi buli.Eljött az este,mindent feldíszitettem már csak a vendégek hiányoztak.Majd fél óra múlva kellett nagyon mennem wc-re.Bementem a wc-be és hallottam hogy az egyik wc fülkéből valaki épp okádozik.Odamentem de nem nyitottam ki a wc fülkét csak annyit mondtam:-Hali.Valami baj van?-De nem jött válasz.Hmm vajon ki lehet az?Megint ezt mondtam és erre abból a fülkéből kiszökött egy fekete pulcsis meg fekete nadrágos maszkos férfi és leszúrt....

The alone girl.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang