-już nie daleko - rzekł Stiles
-oby nic głupiego nie zrobił, - powiedziałam gapiąc się w okno.
Dojechaliśmy na imprezę , przypomniałam sobie że Lydia mnie na nią zaprosiła , no cóż nie ważne najważniejsze było odnaleźć Scotta.
Stiles zaparkował jeepa gdzieś koło domu , wysiedliśmy z niego i weszliśmy na imprezę
-musi on gdzieś tu być - rzekł
-tam jest - pokazałam Stilsowi palcem Scotta który tańczył z Alison , odetchnęliśmy z ulgą że na razie nic się nie wydarzyło takiego przerażającego.
-chyba nie będziemy im przeszkadzać - powiedziałam stając obok Stilsa
Nie trwało to zbyt długo zauważyłam że coś się dzieje ze Scottem.
-Stiles... -zaczęłam.
-co jest ?-zapytał.
-coś nie tak ze Scottem -powiedziałam , pokazując mu że Scott próbuje wyjść z imprezy.
-Cholera - wymamrotał pod nosem Stiles
Ruszyliśmy za nim , Alison też za nim poszła , po wyjściu z imprezy Scott wsiadł do auta i odjechał , widać że Alison było trochę przykro że ją zostawił na imprezie , niespodziewanie podszedł do niej Derek.
Wsiedliśmy jak najszybciej do jeepa i pojechaliśmy do Scotta
-To wszystko przez ten księżyc ? - zapytałam nerwowo Stilesa.
-obudzi się jego zew krwi
-więc nie mamy już czasu , jest pełnia. -rzekłam.
-może jeszcze nie -odpowiedział.
-to znaczy ?
Stiles zignorował na moje pytanie i z piskiem opon dojechaliśmy do domu Scotta.
podbiegliśmy pod drzwi , zadzwoniliśmy otworzyła nam mama Scotta która już wybierała się do pracy, weszliśmy do środka Stiles złapał mnie za rękę i biegiem weszliśmy po schodach , zapukaliśmy do pokoju Scotta.
-Odejdź -usłyszałam ochrypnięty głos.
-Scott ? to my - powiedział Stiles
próbowaliśmy wejść do pokoju ale je zamknął.
-wpuść nas - powiedziałam
-pomożemy ci - dodał
-Nie , znajdźcie Alison.
-ktoś odwiózł ją do domu - odpowiedział
-wiem czyja to sprawka- rzekł
-czyja ? - zapytałam
-to Derek , Derek mnie ugryzł i zabił dziewczynę- powiedział
-Scott , ale to on ją odwiózł - powiedziałam wtedy usłyszeliśmy hałas w pokoju , weszliśmy tam bo już spokojnie mogliśmy wejść , weszliśmy do pokoju ale nie było już w nim Scotta , wyszedł przez okno.
-Cholera , musiałaś to powiedzieć!? - krzyknął na mnie zdenerwowany Stiles.
-Nie zwalaj tego na mnie , tak jakoś mi się wymsknęło - odpowiedziałam.
-świetnie , co teraz - powiedział do siebie.
-pewnie idzie do rezerwatu , tam mieszka Derek - powiedziałam
-sprawdźmy czy z Alison w porządku - dodałam
-idziemy. - poszliśmy do domu Alison sprawdzić czy jest cała i zdrowa.
CZYTASZ
Nastoletni wilkołak - ᴛᴇᴇɴ ᴡᴏʟꜰ
FanfictionEmma Jenkins jest nastoletnią dziewczyną i zwykłą uczennicą , ma zwariowanego przyjaciela Stilesa oraz drugiego przyjaciela Scotta.Pewnego dnia kiedy młodzi chodzili po lesie, jej przyjaciela Scotta coś zaatakowało , chłopak staje się wysportowany...