Harry's pov
Ik slik en blijf naar de tekst staren. "Kom dan halen we het weg" Zeg ik zacht "Het ziet er alleen maar creepy uit" Ik ga weer recht staan. "Wil je dan niet weten wie het heeft gedaan?" Vraagt Louis aan me . Ik schud alleen me hoofd.
Ik loop naar de badkamer en pak daar een doekje. Die ik nat maak.
Ik loop weer terug naar de slaapkamer, waar Louis nog steeds naar de tekst staart. Ik loop naar hem toe, en haal et doekje over de tekst. Ik maak het schoon, zodat je het niet meer ziet staan.
"Zo het is weg, en laten we het nu maar vergeten" Zeg ik. Ik zie Louis alleen kwaad naar me kijken, voordat hij weg loopt. Ik frons, wat is er mis met hem? Oke, misschien wil hij weten wie die tekst heeft geschreven, en ik heb hem niet echt geholpen door die teskt weg te halen.. Maar nog steeds, dan hoeft hij toch niet zo kwaad te kijken?
Ik zucht en besluit achter hem aan te gaan. Ik loop naar beneden, waar ik Louis op de bank zie zitten. "Lou" Zeg ik zacht. Ik loop langzaam naar hem toe. Hij reageerd niet, en hij bliijft naar de tv staren, die uit is. "Lou, wees alsjeblieft niet boos" Zeg ik zachtjes.
"Ik ben niet boos" Zegt hij na een lange stilte 'Ik ben alleen terleurgestelt.' Ik bijt op mijn lip "Waarom heb je die tekst weggehaalt ?" Ik bijt op mijn lip "Omdat.." Begin ik "Ik vind het gewoon eng. Het idee al dat iemand dat op de muur heeft gechreven" Ik kijk hem aan "Ik wilde het gewoon niet meer zien, en het allemaal vergeten"
Hij glimlach zwakjes naar me en hij slaat zijn armen dan om me heen. Ik glimlach, en leg mijn hofd op zijn borst "Het is oke" Zegt hij tegen me.
Na een tijdje haalt staat Louis op "Het is 2 uur, we hebben bijna de hele middag, wat zullen we doen?" Vraagt hij met een grote glimlach. Ik denk even na "Uhm.. We kunnen naar de stad gaan, en daar misschien wat gaan drinken ofzo" Stel ik voor. Hij knikt, en we lopen samen naar de gang waar we onze schoenen aantrekken, en naar buiten gaan.
-
Als we bij de stad aankomen, kijk ik om me heen. "Waar zullen we wat gaan drinken Lou?" Vraag ik, terwijl ik zijn hand pakt. Hij kijkt om zich heen, en wijst dan naar een klein cafeetje op de hoek. Ik knik en loop er met Louis naar toe.
Samen met Louis ga ik aan een van de tafeltjes buiten zitten. Ik pak het menu "Wat wil je hebben " Vraag ik aan Louis, die ook op het menu kijkt. "Thee" Antwoord hij. Ik knik.
Niet veel later komt de seveerster aan. "Hallo, willen julie wat bestellen ?" Vraagt ze aan ons. Ik knik. "Een thee, en een Cola" Zeg ik. Ze knik, en ze schrijft het alleemaal op, voordat ze weer terug loopt.
Louis pakt mijn hand vast, die op de tafel ligt en hij glimlacht naar me. Ik glimlach terug, en voor dat ik het weet komt de seveerster terug met onze drankjes. Ze zet ze neer en kijkt dan naar onze handen. Ik kijkt ons dan vuil aan, voordat ze weg loopt. Ik rol met mijn ogen.
Ik pak mijn Cola vast, met de hand die Louis niet vast heeft. Ik neem een slok. Louis doet het zelfde bij zijn thee.
Als we onze drankjes op hebben, en er voor hebben betaalt is het al 4 uur. "Kom dan gaan we naar huis" Zegt Louis tegnen me. Ik knik en we lopen naar de auto.
Ik stap in, en Louis ook. Hij rijdt ons naar huis..
-
Comment/Vote/Follow ?
JE LEEST
The demon in side him -L.S (ON HOLD)
Fanfiction(Dutch)Louis en Harry hebben nu al 2 jaar een relatie. Ook wonen ze al een half jaar samen. Alles blijkt oké te zijn, tot dat er rare dingen gebeuren in hun appartment, Harry en Louis vinden steeds de woorden "Help me" of "Please" in hun huis. Op de...